')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

مديرعامل كشتيراني درياي خزر اين شركت را بزرگترين شركت كشتيراني در درياي خزر اعلام كرد كه با در اختيار داشتن جوانترين و مدرن ترين ناوگان كشتيراني اين دريا ،دربسياري از موارد پيشرو شركتهاي خارجي فعال در

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



مديرعامل كشتيراني درياي خزر اين شركت را بزرگترين شركت كشتيراني در درياي خزر اعلام كرد كه با در اختيار داشتن جوانترين و مدرن ترين ناوگان كشتيراني اين دريا ،دربسياري از موارد پيشرو شركتهاي خارجي فعال در خزر است

مانا : محمدرضا قادري صبح امروز در اولين نشست خبري بيست و يكمين همايش ارگان هاي دريايي درباره كشتيراني درياي خزر و فعاليتهاي اين شركت گفت: كشتيراني درياي خزر در سال 68 با نام شركت نوح نبي فعاليت خود را درقالب نمايندگي خطوط كشتيراني آغاز كرد كه بعدها نام اين شركت به كشتيراني درياي خزر تغيير پيدا كرد.

وي اضافه كرد:در سال 71 و در پي توافق ايران و روسيه مبني بر تردد كشتي هاي ايران از رودخانه ولگا ؛اولين كشتي شركت كشتيراني درياي خزر با نام ايران بشير خريداري شد كه هم اكنون نيز در حال فعاليت است.

مديرعامل كشتيراني درياي خزر افزود: با برنامه هاي توسعه ناوگاني كه پيش بيني شده بود موفق شديم تعداد كشتي هاي ناوگان كشتيراني درياي خزر را طي سالهاي 71 تا 87 به 10 فروند افزايش دهيم.

وي ادامه داد: علاوه براين از سال 87 و ادامه برنامه هاي توسعه ناوگان كشتيراني درياي خزر ظرف مدت سه سال 9 فروند كشتي ديگر به ناوگان اين شركت افزوده شد كه با اين 9 فروند تعداد كشتي هاي ما به 19 فروند كشتي مخصوص حمل كالاي فله خشك با ظرفيت حمل 85000 تن بالغ شد.

* ناوگان كشتيراني درياي خزر ،مدرن ترين ناوگان

مديرعامل كشتيراني درياي خزر متوسط سن ناوگان اين شركت را 14 سال اعلام كرد و اظهار داشت: كشتيراني درياي خزر؛ جوان ترين ناوگان و از نظر شركتي بزرگترين و مدرن ترين شركت كشتيراني در درياي خزر است كه پس از ما شركت هاي روسيه و آذربايجان قرار دارد.

به گفته وي وجود كشتيهاي بزرگ و با تكنولوژي بالا در ناوگان كشتيراني درياي خزر باعث شده است تا حتي شركتهاي خارجي نيز اولويت حمل بار فله خود را به اين شركت بدهند.

*برنامه افزايش ناوگان كشتيراني درياي خزر به 25 فروند

مديرعامل كشتيراني درياي خزر درباره برنامه هاي توسعه اي اين شركت نيز اظهار داشت: در تلاش هستيم تا ظرف دو تا سه سال آينده تعداد كشتي هاي خود را به 25 فروند افزايش دهيم .

قادري با بيان اينكه كشتي هاي اين شركت تحت پرچم ايران و با نام فارسي در درياي خزر در حال فعاليت هستند ادامه داد: توسعه ناوگان كشتيراني درياي خزر به عنوان يكي از شركتهاي گروه كشتيراني جمهوري اسلامي ايران درحالي انجام شده كه كشتيراني ايران تحت تحريم هاي شديد بين المللي قرار داشته علاوه براين ركود بي سابقه اقتصاد جهاني نيز مشكلات زيادي را براي صنعت حمل و نقل دريايي ايجاد كرده است.

*واگذاري تعميرات كشتي به شركتهاي داخلي

مديرعامل كشتيراني درياي خزر درباره سفارش ساخت به داخل نيز گفت: از آنجا كه ما هم اكنون بايد برنامه هاي توسعه اي خود را سريعتر پيش ببريم ناگزير از خريد كشتي از خارج هستيم اما در شرايط عادي نگاه ما به ساخت داخل خواهد بود .

قادري گفت:با اين حال اين شركت در بحث تعميرات ،اقدامات خوبي را در استفاده از ظرفيت تعميراتي موجود در شمال كشور انجام داده است به طوري كه به جز شش فروند كشتي كه امكان تعمير آنها در يارد صدرا وجود نداشت تعميرات ادواري تمامي كشتي هاي خود را به اين شركت سپرده ايم .

به گفته وي با اين اقدام كشتيراني درياي خزر كه پيشرو در رعايت استانداردهاي بين المللي است و به نوعي رهبريت را درياي خزر بر عهده دارد توجهات شركتهاي خارجي نيز به يارد صدرا جلب شده است.

*راه اندازي سفرهاي دريايي منظم صادراتي

مديرعامل كشتيراني درياي خزر افزود: به جز افزايش كشتي هاي ناوگان به 19 فروند ،كشتيراني درياي خزر توانست در سالهاي گذشته در جهت توسعه پايدار اقتصاد كشورگام هاي مثبتي بردارد به طوري كه موفق شديم از اواخر سال 87 و اوايل سال 88 سفرهاي صادراتي منظمي را از بنادر شمال كشور به بنادر كشورهاي حاشيه درياي خزر نظير باكو درآذربايجان ،آستاراخان و ماخاچ كالا در روسيه و تركمن باشي در تركمنستان راه اندازي كنيم.

وي با بيان اينكه راه اندازي اين سفرهاي صادراتي نقش مهمي در تسهيل صادرات كالا در درياي خزر داشته است اظهار داشت:سهم كشتيراني درياي خزر در صادرات كالا در سال هاي اخير و با راه اندازي اين سفرهاي منظم با افزايش قابل توجهي روبرو بوده است به طوري كه ميزان حمل كالاي صادراتي ما در سال 87 حدود 47 هزار تن، سال 88 حدود 260 هزار تن ،سال 89 حدود 400 هزار تن ،سال 90 حدود 560 هزار تن و در سال 91 حدود 750 هزار تن بوده است.

*سهم 50 درصدي در حمل كالاهاي صادراتي

مديرعامل كشتيراني درياي خزر سهم اين شركت در حمل كالاهاي صادراتي را بيش از 50 درصد اعلام كرد و گفت: با در اختيار داشتن 19 كشتي و در حالي كه 100 فروند كشتي در درياي خزر در حال فعاليت است دستيابي به اين سهم 50 درصدي بسيار حائز اهميت است.

قادري با بيان اينكه سال گذشته حدود يك ميليون و 800هزار تن كالا توسط ناوگان كشتيراني درياي خزر حمل شده است گفت: از اين رقم 750 هزار تن آن صادرات و 400 هزار تن نيز واردات غلات بوده است

وي با اشاره به حمل حدود پنج ميليون تن كالاي ايران در درياي خزر ،سهم كشتيراني درياي خزر از اين ميزان را حدود 35 درصد اعلام كرد.

*آماده براي ورود به بخش مسافري

قادري در ادامه و در پاسخ به سوالي با بيان اينكه كشتيراني درياي خزر در حمل گوشت وارداتي از قزاقستان فعاليتي ندارد گفت: يا توجه به اينكه روسيه قرار است براي پرورش گوسفند در اين كشور ،زمين در اختيار بخش خصوصي ايران قرار دهد ما هم قصد داريم برنامه ريزي هايي را براي حمل گوسفند زنده به كشور انجام دهيم .

وي درباره ورود به بحث مسافري نيز گفت: اين شركت در گذشته با كشتي ميرزاكوچك خان در بخش مسافري درياي خزر فعاليت داشت كه با فرسوده شدن و عدم موفقيت در تمديد گواهينامه هاي دريانوردي آن و همچنين خارج شدن اين كشتي از ناوگان كشتيراني درياي خزر ،فعاليت ما در اين بخش نيز متوقف شد اما در هر حال در صورت فراهم شدن زيرساختهاي مسافري آماده ايم كه در اين بخش نيز فعاليت كنيم .

مديرعامل كشتيراني درياي خزر در ادامه در پاسخ به سوالي درباره تاثير تحريم ها برفعاليت اين شركت اظهار داشت: هر چند تحريم ها و محدوديتهاي بين المللي آن گونه كه در ساير آبها وجود دارد در درياي خزر ديده نمي شود با اين حال با مشكلاتي در نقل و انتقال ارز مواجه هستيم ضمن اينكه گاها محدوديتهايي در پهلوگيري و همچنين بازرسي از كشتي ها در بنادر كشورهاي شمال درياي خزر اعمال مي شود كه هرچند بطور رسمي اعلام نمي شود اما وجود دارد.

وي گفت:با وجودي كه ما جوان ترين ناوگان كشتيراني در درياي خزر هستيم اما بعضا مي بينم كه كشتي ها ما به بهانه هاي مختلف متوقف و بازرسي مي شود در حالي كه كشتي هاي مسن و فرسوده اين كشورها به راحتي و بدون هيچ گونه بازرسي،در بنادرآنها تردد دارند.

قادري با بيان اينكه هنور فرهنگ كار بين المللي در درياي خزر ايجاد نشده است افزود:اين وضعيت در همه كشورهاي حاشيه اين دريا حاكم است به عنوان مثال ما به آذربايجان كالا صادر مي كنيم اما اين كشور به بهانه هاي مختلف اجازه بارگيري به كشتي هاي ما را نمي دهد .

مديرعامل كشتيراني درياي خزر درباره بندرآستارا نيز كه به تازگي و با پهلوگيري يك فروند كشتي اين شركت افتتاح شد نيز گفت:با توجه به انتقال بار وارداتي و صادراتي استانهاي غربي كشور از بندر انزلي به بندر آستارا ،اين بندر مي تواند آينده خوبي داشته باشد.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 89


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 ] [ 23:20]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 161
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 558
باردید دیروز باردید دیروز : 273
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 558
بازدید ماه بازدید ماه : 558
بازدید سال بازدید سال : 60,493
بازدید کلی بازدید کلی : 954,439

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.144.6.226
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir