')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

امروز چهارشنبه سی و یکم اردیبهشت شاهد رشد نه چندان ملموس شاخص های بورسی آن هم بیشتر به لطف رونق حاکم بر تعداد محسوسی از نمادهای مالی، دارویی، سیمانی و برخی از نمادهای فلزی، پتروشیمی بودیم. گفتنی است

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



امروز چهارشنبه سی و یکم اردیبهشت شاهد رشد نه چندان ملموس شاخص های بورسی آن هم بیشتر به لطف رونق حاکم بر تعداد محسوسی از نمادهای مالی، دارویی، سیمانی و برخی از نمادهای فلزی، پتروشیمی بودیم. گفتنی است که روند نسبت رو به رشدی در بسیاری از گروه ها در نیمه ابتدایی معاملات برقرار بود اما رفته رفته فضای مبهمی بر بسیاری از بخش ها حاکم گردید. روز جاری شاخص کل بورس تهران با ثبت افزایشی ۱۳۳ واحدی به ۷۶۷۶۷ واحد رسید.دو نماد “سفار” و “تمحرکه” بیشترین افزایش قیمت و “شکلر” و “حپترو” نیز بالاترین افت قیمت را تجربه کردند.همچنین نماد “وبملت” بیشترین تاثیر مثبت و “حکشتی” بالاترین اثر منفی را بر شاخص گذاشتند.

به گزارش نمابورس با شروع معاملات در روز پایانی این هفته شاخص کل بورس تهران تحت تاثیر رونق در تعداد محسوسی از نمادهای بانکی و سرمایه گذاری و دیگر نمادهای مالی، پتروشیمی و همچنین اقبال به گروه هایی همچون شیمانی، دارویی، انفورماتیک، ساختمانی ،فنی مهندسی و البته خودروسازی در مسیر صعود قرار گرفت. در ادامه خودروسازان به درصدهای منفی خزیدند و در مقابل روند صعودی شاخص قرار گرفتند.عرضه صف فروش “حکشتی” و منفی شدن “رمپنا” نیز به صورت مقطعی کمی از رشد شاخص کاست اما بار دیگر این نماگر سیر صعودی را در پیش گرفت. در میانه معاملات نیز شاهد بازگشت رونق به نمادهای خودروسازی بودیم که این روند دوام نیاورد.افزایش حجم معاملات در درصدهای منفی بر روی نمادهای پالایشی به ویژه “شبندر” در ادامه شاخص را کمی پایین آورد اما در نهایت این نماگر در مقادیر مثبت به معاملات روزانه پایان داد.

امروز دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان در گفتگو با یکی از خبرگزاری های داخلی اعلام کرد در جلسه تولیدکنندگان سیمان با نمایندگان وزارت صنعت در روز شنبه پیش رو قیمت نهایی سیمان تعیین خواهد شد. شیخان اظهار داشت پیشنهاد تولیدکنندگان کماکان مبنی بر افزایش ۱۴ تا ۲۲ درصد قیمت می باشد.

در عین حال بیمه سامان پیرامون دلایل کاهش سود هر سهم خود شفاف سازی کرد. بر اساس اعلام این شرکت کاهش سود به علت افزایش هزینه خسارت پراختی به میزان ۱۵ درصد نسبت به پیش بینی تعدیل شده سال ۱۳۹۲ بوده که دلیل عمده آن افزایش مبلغ دیه در سال ۱۳۹۳ می باشد زیرا براساس آئین نامه شماره ۲/۵۸ مصوب شورایعالی بیمه که اشعار میدارد “اعمال درصد افزایش اعلام شده نرخ دیه برای دوره بعد درخسارت معوق رشته بیمه ای شخص ثالث مورد عمل قرار گیرد” بنابراین با افزایش نرخ دیه که در فوق اشاره گردید موجبات افزایش خسارت معوق مورد محاسبه پایان سال ۱۳۹۲ را موجب گردیده است.ضمناً خاطر نشان میدارد که در سال ۱۳۹۲ این شرکت با خسارت رشته بیمه ای آتش سوزی برای اولین بار به میزان ۳۵ میلیارد ریال مواجه گردیده است. همچنین افزایش در هزینه های عمومی و اداری به میزان ۱۴ درصد عمدتاً به دلیل افزایش سایر هزینه های پرسنلی ناشی از افزایش پرسنل و عوامل انگیزش به کارکنان سازمان جهت نیل به هدف فروش و نیز هزینه های بازاریابی و فروش مستقیم و بدون واسطه توسط شرکت بوده است.

همچنین مدیر عامل بانک تجارت در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد مطالبات معوق اینبانک ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که در ماه های گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ وصول شده است. محمد ابراهیم مقدم در این زمینه اعلام کرد در شرایط فعلیاگر بانک‌ها همه مطالبات معوق را دریافت کنند، دیگر منابعی برای تولید باقی نمی‌ماند.

امروز همچنین می توان به افزایش قیمت طلا و رشد ارزش دلار در بازار داخلی اشاره کرد. طلا هم اکنون به قیمت هر گرم ۱۰۱ هزار تومان رسیده و دلار نیز در بازار آزاد در قیمت ۳۲۹۴۵ تومان در حال معامله است.

به گزارش نمابورس روز چهارشنبه جوی مبهم و بعضا مثبتی بر بسیاری از گروه ها حاکم بود. در گروه معدنی تنها ۲ نماد مثبت بوده اند.در این بخش “کبافق” با صف فروش مواجه است.در گروه محصولات شیمیایی ۲۰ نماد افت کرده اند. در این بخش صف خرید “پترول” پابرجا مانده است. در گروه فلزات اساسی ۸ نماد رشد کرده اند.در این گروه امروز نیز صف های خرید و فروش محدودی دیده می شود. در بخش مخابرات “اخابر” افت و “همراه” در آخرین معاملات به درصدهای منفی خزیده است.در بخش فنی مهندسی هر دو نماد منفی بوده اند.در بخش خودرو ۱۳ نماد مثبت بوده اند.در این بخش “ورنا” بالاترین صف خرید را تجربه می کند.در بخش شرکت های چند رشته ای “وصندوق” افت کره است.در گروه بانکی ۱۰ نماد رشد ارزش سهام را تجربه کرده اند.در این بخش “ونوین” صف خرید دارد.در گروه سرمایه گذاری ۷ نماد افت کرده اند.در این گروه “وصنعت” صف خرید محسوسی دارد. در بخش محصولات تنها ۳ نماد مثبت بوده اند. در این بخش “شنفت” صف خرید دارد. در گروه دارویی تنها ۴ نماد افت کرده اند. در این بخش بار دیگر بالاترین صف خرید مربوط به “دروز” می شود و صف فروشی دیده نمی شود. در بخش غذایی ۶ نماد افت کرده اند. در این بخش “غپینو” با صف خرید روبروست و “غبهنوش” صف فروش دارد.در میان قندی ها ۸ نماد در آخرین معاملات مثبت بوده اند. در معاملات صنعت لاستیک و پلاستیک ۴ نماد افت کرده اند. در گروه ساختمانی ۳ نماد در آخرین معامکلات در درصدهای منفی باقی مانده اند. در این بخش “ثعمرا” ملوس ترین صف خرید داشته و صف فروش در نماد “وتوس” به چشم می خورد.در این میان در گروه سیمانی تنها ۲ نماد منفی بوده اند. در این گروه امروز نیز “ستران” بالاترین صف خرید را به خود اختصاص داده است.

در پایان گفتنی است امروز بیش از ۱،۱ میلیارد سهم در بورس مورد معامله قرار گرفت که دو نماد”وپاسار” و”وساپا” بیشترین حجم معاملاتی را به خود اختصاص دادند.

همچنین در فرابورس نیز بیش از ۶۱ میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت که دو نماد “توریل” و “دی” بیشترین حجم معاملاتی را تجربه کردند.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 39


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ] [ 20:57]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 341
باردید دیروز باردید دیروز : 458
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 9
بازدید هفته بازدید هفته : 2,711
بازدید ماه بازدید ماه : 799
بازدید سال بازدید سال : 51,725
بازدید کلی بازدید کلی : 945,671

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.221.24.140
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir