')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

در پایان جلسه معاملاتیامروز چهار شنبه، شاخص بازار اول و دوم به ترتیب با 185 و1444 واحد افزایش به ترتیب به 54670 و 140784 واحد رسیدند.شاخص کل نیز با افزایش 391 و

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



در پایان جلسه معاملاتیامروز چهار شنبه، شاخص بازار اول و دوم به ترتیب با 185 و1444 واحد افزایش به ترتیب به 54670 و 140784 واحد رسیدند.شاخص کل نیز با افزایش 391 واحدی (مثبت 0.54 درصدی )درمقدار 73416 واحد به کار خود پایان داد. شاخص کل بازارفرابورسبا 9.9 واحد افزایش در 782 واحد به کارخود پایان داد.

 

تاپیکو و همراه به ترتیببا تاثیر مثبت 103 و 99 واحدی بیشترین اثرمثبت را بر شاخص کل گذاشتند. وتجارت و وبصادربه ترتیب با تاثیر منفی 39 و 18 واحدی بیشترین اثرمنفی را بر شاخص کلگذاشتند.

 

مارون و زاگرس به ترتیب باتاثیر مثبت 4.8 و 3 واحدی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. ذوبو وخاور به ترتیب باتاثیر منفی 0.48 و 0.47 واحدی بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند.

 

گفتنی است ارزش معاملات بورس با 826 میلیون معامله معادل 2791 میلیارد ریال بود. و ارزش معاملاتبازارفرابورس با 166 میلیون معامله 1525 میلیارد ریال بود. 

 

درمعاملات امروز ،بیشترین ارزش مربوط به خودرو و زاگرس به ترتیب با حدود 332 و 52 میلیارد ریال بودند.

 

درمعاملات امروز ،بیشترین حجم مربوط به خودرو و ورنا با معاملات به ترتیب حدود 114 و 52 میلیون سهم بودند.

 

خلاصه بازار:

 

در ادامه اخبار خوب و مثبت در حوزه های مختلف و صنایع مختلف شاخص چهارشنبه نیز توانست رنگ سبزی به خود بگیرد گرچه به وضوح افزایش عرضه ها از میانه بازار کاملا مشخص بود که با توجه به رسیدن شاخص به مقاومت خود چنین بازاری قابل پیشبینی بود در این بین گروه پتروشیمی بیشترین اثر مثبت وگروههای باانکی بیشترین اثر منفی را بر شاخص گذاشتند.

 

در حوزه سیاسی:

 

شنیده ها از مذاکرات مبنی بر اینست مذاکرات برای نگارش متن نهایی همچنان ادامه دارد و نگارش متن نهای وکلی آن به پایان رسیده است ودو طرف در حال مانور بر روی جزییات متن توافق و نهایی کردن بخش ها و جزییات آن میباشند که به مراتب از اهمیت بالایی برخوردار میباشد و اهم اختلافات در همین قسمت ها میباشد.

 

از سویی خبرهایی مبنی بر ورود وزرای خارجه 6 کشور حاکی از اهمیت این بخش از مذاکرات دارد مذاکرات همچنان ادامه دارد و گویا اختتلافاتی بین روسیه و سایر کشورها 5+1 رخ داده است.

 

گویا مهمترین موارد اختلاف مقدار ظرفیت غنی سازی ایران - نحوه لغو تحریم ها و زمان گام نهایی و از همه مهمترین تعداد سانتریفیوژهای ایرانی و نیاز ایرن به 190 هزار سو میباشد که با این وجود احتمال رسیدن به توافق بیش از نرسیدن به آن است.

 

در حوزه عراق:

 

اخباری نگران کننده از دستیابی گروهک داعش به زررادخانه ای در شمال عراق حکایت دارد که در این زررادخانه بیش از 2500 راکت شیمیایی قرارد دارد که بسیار نگران کننده میباشد.

 

اما همین عامل میتواند جامعه جهانی را کمی برای حل و فصل مشکل عراق و از بین بردن هرچه زودتر این گروهک  جدی تر کند.

 

در بازار طلا:

 

قیمت جهانی طلا در حالی نسبت به ماه گذشته حدودا 70 دلار افزایش داشته است که مهمترین دلایل آن را میتوان ریزش یکی از بزرگترین  صندوق های جهانی طلا گذاشت اما در همین رو قرار است تا هفته آینده فدرال رزرو آمریکا گزارش دیگری روانه بازار نماید که میتواند ادامه رشد یا کاهش قیمت جهانی اونس را تا حدود زیادی مشخص نماید.

 

در گروه خودرو:

 

این گروه نیز مانند سایر گروهها با صف خرید خوب کار خود را آغاز کرد اما همانطور که هشدار آن را داده بودیم پس از مخالفت مجلس با افزایش قیمت خودرو هییت دولت و رییس جمهور نیز مخالفت خود را اعلام کرد که باعث عرضه صف های خرید سنگین این گروه گردید که تانست بر گروههای دیگر نیز تاثیر گذارد.

 

دیروز نیز گزارش از ایران خودرو مبنی بر کاهش 37% زیان خود در 12 ماه 92 بر روی کدال قرار گرفت بنظر میرسد خودروسازان توانسته اند در سال 92 نیمی از زیان خود را کاهش دهند که با تولیدات مناسب خود برای امسال میتوان امید بیشتری به تعدیل مناسب این گروه برای امسال و علی الخصوص سال آینده داشت.

 

در گروه پتروشیمی:

 

این گروه همچنان با اخبار مثبت و مصوبات خوب هییت دولت با رونق خوبی همراه است هر چند در میانه بازار با افزایش عرضه ها روبرو شدند.

 

در گروه دارویی:

 

این گروه که کماکان از سطح ارزندگی بالایی برخوردار میباشند دیروز مورد توجه بسیار از فعالان بازار قرار گرفت و مسلما کام سهامدارانشان را امسال بخصوص در نیمه دوم سال شیرین خواهند نمود چرا که این گروه هم اکنون دارای حباب منفی میباشند.

 

در گروه رایانه:

 

شایعاتی به گوش میرسد مبنی بر اینکه نمادهای این گروه از جمله رکیش و ارقام با تعدیل در پیشبینی های سود خود روبرو خواهند شد که با توجه به عملکرد شرکت ها بعید بنظر نمیرسد که میتواند نگاهها را به سایر نمادهای این گروه از جمله مداران جلب نماید.

 

در گروه شوینده:

 

شایعه افزایش نرخ محصولات این گروه همانطور که قبلا عرض شد بار دیگر قوت گرفته و احتما افزایش 15% آن بر زبان ها افتاده است گرچه این گروه با عرضه شدید روبرو بود.البته بسیاری از شرکت ها این افزایش نرخ را قبلا در صورت های مالی خود دیده اند و تاثیر چندانی بر سود آنها نخواهد گذاشت.

 

در گروه فلزات سرب و روی:

 

این گروه که قبلا از ارزندگی نمادهای این گروه بدلیل افزایش قیمت جهانی روی خبر دادیم با اقبال مناسبی روبرو شده است و انتظار رشد ادامه دار میرود باما و فاسمین و کروی از بهترینهای این گروه هستند که با توجه به آن پیشبینی سودبیش از 90 تومان برای کروی درو از انتظار نمیباشد.

 

در گروه فولاد:

 

در این گروه پس از اخبار از کار افتادن یکی از خطوط تولید فخوز با شفاف سازی صورت گرفته خبرر تعمیر خط تولید و را افتادن دوباره آن نگرانیها را برطرف نمود.

 

در گروه سیمان:

 

همانطور که روز گذشته خدمت شما عرض شد این گروه همچنان در پی مشکلات بوجود آمده در صادرات سیمان به عراق با افزایش عرضه ها و ادامه صف های فروش روبرو بود.

 

در گروه مخابرات:

 

در این گروه همراه اول با افزایش تقاضای خوبی روبرو شد و توانست از سد 3000 تومان بخوبی عبور نماید که با توجه با اینکه از زیر مجموعه های اخبر میباشد میتواند منجر به رشد اخابر گردد و اخابر را از مقاومت 270 عبور دهد.

 

پیش بینی بازار هفته آینده:

 

در کل با توجه به اخبار مطلوب از مذاکرات و زنده شدن بسیاری از امیدها برای لغو تحریم ها و از سویی کوتاه آمدن دولت نسبت به اعمال فشار بر شرکت های بورسی و حمایت همه جانبه مثلث سازمان بورس و دولت و مجلس به نظر میرسد قیمت های قبلی به خاطره ای همچون خاطره خساپای 78 تومانی و خودروی 90 تومانی تبدیل خواهد شد.

 

با این وجود شاخص از بعد تکنیکال به مقاومت مهمی رسیده است که بسیار سرنوشت ساز خواهد بود که در صورت عدم توانایی عبور از آن شاخص و نمادهای مختلف میتوانند قیمت هایی کمتر از قیمتهای قبلی خود را ببیینند.

 

معاملات روز شنبه و یکشنبه و مثبت بودن آن برای عبور شاخص از این مقاومت بسیار مهم میباشد.

 

 

 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 131


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [پنجشنبه 19 تیر 1393 ] [ 19:10]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali ahmadi در تاریخ 1393/04/19 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

سلام.
سیستم افزایش محبوبیت سایت شما در شبکه اجتماعی.
شما می توانید با عضویت در این سیستم لایک های سایتتان را در گوگل ، فیسبوک ، یوتیوب و ... افزایش دهید.
همچنین با ثبت کردن سایتتان در تبادل بازدید ، می توانید برای خودتان بازدید بگیرید.
با ثبت نام در سیستم ما 200 سکه جایزه بگیرید.
اطلاعات بیشتر در آدرس:
www.add-like.tk


کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 165
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,396
باردید دیروز باردید دیروز : 273
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 1,396
بازدید ماه بازدید ماه : 1,396
بازدید سال بازدید سال : 61,331
بازدید کلی بازدید کلی : 955,277

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.129.250.236
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir