')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری از تدوین طرح جامع صنایع مختلف بورس خبر دادو تاکید کرد که راهکارهای کوتاه مدت به بازار سرمایه آسیب زده و باید سیاست هایبلند مدت و عملی برای رونق بورس تهران تد

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری از تدوین طرح جامع صنایع مختلف بورس خبر دادو تاکید کرد که راهکارهای کوتاه مدت به بازار سرمایه آسیب زده و باید سیاست هایبلند مدت و عملی برای رونق بورس تهران تدوین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)‌و به نقل از ایسنا، بهروز خدارحمی دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری به پیشنهادات مجلس برای توسعه بازار سرمایه اشارهکرد و گفت:یکی از سیاست هایی که بنده به شدت با اجرای آن مخالف هستم پشتیبانی کوتاهمدت از بازار سرمایه از طریق تزریق منابع کوتاه مدت است زیرا این سیاست در بلند مدتکمکی به رونق بازار سرمایه نمی کند.

وی افزود:به این ترتیب آنچه که امروز بازار سرمایه منتظر اجرای آن است تصمیماتبلند مدت عملی برای بازار است ولی متاسفانه به اسم پشتیبانی از بازار سرمایه امروز 5000 هزار میلیارد تومان به بازار تزریق کرده و فردا صندوق دیگری تاسیس می کنند.

خدارحمی با بیان اینکه در روزهای اخیر جلسات خوبی در مجلس، دولت و وزارت اقتصادبرگزار شد، خاطرنشان کرد:امیدواریم با برگزاری این جلسات تغییرات زیر ساختی به کمکبازار سرمایه بیاید و اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود باید اثرات سوء آن تصمیم بربازار سرمایه بررسی شده و حتی نگاه کارشناسان بازار سرمایه در خصوص این تصمیم اخذشود نه اینکه با این تصمیمات یک بخشی رشد کرده و بخش دیگر آسیب ببیند.

این مقام مسئول در ادامه به تشکیل کارگروه بورس و مجلس اشاره کرد و ادامهداد:کارگروه بورس و مجلس باید بتواند ریسک سیستماتیک را در سطح کلان کاهش دهد زیرادر حال حاضر ریسک سیستماتیک به بازار سرمایه تحمیل شده و تشکیل این کارگروه بیشتربه بازار سرمایه کمک می کند.

وی تاکید کرد:آنچه که بازار سرمایه از آن آسیب می بیند تصمیمات خلق الساعه ولحظه ای و کمک از یک بخش و صنعت بدون توجه به بخش دیگر است.

خدارحمی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه سیاستی می تواند به کمک بورسبیاید، گفت:باید برای کمک به بازار سرمایه برنامه بلند مدت داشته باشیم زیرا اگرقرار است بانکها به بورس کمک کنند منابعی را که وارد بازار سرمایه می کنند بعد ازمدتی این منابع را خارج می کنند همانطور که رئیس کل بانک مرکزی نیز در ماه هایگذشته اعلام کرد که بانکها سهام و دارایی خود را در بازار سرمایه بفروشند لذا بایدبرنامه بلندمدتی تدوین شود تا از وقوع این مسائل جلوگیری کند.

دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری از راه اندازی طرح جامع صنایع خبر داد وگفت:در حال حاضر کانون نهادهای سرمایه گذاری به همراه شرکت بورس و وزارت اقتصاد درحال تدوین طرح جامع صنایع مختلف بورسی است تا این طرح بتواند به رونق و توسعه بازارسرمایه کمک کند.

وی توضیح داد:بنابراین همانطور که سند چشم انداز و برنامه 5 ساله توسعه تدوینشده،قرار است طرح جامع صنایع با برنامه ریزی 5، 10و 20 ساله تدوین شود تا مشخص شودکه برنامه دولت برای صنعت پتروشیمی و پالایشگاهی چیست.

وی یادآور شد:بازار سرمایه آسیب مستقیم و اصلی خود را از افزایش نرخ خوارک ندیدبلکه آسیب اصلی را از این دید که پیش بینی می کرد افزایش نرخ خوراک در سال هایآینده نیز تکرار شود زیرا قانون مشخصی در این خصوص وجود ندارد.

دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری با اشاره به اینکه طرح جامع با این کیفیت دربازار سرمایه وجود ندارد،تصریح کرد: با داشتن طرح های جامع این امکان فراهم می شودکه برنامه بلند مدت و میان مدت تدوین شده و بازار سرمایه برنامه ریزی دقیقی در اینخصوص داشته باشند که این طرح با همکاری نهادهای مختلف در حال اجرا است.

 

 

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 28


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [جمعه 27 تیر 1393 ] [ 17:21]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 340
باردید دیروز باردید دیروز : 458
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 9
بازدید هفته بازدید هفته : 2,710
بازدید ماه بازدید ماه : 798
بازدید سال بازدید سال : 51,724
بازدید کلی بازدید کلی : 945,670

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.221.24.140
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir