')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

همزمان با تمدید مدت زمان چهار ماهه مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 و لغو بخش عمده تحریم های بین المللی علیه ایران بازرگانان و صنعتگران آلمانی چمدان های خود را بسته اند تا سال ها دوری از بازار ایران و فرصت

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



همزمان با تمدید مدت زمان چهار ماهه مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 و لغو بخش عمده تحریم های بین المللی علیه ایران بازرگانان و صنعتگران آلمانی چمدان های خود را بسته اند تا سال ها دوری از بازار ایران و فرصت کسب سود اقتصادی بیش تررا جبران کند.

 

گروه اقتصادی تدبیر: بزرگترین شریک تجاری ایرانی و قدرت برتر صنعتی اتحادیه اروپا بار دیگر به بازارهای ایران بازخواهد گشت. همزمان با تمدید مدت زمان چهار ماهه مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 و لغو بخش عمده تحریم های بین المللی علیه ایران بازرگانان و صنعتگران آلمانی چمدان های خود را بسته اند تا سال ها دوری از بازار ایران و فرصت کسب سود اقتصادی بیش تررا جبران کند.

به گزارش "تدبیر"، خبرگزاری "دویچه وله" آلمان با اشاره به ورود ایران به فاز تازه ای که از آن تحت عنوان "ایران پسا تحریمی" یاد کرده به اشتیاق شرکت ها و بازرگانان آلمانی برای حضور در بازار ایران اشاره کرده و در این باره می نویسد:"صنعتگران به دقت مذاکرات هسته ای ایران و قدرت های بین المللی را رصد کرده اند. توافق ایران و غرب باعث  کاهش بخش عمده ای از تحریم های وضع شده علیه ایران می شود. بازرگانان آلمانی و سایر کشورهای خارجی به این موضوع به عنوان فرصت خوب سرمایه گذاری در ایران می نگرند."

 

"دویچه وله" با اشاره به موانع ایجاد شده از سوی دولت امریکا در مسیر همکاری های تجاری و اقتصادی شرکت ها و بازرگانان آلمانی با ایران می نویسد:"آی پد"، "آیفون" و "مک بوک" همگی از جمله فناوری های تولید شده توسط شرکت بزرگ امریکایی "اپل" هستند که علیرغم تحریم های وضع شده علیه ایران در بازار آن کشور به وفور یافت می شوند. این در حالیست که پس از تشدید تحریم ها علیه ایران در سال 2006 میلادی فعالیت های تجاری شرکت های آلمانی با ایران محدود شده است. "دانیل برن بک" از اتاق بازرگانی ایران و آلمان در تهران در این باره می گوید:"صنعت آلمان به دلیل تحریم های وضع شده نتوانسته آن گونه که باید در ایران حضور داشته باشد." او اشاره می کند که به دلیل قوانین محدود کننده دولت امریکا ارسال ماشین آلات صنعتی آلمانی به  ایران با بهانه "کاربرد دوگانه" آن ها محدود شده اند."

 

خبرگزاری "دویچه وله" در ادامه به رونق همکاری های تجاری و صنعت ایران و آلمان پیش از تشدید تحریم ها اشاره کرده و در این باره می نویسد:"پیش از تشدید تحریم ها همکاری های اقتصادی و تجاری میان ایران و امریکا بالا بود. برای مثال، شرکت "میتل استند" فروشنده اصلی تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز برای کاربرد در صنعت معدن و پتروشیمی بود. آلمان تا سال 2006 میلادی دومین شریک مهم تجاری ایران محسوب می شد با این حال، این ضعیت در طول هشت سال پس از آن کاملا تغییر کرد به طوری که در طول سه سال گذشته صادرات آلمان به ایران کاهشی 20 درصدی داشته است."

 

"دویچه وله" در ادامه اشاره می کند که تنها کشوری که از تحریم های بین المللی وضع شده علیه ایران بیش ترین بهره را برده "چین" است. این خبرگزاری در این باره می افزاید:"در غیاب شرکت های آلمانی و اروپایی، چینی ها به طور قابل توجهی حجم صادرات خود به ایران را افزایش داده اند. "علی رضا شیخ عطار" سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان نیز ضمن تایید این موضوع در مصاحبه با خبرگزاری "دوچه وله" اظهار داشت که در خلاء نبود شرکت های غربی، شرکت های چینی، روسی و ترک جای آنان را در بازار ایران پر کرده اند."

خبرگزاری "دویچه وله" در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به منابع زیرزمینی و ذخایر معدنی فراوان ایران به عنوان فرصتی عمده برای سرمایه گذاری شرکت های خارجی پیش بینی کرده که در صورت لغو تحریم های وضع شده علیه ایران صادرات سالانه برلین به تهران به میزان سه تا شش میلیارد یورو در کوتاه مدت و میان مدت برسد البته این مستلزم آن است که ایران بتواند به طور طبیعی به صادرات نفت و گاز بپردازد و به بانک ها و نهادهای مالی بین المللی دسترسی داشته باشد.

این خبرگزاری در پایان اشاره می کند که تقاضای بالایی در بازار ایران برای تولیدات آلمان وجود دارد. این خبرگزاری اشاره می کند که در حدود 80 درصد ماشین آلات صنعتی در ایران آلمانی هستند.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 29


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [شنبه 28 تیر 1393 ] [ 16:36]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 30
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 505
باردید دیروز باردید دیروز : 379
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 2,608
بازدید ماه بازدید ماه : 2,608
بازدید سال بازدید سال : 62,543
بازدید کلی بازدید کلی : 956,489

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.137.161.132
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir