')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

امروز هم مثل روزهای تکراری قبل با بازاری بی رونق و کم جان روبرو بودیم و رکود در بازارهای مختلف باعث شده است که سرمایه ها کماکان در بانک ها قفل شده باشند، رکودی که تنها حاصل مثبت آن شاید آمار کاهش ت

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



امروز هم مثل روزهای تکراری قبل با بازاری بی رونق و کم جان روبرو بودیم و رکود در بازارهای مختلف باعث شده است که سرمایه ها کماکان در بانک ها قفل شده باشند، رکودی که تنها حاصل مثبت آن شاید آمار کاهش تورم برای دولت باشد اما نتایج منفی آن بازارهای مختلف بخصوص بازار سرمایه را درگیر خود کرده است. سرمایه گذاران همچنان منتظر روزهای خوب هستند که امیدوارند با گزارش های شش ماهه و نتایج سفر رئیس جمهور به نیویورک حاصل شود. هرچند چنین روندهای مثبتی هم انتظار می رود مقطعی و زودگذر باشند.

ایران خودرو امروز در دامنه منفی معامله می شد و در دقایق پایانی بازار به کف قیمت چند هفته گذشته خود یعنی ۲۵۰۰ ریال رسید.

چندروز قبل نیز قیمت سهم به این محدوده رسیده بود که بنظر می رسد جهت القای فضای مثبت به بازار با حمایت از این سهم چند روزی قیمت در محدوده ۲۵۵۰ تا ۲۶۰۰ حفظ شد اما امروز فشار فروش باز هم قیمت را کاهش داد.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه قیمت گذاری خودرو قیّم نمی‌خواهد و بازار عرضه و تقاضا باید در شرایط رقابتی قیمت را مشخص می‌کند، گفت:مجلس دست انحصارگران و رانتخواران صنعت خودرو را رو می‌کند.

علی علیلو با اشاره به اینکه هنوز توافقی میان مجلس و خودروسازان برای کاهش قیمت خودرو در ازای تأمین مواد اولیه صورت نگرفته است، اظهار داشت: مجلس در پی آن است تا جایگاه شورای رقابت را در ورود به قیمت گذاری خودرو مشخص کند و تا رسیدن به نتیجه نهایی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

از سرمایه گذاری صنعت نفت خبر می رسد که این شرکت با وامهای ۱۲۲ میلیون دلاری و ۵۰ میلیون دلاری که از دو ماخذ اخذ شده است و هزینه ریالی ۵۰ میلیارد تومانی، توان احداث پروژه مخازن ۶.۵ میلیون بشکه ای خود را تا نیمه دوم سال ۱۳۹۴ دارا می باشد. بر این اساس با عنایت به ضریب اشغال ۱.۵ برابری مخازن و درآمد ۶۵ سنتی ماهانه هر بشکه درآمد ماهانه پروژه در ظرفیت کامل برابر با ۶.۵ میلیون بشکه *۶۵ سنت*۱.۵ ( ضریب اشغال) برابر با ۶.۳ میلیون دلار می باشد که با کسر هزینه استهلاک ، درآمد کل پروژه برابر با ۵۶ میلیون دلار در سال می باشد. در این صورت در موقعیت ظرفیت کامل ؛ شرکت دارای سود چشمگیری خواهد شد.
از بانک سینا خبر می رسد که سهامدار عمده وسینا قصد دارد سهام مدیریتی این شرکت در حد یک عضو هیات مدیره را به فروش برساند. گمانه زنی در ارتباط با قیمت مورد معامله و نیز خریداران بالقوه در میان فعالان همچنان ادامه دارد ؛ اما در این راستا گفته می شود که احتمالا خریدار سهم از میان سایر سهامداران کنونی وسینا می باشد.

سرمایه گذاری صنعت نفت: شایعاتی که از رشد فعالیتهای شرکت در سال آینده حکایت دارند، باعث جلب توجه گروه های مختلفی از فعالان بازار به این سهم شده است. رشد قیمت سهم تا ۳۰۰ تومان در کوتاه مدت مد نظر فعالان بازار است.

شیشه رازی: علیرغم نسبت بالای p/e شرکت، امید به رشد سود شرکت و تعدیل این سهم در سال مالی آتی در اثر راه اندازی خط تولید جدید تقاضا برای خرید سهم را بالا برده است.

گروه مپنا: دیروز با انتشار خبر توقف فعالیت مپنا در میدان گازی فروزان B که یک پروژه تبدیل گاز به برق برای صادرات بود، سهم با کاهش اقبال بازار مواجه شد. این در حالی است که مپنا هنوز این پروژه را آغاز نکرده بود و از این جهت نیز درآمدی از آن دیده نشده بود. اما به نظر می رسد که اثر این خبر برای مپنا بیش از انتظار بوده و امروز نیز این سهم با روند منفی مواجه شد و با قیمت پایانی ۷۰۶۴ ریال بسته شد.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به رونمایی از ابزار جدید تقویت عرضه طی شنبه هفته آینده، گفت: در طرح وزیر راه و شهرسازی تسهیلات خرید برای واحدهای مسکونی تا عمر سه سال پرداخت می شود و اقساط این تسهیلات زیر یک میلیون تومان خواهد بود. وی در خصوص این تسهیلات افزود: در قالب صندوق های پس انداز با سپرده گذاری ۳۰ میلیون تومان پس از یک سال ۶۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضی پرداخت می شود.

اما امروز نمادهای تسهیلات مسکن با رشد قیمت همراه بودند و در محدوده ۹۴ هزار تومان معامله می شدند.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 51


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [چهارشنبه 05 شهریور 1393 ] [ 15:17]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 157
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 535
باردید دیروز باردید دیروز : 273
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 535
بازدید ماه بازدید ماه : 535
بازدید سال بازدید سال : 60,470
بازدید کلی بازدید کلی : 954,416

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.145.201.75
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir