')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

در بازار امروز شاهد معاملات خوبی بودیم. هر چند در دقایق اولیه معاملات هیجان زیادی از سوی حقیقی ها مشاهده می شد ولی در ادامه شاهد معقول شدن معاملات بودیم. لطفا در نظر داشته باشید در این بازار هیچ کس از

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



در بازار امروز شاهد معاملات خوبی بودیم. هر چند در دقایق اولیه معاملات هیجان زیادی از سوی حقیقی ها مشاهده می شد ولی در ادامه شاهد معقول شدن معاملات بودیم. لطفا در نظر داشته باشید در این بازار هیچ کس از خرید سهمی جا نمی ماند ، هیجان معاملاتی خود را کنترل کنید. در روز های سبز بازار بیشتر باید فروخت و در روز های منفی بیشتر باید خرید کرد.

کنترل کننده این روز های بازار انتظار سهامداران از مذاکرات است. معمولا با پر شدن ظرف معاملاتی سهامداران به صورت مثبت ، رشد بازار آغاز می شود و چنانچه این انتظار برآورده نشود بازار افت خود را شروع می کند. افت شدید بازار در هفته های اخیر به علت این امر و همچنین کاهش قیمت نفت بود. کاهش قیمت نفت تقریبا همه ی صنایع بورسی را تحت تاثیر قرار می دهد. به نظر ما عامل مذاکرات هسته ای در حال حاضر وزن بیشتری از کاهش قیمت نفت در بورس دارد. این حرف که بازار به اخبار خوش واکنش نشان نمی دهد ، کاملا قابل نقد است. بازار به روند های انتظاری شکل گرفته کاملا حساس است و اصولا همین روند های انتظاری هستند که روند قیمتی را شکل می دهند. زمان اعلام تمدید مذاکرات را مد نظر قرار دهید. ظرف انتظاری بازار قبل از اعلام تمدید در حال پر شدن بود و چون انتظارات برآورده نشد ، با خالی شدن ظرف انتظاری بازار ، بازار مسیر اصلاح را در پیش گرفت.

در حال حاضر دوباره این ظرف انتظاری در حال پر شدن است ، کمتر از 2 ماه دیگر یا به توافق می رسیم و یا نمی رسیم. اخبار زیادی نشر خواهد شد ، تا به امروز این اخبار تا حد خوبی مثبت بوده است و در حال پر کردن ظرف انتظاری بازار است.

امروزه شبکه های اجتماعی نقش پررنگی را در بورس بازی می کنند. از طریق این شبکه ها می توان وضعیت ظرفیت انتظاری بازار را با دقت خوبی سنجید. توجه داشته باشید در بررسی گفته های کاربران به ظاهر حرف ها توجه ای نداشته باشید. همه می نالند و گلایه می کنند و ناراضی هستند ولی این افزاش انتظار و امید به بازار است که مانع خروج آن ها از بازار می شود. اگر تصمیم به خروج از بازار به طور کامل را دارید در اشتباه هستید. ضرر های سنگین شما در هیچ کجای دیگر به جز بورس در زمان کوتاه تر قابل جبران نیست.

به نظر ما(صرف نظر از نوسانات روزانه و کوتاه مدت) بورس ایران در صورت منتشر نشدن اخبار شکست مذاکرات در این بازه 2 ماهه به سمت بالا حرکت خواهد کرد.ظرف انتظاری بازار در 2 ماه دیگر به اوج خود خواهد رسید و در صورت تمدید و یا شکست مذاکرات به شدت خالی شده و باعث افت بازار خواهد شد. و در صورت انجام توافق معاملات هیجانی و رشد غیر منطقی شاخص شروع خواهد شد و بازار وارد یک روند صعودی جدید خواهد شد.

دو ماه از ایجاد سایت ما گذشت و ما در این دو ماه توصیه به فروش و عدم نگهداری میان مدت سهام کردیم ، همانطور که مشاهده فرمودید این نظر درست بود. زمان نگهداری سهام و خرید های پله ای میان مدت 2 ماهه ( که قابلیت رشد بیشتر در صورت رسیدن به توافق سیاسی هم وجود دارد) هم اکنون در بازار فراهم است. با حوصله و پله ای و طبق اصول خرید کنید. چنانچه سهمی نیز دارید با حوصله آن را به سهام بهتر تغییر دهید و یا وزن آن را در سبد تغییر دهیدو یا در صورت مناسب بودن نگهداری کنید0البته نوع صنعت بسیار مهم است، این گفته کلی است).

پس در این مسیر 2 ماهه به نظر ما بازار رشد خواهد کرد.البته این امر به این معنی نیست که در هر سهمی و در هر قیمتی ورود انجام شود.

 

امروز گروه خودرو معاملات سبزی داشت. خودرو به عنوان سرگروه این گروه امروز چندین بار با صف خرید روبرو شد ، که بیشتر توسط حقیقی ها عرضه شد. خکاوه نیز شرایطی شبیه  خودرو داشت. امروز گروه خودرو معاملات سبزی را داشت.

در گروه بانکی حکمت معاملات خوبی داشت و  مدت زیادی در بازار با صف خرید همراه بود که در نهایت عرضه شد و سهم در محدوده سبز تابلو به تعادل رسید.وبملت امروز معاملات مطلوبی را نداست. وپست با اینکه امروز معاملات منفی داشت ولی از نظر ما مورد تایید است. گروه بانکی نیز همانند برخی از گروه ها با خطر تعدیل منفی روبرو است. دلیل این امر به طور مفصل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لیزنگی ها همواره نشان دادند که اگر قرار باشد در بازار سودی باشد ، هموراه جز پیشگامان هستند. ولغدر امروز با صف خرید همراه بود . ولساپا نیز با تعدیل بالای خود امروز بازگشایی مناسبی نداشت که البته مورد انتظار ما بود.

سیمانی ها همچنان مورد علاقه بازار نیستند. سیدکو همچنان مورد حمایت حقوقی در قیمت 1500 قرار دارد. ای کاش باقی حقوقی ها نیز از سهام خود در این قیمت ها ی ارزنده حمایت می کردند و کمی از شناوری سهم ها می کاستند.

این روز ها حرف زدن از کلیات بازار کاراتر است

چنانچه قصد سرمایه گذاری میان مدت را دارید گروه های خودرو لیزنگ قطعاتی گزینه های مناسبی هستند. همچنین برخی از تک سهم ها در گروه های مختلف ارزنده هستند.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 79


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [یکشنبه 05 بهمن 1393 ] [ 23:04]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
لینک کانال تلگرامی نخبگان مهندسی در بورس و تحلیل های هر روز دلار و طلا و سکه و بورس تاریخ : یکشنبه 01 اردیبهشت 1398
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 490
باردید دیروز باردید دیروز : 375
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 2,559
بازدید ماه بازدید ماه : 6,309
بازدید سال بازدید سال : 45,007
بازدید کلی بازدید کلی : 938,953

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.128.203.137
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir