')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

ارزش معاملات بورس و فرابورس امروز  کمتر از 127 میلیارد تومان بود. ارزش معاملات بسیار پایین است و نیاز است سازمان برای چابک شدن بازار حجم مبنا و دامنه نوسان رو تغییر دهد. شاخص کل را نیز که همگان

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



ارزش معاملات بورس و فرابورس امروز  کمتر از 127 میلیارد تومان بود. ارزش معاملات بسیار پایین است و نیاز است سازمان برای چابک شدن بازار حجم مبنا و دامنه نوسان رو تغییر دهد. شاخص کل را نیز که همگان شاهد هستند با آن بازی می شود و معاملات آن کاملا سوری است. در همراه معامله بلوکی می کنند تا شاخص رشد کرده و جبران افت ناشی از جمع آوری صف های فولاد و فملی حاصل شود.امروز شاخص با رشد 13.61 واحدی خود را به 65127.80 واحد رساند.

امروز گروه خودرو معاملات خوبی داشت. نماد خودرو از صفر تابلو با حمایت حقوقی کار خود را شروع کرد. با گذشت یک ساعت از معاملات تقاضای خوبی در این نماد شکل گرفت. امروز عرضه و تقاضا در خودرو نوسان زیادی حول صفر تابلو داشت و در نهایت با حمایت حقوقی ها این نماد رشد قیمتی را  تجربه کرد. دیگر خودرویی ها به جز خزامیا و خگستر معاملات خوبی را داشتند. قطعاتی ها نیز نیمی منفی و نیمی مثبت بودند.

بانکی ها امروز اکثرا مثبت بودند. در این گروه وزمین با صف فروش همراه بود که جمع آوری شد. بیشترین ارزش معاملات این گروه متعلق به ویملت بود.  سایه سنگین گزارش وپارس بر سر این گروه سنگینی می کند. وپست حکمت وزمین وگردش از سهم های پر پتانسیل این گروه هستند. امروز معاونت نظارتی بانک مرکزی گفت که بانک ها همچنان نرخ سود یانکی را دور می زنند.  همچنین وی اظهار داشت که با موسسات غیر مجاز برخورد خواهد شد. حرف همیشگی و بدون عمل که در همه دولت ها شاهد آن هستیم. اگر قصد گرفتن وام از بانک را دارید خود را برای یهره 28 تا 32 درصدی آماده کنید. به نظر دیگر صلاح نیست این تسهیلات گران به دست مردم و تولید برسد. هدف دولت از کوچ نقدینگی به بانک ها برای ما قابل درک است ، ولی ادامه این روند هیچ توجیه منطقی( و نه البته .....) ندارد.

در گروه محصولات شیمیایی امروز  معاملات منفی را شاهد بودیم. فارس در اواخر بازار با صف فروش همراه بود . تاپیکو هم در نهایت در صفر تابلو جا خوش کرد. پترول امروز شاهد رشد قیمتی بود. چنانچه بازار به این سهم  مجال دهد توانایی رشد تا بالاتر از 2200 ریال را نیز دارد. خراسان و پاکشو و شیران  نیز مثبت بسته شدند و الباقی گروه منفی بودند.

دارویی ها اکثرا نیمی مثبت و نیمی منفی بودند . مشکل گروه دارو افزایش نرخ ارز است. توجه داشته باشید این گروه بخشی  از مواد اولیه مورد نیاز خود را وارد می کند. با افزایش نرخ ارز و ثابت ماندن( و در برخی از اقلام حتی کاهش دستوری و تحمیلی از سوی دولت) نرخ فروش ، این گروه با افق سوداوری منفی روبرو است. دروز هم که چند ماهی است معاملات مثبت دارد ، همچنان به کار خود ادامه می دهد.

لیزنگی ها امروز معاملات خوبی را داشتند. ولساپا و حق تقدمش امروز با صف خرید بسته شدند و و لغدر نیز امروز در اواخر بازار طعم صف خرید را چشید. ولبهمن نیز که  هنوز بازگشایی نشده است.

در غذایی ها غالبر و غشاذر با صف خرید بسته شدند.

امروز اخبار زیادی در مورد پالایشگاه ها ، نرخ بهره معادن و.... منتشر شد که در ادامه به آن آشاره خواهد شد.

ه گزارش «اقتصاد نیوز»، مجلس مبنی بر تعیین تکالیف جدیدی برای وزارت نفت و شرکت‌های پالایشگاه‌ مصوبه‌ای را امروز تصویب کرد که این مصوبه به نظر می‌رسد در آینده نزدیک با باز شدن نماد پالایشگاهی‌ها اثرات مثبت خود را در بازار سهام نشان دهد.  در جریان جلسه امروز مجلس و در ادامه بررسی لایحه یک فوریتی خروج غیرتورمی از رکود، ‌ ماده الحاقی ۲۲ لایحه تصویب شد. براین اساس تمامی پالایشگاه‌های کشور مشروط به پرداخت و تسویه وجوه نفت خام و معیانات گازی خریداری شده تحویلی به قیمت هر بشکه ۹۵ درصد تحویل روز کشتی (فوب) خلیج‌فارس و به صورت نقدی یا اعتبار اسنادی یک‌ماهه به شرکت دولتی ذی‌ربط تابعه وزارت نفت، ‌ مجازند فرآورده‌های نفتی مازاد بر نیاز داخلی را راسا صادر کنند. 
اما تصویب مصوبه مذکور چه تاثیری بر بازار سرمایه دارد، در این باره هاشم نامور مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس اظهار کرد: در صورت عملی شدن این مصوبه، پالایشگاه‌های بندرعباس، لاوان و آبادان که اقدام به صادرات نفت کوره می‌کنند از مزیت‌های جدیدی برخوردار می‌شوند. به گفته او، از سوی دیگر با راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس، صادرات بنزین و گازوئیل مازاد شرکت‌های پالایشگاهی هم فراهم خواهد شد. 
این مقام مسوول درباره تکلیف وزارت نفت مبنی بر پرداخت سهم صندوق توسعه ملی متناسب با قیمت نفت خام تحویلی به پالایشگاه‌ها به «بورس پرس» تاکید کرد: درحالی پالایشگاه‌ها هم اکنون ۲۹ درصد سهم صندوق توسعه ملی را پرداخت می‌کنند که به اعتقاد ما اصلا «نباید درصدی از پالایشگاه‌ها بابت سهم صندوق ملی دریافت شود. چرا که این شرکت‌ها هم اکنون نفت خام را به قیمت بین المللی خریداری می‌کنند. 

نامور با بیان اینکه تلاش‌ها برای حذف سهم صندوق ملی ادامه دارد، خاطر نشان کرد: با این همه، مصوبه امروز مجلس اقدامی مثبت برای پالایشگاه‌ها بوده که آثار آن در آینده مشخص خواهد شد.

*********************************

در خبر دیگر مدیر عامل شبندر اظهار داشت :

این مقام مسئول در برابر این سئوال که کاهش شدید و دور از انتظار نفت چه تاثیری بر شرکت های پالایشگاهی گذاشته ؟ اظهار داشت: به زبان خیلی ساده می توان گفت به فرض خرید نفت 110 دلاری و فروش 120 دلاری فراورده های نفتی در گذشته ، در حال حاضر باید اقدام به خرید نفت مثلا" 40 دلاری و فروش 44 دلاری کرد.

دخیلی افزود: با این مثال ساده مشخص می شود که درآمد 10 دلاری به 4 دلار رسیده و حجم مبادلات و تجارت هم کاهش یافته است.

وی در خاتمه گفت : در این میان هرچند ضوابط پیچیده ایی در حوزه نفتی و فراورده های نفتی وجود دارد و در کوتاه مدت اثر کاهش قیمت نفت بر پالایشگاه ها اجتناب ناپذیر است اما در بلندمدت از طریق اجرای طرح های توسعه و بهبود قیمت نفت ، می توان به آینده این گروه امیدوار بود.

 آن چه در مورد پالایشگاهی ها گفته شد خود گویای همه چیز است و ما از ارائه تحلیل خودداری می کنیم. متاسفانه سهامداران کمی در بورس تهران طاقت شنیدن حقیقت را در مورد سهم خود دارند. در صورت اظهار نظر کردن سایت یا شخصی در ضد آرزوهایشان کمر همت را برای تخریب می بندند.

********************************

اما بشنوید از نرخ بهره مالکانه :

نرخ بهره مالکانه معادن از 30 درصد به 25 درصد کاهش یافت .

طبق گزارش سایت تسنیم :

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ از تصمیم گیری برای سرانجام یارانه نقدی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: نرخ بهره مالکانه معادن ۲۵ درصد با درآمد ۱۳۰۰ میلیارد تومان تصویب شد.

به نظر این کاهش نمی تواند کافی باشد ، ولی در هر صورت از نرخ 30 درصدی بهتر است.

********************************

امروز اخبار تاثیر گذار دیگری نیز منتشر شد که بصوت مجزا گزارش خواهند شد

**********************************

 نظر ما در مورد پیش بینی بازار 2 ماه آینده بدون حضور پالایشی ها همان نظرات قبلی است. به نظر این نماد ها فعلا بازگشایی نخواهند شد و بازگشایی آن ها تا توافق به تعویق خواهد افتاد.

در صورت بازگشایی عادلانه نیز اثری کاملا گذرا بر بورس خواهند داشت و همچنین چنانچه بعد از توافق و به صورت عادلانه باز شوند اثر آن ها کاملا گذرا خواهد بود. چنانچه در روز بازگشایی به صورت دستوری و در قیمت های نزدیک بسته شدن باز شوند ، کل بازار را به زیر خواهند کشید. البته نباید از حمایت های حقوقی غافل بود.

در هر حال فعلا خبری از بازگشایی این نماد ها نرسیده است و  اهالی بورس فعلا نسبت به اخبار این گروه واکنش منفی نشان نمی دهند.

پس نظر ما این است : بازار بدون وارد شدن یک شوک خاص( شوک هایی همانند شکست مذاکرات و یا بازگشایی پالایشی ها )در 2 ماه آینده رشد ملایمی خواهد کرد و در نزدیک مذاکرات هسته ای  رشد سریعتری را شاهد خواهیم بود. اثرات بازگشایی پالایشگاه ها بر روی بازار نیز تابعی از زمان و قیمت بازگشایی است.

توضیحات بیشتر در مورد پیش بینی بازار 2 ماه آینده را درلینک زیر بخوانید

http://bluebroker.epage.ir/fa/module.news_Page._TypeId.1_NewsId.172_Action.NewsBodyView.html


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 115


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [سه شنبه 07 بهمن 1393 ] [ 23:24]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 249
باردید دیروز باردید دیروز : 727
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 249
بازدید ماه بازدید ماه : 6,795
بازدید سال بازدید سال : 45,493
بازدید کلی بازدید کلی : 939,439

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.144.18.4
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir