')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

  به گزارش بورس سنتر –شاخص کل بورس 420 واحد نزول کرد و به رقم 65,366 واحد رسید . که نمادهای پارسان با 53 واحد ، رمپنا با 44 واحد و فارس با 33 و

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



 

به گزارش بورس سنتر شاخص کل بورس 420 واحد نزول کرد و به رقم 65,366 واحد رسید . که نمادهای پارسان با 53 واحد ، رمپنا با 44 واحد و فارس با 33 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند . ارزش معاملات در این بازار به رقم 119 میلیارد تومان رسید که نماد تکمبا با 9,6 میلیارد تومان دارای بیشترین ارزش معامله بود .

 

یک خبر بسیار مهم در بازار:

 

اظهار نظر رهبر انقلاب اسلامی در خصوص موافقت ایشان با توافق خوب است که می تواند در روند کاهشی و البته مقطعی نرخ ارز و همچنین مسیر حرکتی بازار موثر باشد که در ادامه توضیحاتی خواهیم داد.

 

برای فردا ، پیش بینی بازاری متعادل و البته با استارت منفی را داریم. چراکه قیمت پایانی بسیار از نماد های مهم بالاتر از قیمت آخرین معاملات قرار داشت. اما انتظار داریم منفی های بازار در همان ابتدا جمع آوری شده و شاهد رشد نسبی حجم و ارزش معاملات باشیم. بدون شک هر چه حجم معاملات در دامنه های منفی بیشتر باشد ، انرژی بیشتری برای حرکت بعدی جذب خواهد شد. البته انتظار حرکت خارق العاده ای از بازار فردا نداریم.

 

بازارهای جهانی و بازار نفت

بازار های جهانی در تعطیلات آخر هفته به سر می برند اما خبر هایی از حوزه نفت می رسد که خیلی جالب نیست. عربستان با ادامه سیاست نفت ارزان، قیمت نفت خود را در بازار آسیا 90 سنت کاهش داد. شرکت نفتی آرامکوی عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را برای تحویل در ماه مارس 90 سنت کاهش داد و به پایین‌ترین رقم در 12 سال گذشته رساند. تخفیف 2.3 دلاری این شرکت برای فروش نفت خود در بازار آسیا نسبت به نفت پایه عمان بالاترین تخفیف ارایه شده به مشتریان آسیایی از ‌سال 2003 به این سو محسوب می‌شود. برای نخستین ‌بار از زمان به قدرت رسیدن ملک سلمان است که عربستان قیمت نفت خود را کاهش می‌ دهد که این مسأله نشان می ‌دهد پادشاه جدید عربستان قصد دارد سیاست نفت ارزان را که از سوی سلف خود پیگیری می‌شد ادامه دهد. این کشور درعین‌حال قیمت عرضه نفت خود در بازار اروپا را نیز 70 سنت افزایش داد و میزان تخفیف نفت این کشور نسبت به نفت برنت را به 3.95 دلار رساند.

سقوط آسمان خراش ها

امروز شاهد ریزش قیمت ها در این گروه بودیم، وساخت با صف فروش به کار خود پایان داد، وساختی که می تواند در محدوده 270 الی 280 تومان مورد توجه بازار قرار گیرد و سود شیرینی را نصیب خریداران کند. حرکت های تند و تیز وساخت به شدت تحت تاثیر ونوین و ثنوسا خواهد بود.

 

ثتران امروز در محدوده مقاومتی، با عرضه کنندگان پرقدرتی همراه شد و نتوانست زیاد موفق ظاهر شود.

 

خودرویی ها

در تحلیل های قبل از مقاومت محکم شاخص گروه خودرویی در محدوده 12.250 صحبت کرده بودم، شاخص این گروه امروز در این محدوده با فشار محکمی همراه شد و فروشنده ها قدرت خود را نشان دادند. به هر حال رشد قیمت ها بدون اصلاح غیرمنطقی است.

 

موضوعی که این روزها ذهن سهامداران خودرویی را بیشتر به خود درگیر کرده، تعدیل منفی وپارس می باشد. این موضوع بیشتر در خگستر نمایان می باشد. البته هنوز هیچ گزارش رسمی از تعدیل منفی ارائه نشده و باید منتظر گزارشات دقیق بود.

 

شب قبل از نزدیک شدن خبهمن به محدوده های مقاومتی صحبت کردیم، شدت عرضه های خوارزمی و غدیر به خوبی در سهم نمایان بود. به نظر میرسد اصلاح سهم تا محدوده 180 دور از ذهن نخواهد بود.

 

در خکاوه خبرهایی از افزایش سرمایه سهم به گوش می رسد. دلیل رشد سهم همین موضوع می باشد. شرایط سوددهی شرکت در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

 

اسکناس های کهنه

 

بانکی ها امروز، شدت عرضه ها را تجربه کردند و با افت قیمتی همراه شدند. گزارشات 9 ماهه چند نماد بانکی نشان داد که شرایط گروه زیاد جالب به نظر نمی رسد و امکان کاهش سود در سال آینده در برخی از نمادهای این گروه وجود دارد.

 

در گروه بانکی وگردش سود هر سهم شرکت را بر اساس عملکرد واقعی 12 ماهه خود مبلغ 69 ریال اعلام کرده است که نسبت به گزارش قبلی شرکت با کاهش 2 ریالی همراه بوده است سود حاصل از سرمایه گذاری ها و سپرده گذاری های شرکت 461 میلیارد تومان و سود خالص شرکت نیز مبلغ 41 میلایرد تومان گزارش شده است که در مقایسه با سال مالی مشابه قبل با کاهش 51 درصدی همراه بوده است.

 

دارویی ها

در گروه دارویی شاهد کاهش حجم معاملات و افت قیمت ها بودیم. در این گروه صحبت هایی مبنی بر کاهش مالیات ها به گوش می رسد. به عنوان یک گزینه نسبتا کم ریسک و نوسانی، پخش البرز می تواند به عنوان یک گزینه در محدوده 295 تومان مد نظر قرار گیرد.

 

 

 

عواملی همچون وضعیت وام ها و تسهیلات ، نوع ارز مورد نیاز برای واردات مواد اولیه ، وضعیت مقداری فروش و ... از عواملی هستند که باید در زمان خرید به آن توجه داشت. دکوثر و دجابر از نماد های مورد توجه در بازار امروز بودند.

 

شوینده ها

افت قیمت نفت به اشکال گوناگون شرکت ها را تحت تاثیر قرار داده است، کاهش نرخ مواد اولیه این شرکت ها منجر به کاهش بهای تمام شده آنها خواهد شد، اما مشکل فعلی شوینده ها رقابت بر سر فروش و تخفیف های احتمالی است که شرکت ها در فروش خود لحاظ می کنند.

 

سهمی مانند پاکسان بعد از مجمع P/e کمتر از 4 خواهد گرفت و فروش در این قیمت ها خیلی منطقی نیست. اما در پاکشو وضعیت کمی بهتر است.

 

سایر نمادها

حفاری در گزارش اولین پیش بینی منتهی به 94/12/29 سود هر سهم شرکت را مبلغ 876 ریال پیش بینی نموده است که نسبت به سال مالی مشابه قبل با کاهش 3 درصدی همراه بوده است فروش شرکت مبلغ 952 میلیارد تومان گزارش شده است همچنین سود عملیاتی شرکت با کاهش 6 درصدی مبلغ 295 میلیارد تومان اعلام شده است سایر موارد نیز سود (زيان) ناخالص 2 درصد کاهش، و سود (زيان) خالص دوره 3 درصد کاهش نشان مي دهد.

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 68


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [یکشنبه 19 بهمن 1393 ] [ 22:45]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 81
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 313
باردید دیروز باردید دیروز : 273
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 313
بازدید ماه بازدید ماه : 313
بازدید سال بازدید سال : 60,248
بازدید کلی بازدید کلی : 954,194

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.147.51.64
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir