')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

شاخص کل امروز تقریبا بدون تغییر (5 واحد کاهش) به کار خود پایان داد. بازار مدت هاست عادت کرده که یکشنبه ها را قرمز رنگ بییند! البته امروز قرمز بازار کمرنگ تر از همیشه بود. بازار این روز ها در سهم های ب

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



شاخص کل امروز تقریبا بدون تغییر (5 واحد کاهش) به کار خود پایان داد. بازار مدت هاست عادت کرده که یکشنبه ها را قرمز رنگ بییند! البته امروز قرمز بازار کمرنگ تر از همیشه بود. بازار این روز ها در سهم های بزرگ تقریبا متعادل معامله می شود ولی در برخی سهم های کوچک بازار معاملات رونق بیشتری دارد و تعدادی از سهم ها مورد توجه تکنیکالیست های کوتاه مدت و نوسان گیر ها می باشد سهم های همچون سمگا، تکمبا، ساختمانی ها و...
در واقع در شرایط فعلی بازار بهترین استراتژی استفاده از نوسانات سهم های کوچک است. البته سهم هایی که به لحاظ بنیادین نیز توجیه خرید داشته باشند. از ورود به سهم هایی که P/E های بسیار بالاتر از میانگین بازار دارند باید دوری کرد. جو بازار جو انتظار است و به نظر می رسد با مشخص شدن وضعیت ابهامات شاهد یک رشد خوب ( 50 تا 60 درصدی) در مدت یکسال آینده باشیم. اما در صورتی که ابهامات برطرف نشود یا مذاکرات به نتیجه نیانجامد آینده خوبی در انتظار بازار نخواهد بود. بهترین استراتژی در این شرایط نقد بودن است و انتظار برای ورود به یک از بازار های بورس یا طلا. درصورتی که مهارت استفاده از نوسانات را دارید می توانید با بخشی از تقدینگی خود از نوسانات استفاده کنید.
خبهمن در دقایق پایانی بازار با اقبال بازار روبرو شد و نهایتا در حداکثر قیمتی با کار خود پایان داد. برایند خرید و فروش حقوقی نیز امروز مثبت بود و حقوقی بیشتر در نقش حمایت کننده ظاهر شد خبهمن در قیمت 220 تومان با سطح 61.8 فیبوناچی مواجه می شود که انتظار داریم در این محدوده مجددا عرضه ها افزایش یابد.
در نماد ثتران همانطور که پیش بینی شده بود محدوده 262 تا 275 منطقه پر عرضه ای برای سهم بود و در صورتی که در روز های آینده سهم موفق به تثبیت بالای 275 نشود احتمال افت تا 245 وجود دارد.
در بازار های جهانی در هفته پیش رو انتشار بیانیه بانک مرکزی آمریکا و انتشار شاخص مدعیان بیمه بیکاری این کشور، در کنار تعطیلی بانک های چین در آستانه اعیاد این کشور بر تقویم اقتصادی جهان سایه انداخته است. تحلیلگران اقتصادی و فعالان بازار طلا بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر تحولات سیاسی و اقتصادی بین المللی با نوسانات زیادی روبرو خواهد شد. به نظر می رسد ادامه نگرانی ها نسبت به وضعیت بحران بدهی یونان و درگیری های شرق اوکراین مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا خواهد بود.
بازارهای آمریکا روز دوشنبه به علت فرارسیدن روز رئیس جمهور تعطیل خواهد بود ولی از روز سه شنبه بار دیگر فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
متیو ترنر تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری مک کواری نیز تاکید کرد، آمارهای اقتصادی آمریکا بیشترین تاثیر را بر قیمت طلا در هفته آینده خواهد داشت ولی سرمایه گذاران هنوز باید منتظر اتفاقات یونان باشند. مذاکرات یونان و اتحادیه اروپا برای روشن شدن وضعیت بحران بدهی های آتن روز دوشنبه از سر گرفته خواهد شد. وی افزود: نگرانی نسبت به اوضاع یونان موجب خواهد شد تا طلا سطح حمایتی 1200 دلاری را حفظ کند. تا زمانی که آمارهای اقتصادی آمریکا نشانگر وضعیت نگران کننده این کشور نباشد قیمت طلا با چالش جدی روبرو خواهد بود.
قیمت سکه طرح جدید در بازار تهران به 994 هزار تومان رسید. همانطور که در روزهای گذشته در تحلیل نمودار روزانه طلا آورده شد مشاهده نمودید که خط روند صعودی شکسته شده و به نظر می رسد رشد نسبتا خفیف روزهای گذشته از جنس پول بک بوده و سکه طلا در کوتاه مدت موفق به رشد قیمتی بیشتری نخواهد بود.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 33


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [یکشنبه 26 بهمن 1393 ] [ 22:56]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 323
باردید دیروز باردید دیروز : 158
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 3,259
بازدید ماه بازدید ماه : 3,259
بازدید سال بازدید سال : 63,194
بازدید کلی بازدید کلی : 957,140

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.138.116.241
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir