')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

در بازار سرمایه نیز اوضاع به همین منوال است و سهامداران کلافه شده اند و سازمان بورس را مخاطب گله های خود می دانند در حالی که شرایط کلی اقتصاد ایجاب می کند که بازار سرمایه این رویه را داشته باشد. به

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



در بازار سرمایه نیز اوضاع به همین منوال است و سهامداران کلافه شده اند و سازمان بورس را مخاطب گله های خود می دانند در حالی که شرایط کلی اقتصاد ایجاب می کند که بازار سرمایه این رویه را داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار های مالی (ایستانیوز)، مهدی طحانی، مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری آگاه، در خصوص روند بازار در روزهای اخیر اشاره داشت: بخش کلی اقتصاد ما در حال حاضر درگیر مسائل پیچیده ای است که حل نشده باقی مانده است مثل نرخ سود بانکی که به صورت اسمی کاهش داشته اما به صورت واقعی هنوز اجرایی نشده است و به این ترتیب فضای واقعی اقتصاد، تقاضای پول را بالا نگه داشته است و همین عامل موجب گران شدن منابع شده است.

وی در این خصوص ادامه داد: در بازار سرمایه نیز اوضاع به همین منوال است و سهامداران کلافه شده اند و سازمان بورس را مخاطب گله های خود می دانند در حالی که شرایط کلی اقتصاد ایجاب می کند که بازار سرمایه این رویه را داشته باشد.

طحانی در ادامه افزود: از طرف دیگر لایحه های حمایتی از سال گذشته ارائه شده و هنوز تعیین تکلیف نشده است به طور مثال لایحه حمایت از تولید در نیمه اول سال گذشته به مجلس رفت و مشاور رئیس جمهور اظهار داشت که تاریخ مصرف این لایحه یک سال و نیم است که به این ترتیب تا انتهای سال 94 تاریخ مصرف دارد اما با وجود این که دو ماه از سال 94 گذشته است اما هنوز لایحه، اجرایی نشده است.

وی در خصوص دیگر بحث های متأثر در بازار سرمایه اذعان داشت: بحث دیگر موجود در جامعه فعلی بحث فساد است که موجب بی رونق شدن اقتصاد شده است، بورس هم که بخشی از این اقتصاد است و در نتیجه از این عوامل تأثیر پذیرفته است.

مدیر عامل شرکت مشاور سرمایه گذاری آگاه در ادامه بیان داشت: تمام این عوامل موجب شده بازار در شرایط بدبینی به این عوامل توجه کند. در حالی که از طرفی قیمت نفت نیز به عنوان یک کالای جهانی تأثیرگذار، از کف قیمتی خود تا حدود 50 درصد افزایش داشته اما هنوز اتفاقی در بازار رخ نداده است.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص گزینه های دیگری که در بازار سرمایه موثر است، اظهار داشت: یک سال از سال مالی شرکت ها گذشته است و همه شرکت ها سود مجمعی در دل خود دارند و پی به ای بازار کمتر از 6 است و اگر پی به ای بازار بعد از مجمع را بگیریم در محدوده 5 می شود. واضح است که بازار کمتر از پی به ای تاریخی خود که 6 مرتبه بود معامله می شود که یک عامل برای جذابیت بیشتر بازار سرمایه است.

وی ادامه داد: قیمت سهام شرکت ها کاهش داشته است و هم اکنون می توان سهام شرکت ها را ارزان تر از گذشته معامله کرد و این یک موقعیت خوب برای سرمایه گذاران به حساب می آید.

طحانی در خصوص ریسک های سیاسی بازار سرمایه عنوان داشت: مذاکرات هسته ای به نتایج خوبی رسیده است و امیدوارم مرحله بعدی نیز با موفقیت انجام شود و این ریسک دیگر از لیست ریسک های بازار سرمایه خارج شده است و سهامداران دیگر نیاز به محاسبه ریسک سیاسی ندارند.

وی در خصوص کاهش نرخ سود بانکی گفت: دولت حمایت خود را از سهامداران با کاهش نرخ سود بانکی نشان داده است هر چند که این کاهش نرخ هنوز به صورت واقعی اتفاق نیفتاده است، اما بازار سرمایه متوجه شده است که دولت در بحث نرخ سود بانکی حساس است و به آن واکنش نشان می دهد.

وی در خصوص فاکتور موثر دیگری در بازار سرمایه تصریح داشت: نرخ دلار به طور حتم کمتر از 3200 تومان معامله نمی شود و دولت حمایت خود را از این نرخ اعلام کرده است.

مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری آگاه با توجه به شرایط فعلی بازار سهامداران را به خرید تشویق کرده و ابراز داشت: با توجه به تمام گفته های کارشناسان در روزهای اخیر، باز هم به خرید توصیه می کنم و اعلام می کنم قیمت های کنونی در بازار سرمایه قیمت هایی تکرار نشدنی است و سهامداران می توانند از این موقعیت، استفاده بهینه کنند.

وی در خصوص محدودیت های بازار اشاره داشت: صف نشینی یکی از نکاتی است که موجب شده سهامداران با ترس وارد بازار شوند و امیدوارم سازمان بورس در این خصوص تمهیداتی به خرج دهد تا سهامدارانی که به صورت واقعی در این بازار سهامداری کرده اند، تحت تاثیر این معاملات، متضرر نشوند.

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 60


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ] [ 13:35]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 281
باردید دیروز باردید دیروز : 727
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 281
بازدید ماه بازدید ماه : 6,827
بازدید سال بازدید سال : 45,525
بازدید کلی بازدید کلی : 939,471

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.144.40.64
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir