')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه نامه آقای روحانی به سردار دهقان به معنای مصالحه ناپذیر بودن موضوع موشکی ایران است گفت: میان بحث برجام و آزمایش موشکی تفاوت آشکاری وجود دارد و به هیچ وجه آزمایش

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



معاون وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه نامه آقای روحانی به سردار دهقان به معنای مصالحه ناپذیر بودن موضوع موشکی ایران است گفت: میان بحث برجام و آزمایش موشکی تفاوت آشکاری وجود دارد و به هیچ وجه آزمایش موشکی نقض برجام نیست.

روز نو :

 معاون وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه نامه آقای روحانی به سردار دهقان به معنای مصالحه ناپذیر بودن موضوع موشکی ایران است گفت: میان بحث برجام و آزمایش موشکی تفاوت آشکاری وجود دارد و به هیچ وجه آزمایش موشکی نقض برجام نیست.
به گزارش روزنو، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رییس ستاد پیگیری اجرای برجام پنجنشبه شب در برنامه گفتگوی ویژه خبری با تاکید بر این که بین بحث برجام و آزمایش های موشکی تفاوت است اظهار داشت: حساب برنامه های موشکی ما از برجام جدا است.
عراقچی ادامه داد: میان بحث برجام و آزمایش موشکی تفاوت آشکاری وجود دارد و به هیچ وجه آزمایش موشکی نقض برجام نیست. 
رئیس ستاد پیگیری برجام گفت: مذاکرات هسته ای و توافق برجام به معنای پایان خصومت های آمریکا ضد ایران نیست و این خصومت ها ادامه خواهد یافت. 
عراقچی با اشاره به دستور رئیس جمهور به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: کسی نباید توقع داشته باشد که دشمنی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران پایان پذیرد چرا که تا وقتی که جمهوری اسلامی ایران هست و در برابر سیاست های آمریکا در منطقه ایستادگی می کند و اهداف انقلاب اسلامی نیز ادامه دارد، سیاستهای خصمانه آنان نیز ادامه خواهد داشت. 
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری روز پنجشنبه با اشاره به تداوم سیاست های خصمانه و دخالت نامشروع و غیرقانونی آمریکا در زمینه حق تقویت قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دستور داد که در چارچوب سیاست های دفاعی مصوب، برنامه تولید انواع موشک های مورد نیاز نیروهای مسلح با سرعت و جدیت بیشتری ادامه یابد.
عراقچی با تاکید بر این که ما همواره با بدبینی مذاکره کردیم و در تعاملاتمان نیز با بدبینی با آمریکایی ها برخورد می کنیم و هر گونه تدابیری که اتخاذ می شود مبتنی بر همین بدبینی است گفت: اتفاقاً نامه رئیس جمهور بر اساس همین بدبینی و نگرانی نسبت به رفتارهای خصومت آمیز آمریکایی ها طراحی شده و دستوراتی که ایشان دادند مبنی بر این است که اگر آن ها بخواهند چنین خبطی انجام دهند برخورد ما یک برخورد قاطع و محکم خواهد بود.
عراقچی در پاسخ به این سؤال که آیا رویکرد خصمانه آمریکایی ها بلافاصله بعد از خروج اورانیوم از کشور معنای خاصی دارد گفت: برداشت می شود نیروهایی در آمریکا به دنبال برهم زدن برجام هستند، این ها در طول یکی دو سال گذشته تمام تلاش خود را به خرج دادند که جلوی مذاکرات را بگیرند یا مذاکرات موفق نشود و بعد از اتمام مذاکرات نیز سعی کردند که برجام نتواند از سطح کنگره عبور کند و پس از آن هم به روش های مختلف سعی کردند به اجرای موفق برجام خدشه وارد کنند.
عراقچی گفت: لابی های صهیونیستی و منطقه ای در آمریکا نقش زیادی در این سیاستها دارند و ما نیز نباید اجازه دهیم که چنین دستور کاری را در آن کشور علیه جمهوری اسلامی ایران تهیه کنند به ویژه اینکه این لابی ها تلاش زیادی در توقف مذاکرات هسته ای داشتند و اکنون نیز در تلاشند تا از اجرای برجام و انجام موفق آن جلوگیری کنند.
عراقچی با اشاره به این که 6 قطعنامه گذشته هنوز معتبر است گفت: امیدواریم ظرف کمتر از دو هفته آینده قطعنامه های گذشته لغو شود.
وی با اشاره به این که قطعنامه 1929 هنوز حاکم است و اعتبار دارد افزود: آمریکایی ها در صدد هستند تا به بهانه نقض قطعنامه برخی دست اندرکاران آزمایش موشکی را در لیست تحریم قرار دهند به گونه ای که قرار بود ظرف روز گذشته آن عده در لیست تحریم قرار بگیرند.
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام گفت، آمریکا در حال بررسی است تا 11 شخص حقیقی و حقوقی سه شرکت و 8 نفر را که در برنامه موشکی ایران همکاری می کردند را در لیست تحریم قرار دهد.
وی با تاکید بر این که به برنامه موشکی خود بدون هر گونه تزلزل ادامه خواهیم داد گفت: نامه رئیس جمهور تاکید بر این بود که موضوع برنامه دفاعی ما قابل مذاکره نیست و اگر آمریکا دست به تحریم بزند پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران پیشبرد هرچه سریع تر برنامه موشکی و گسترش آن خواهد بود.
عراقچی تأکید کرد: کسانی که تصور می کنند برجام به معنای پایان خصومت های آمریکا علیه ایران و یا کاهش آن است در اشتباهند. ما از ابتدا نیز دنبال چنین هدفی نبودیم، اکنون نیز چنین هدفی نداریم و محقق هم نخواهد شد. 
معاون وزیرامورخارجه گفت: تنها در موضوع هسته ای با استفاده از اقدامات چند جانبه با چین، روسیه، اروپا ، سازمان ملل و آمریکا این مسئله را مدیریت می کنیم و ربطی به پایان دشمنی های آمریکا ندارد. 
وی با اشاره به دخالت های آمریکا درباره توان موشکی ایران افزود: ما همیشه با این دشمنی ها و مداخله ها مواجه بودیم و ربطی به ماه های اخیر ندارد.

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 80


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [جمعه 11 دی 1394 ] [ 9:41]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 34
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 395
باردید دیروز باردید دیروز : 379
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 2,498
بازدید ماه بازدید ماه : 2,498
بازدید سال بازدید سال : 62,433
بازدید کلی بازدید کلی : 956,379

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.221.87.37
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir