')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

همچنان نظاره گر بازاریم.عملا در آخر وقت شاهد جمع آوری صفوف فروش هم بودیم کهخیلی هم دردی دوا نکرد.این قطعا به این علت بود که شاید شنبه ای خاص در انتظار باشد…. خلاصه اینکه به نظر می رسد این بازا

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



همچنان نظاره گر بازاریم.عملا در آخر وقت شاهد جمع آوری صفوف فروش هم بودیم کهخیلی هم دردی دوا نکرد.این قطعا به این علت بود که شاید شنبه ای خاص در انتظار باشد….

خلاصه اینکه به نظر می رسد این بازار تمام اخبار خوب را پیش خور کرده و جانی در بدن ندارد.در مجموع می توانیم این را بگوییم که تا وقتی ۹۰ هزار لمس نشود از آن روزهای خوب خبری نیست.متاسفانه یا خوشبختانه بازار دیگری را هم برای سرمایه گذاری سراغ نداریم.اما این سناریو را در نظر داشته باشید که اونس اگر به حوالی ۱۰۸۰ برسد فشار تقاضا به آن حمله ور شده و می تواند قدرت عرضه ها را در ایران (طلا و سکه) کم کرده و بخشی از پول را به آن طرف بکشاند.

پیشنهاد دارم همچنان در بازار بمانید با این تفاوت که نگاه تان را عمیق تر کنید.دوستان بدانید این بازار به این دلیل بوجود آمد که عده ای آماتور صف خرید و فروش را ملاک تصمیم قرار دادند نه تحلیل را.در آخر می توان گفت شاخص هنوز نشانه ی قوی ندارد.

**شنیده ها**

گفته شده بزودی قرارداد خکاوه با شرکت ولوو سوئد نهایی میشود و بر این اساس بسیاری از فعالان در کف قیمتی امروز اقدام بهحمع آوری سهم از کف بازار کرده اند .

کمنگنز “باز هم به سطح کم ریسک برای خرید در حدود ۷۸۰ تومان رسیده است حد ضرر تثبیت کمتر از ۷۷۰ تومان است و مقاومتها ۸۴۵ ، ۸۷۰ و ۹۲۰ تومان هستند.

شنیده ها حکایت از افزایش قیمت سهام زیر مجموعه های وپخش و قابلیت تعدیل مثبت ۲۰ درصدی سود هر سهم طی گزارشات ۹ و ۱۲ ماهه سالجاری دارد.

شنیده ها حکایت از توافق ایران و ترکیه برای خرید بیش از ۳۰۰۰ تن کاتد مس فملی و امکان تسعیر ارزهای حاصله به نرخ صرافی و تعدیل مثبت ۱۰ تا ۱۵ درصدی سود هر سهم در گزارش ۹ یا ۱۲ ماهه دارند.

شنیده ها حکایت از فروش موجودی انبار ذوب آهن و افزایش صادرات محصولات شرکت به نرخ ارز صرافی و امکان تحقق سود ۶۰۰ ریالی هر سهم درسالجاری و ۹۰۰ ریالی در سال ۹۳ دارند.

** گفته شده

بر اساس توافق بین شرکت چادر ملو و شرکتهای تولید کننده فولاد نرخ فروش هر تن کنسانتره به شرکت فولاد مبارکه ۱۰ درصد و به شرکت فولاد خوزستان ۱۲ درصد نرخ فروش محصولات فولاد خوزستان می باشد. بر اساس لایحه بودجه سال ۹۳ شرکتهای تولید کننده کنسانتره سنگ آهن موظف به پرداخت حق مالکانه معادل ۵ درصد نرخ شمش فولاد خوزستان به ازای هر تن فروش محصول می باشند. بنابراین مطابق لایحه بودجه سال ۹۳ شرکتهای سنگ آهنی باید حدود ۴۵% از فروش خود را بابت حق مالکانه پرداخت می کردند، اما مطابق با مصوبه کمیسیون تلفیق شرکتهای سنگ آهنی موظف به پرداخت ۳۰% از مبلغ فروش کنسانتره تولیدی بابت عوارض دولتی شده اند. بنابراین در کمیسیون تلفیق به نوعی پرداخت حق مالکانه از ۴۵% مبلغ فروش به ۳۰% کاهش یافته است.

فعالان صنعت سنگ‌آهن در حالی طی چند هفته اخیر در جلسات خود با مسئولان مختلف، صنعت فولاد کشور را صنعتی مرده و آلاینده توصیف کرده‌اند که خود این صنعت نیز چندان از اتهام لطمه به محیط زیست مبرا نبوده و نمونه بارز این لطمه نیز در منطقه سنگان خواف قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بعد از آنکه چند ماه پیش بحث اخذ دریافت عوارض از صادرات سنگ‌آهن مطرح و سپس با برگزاری جلساتی اخذ عوارض ۱۰ درصدی از صادرات سنگ‌آهن از ابتدای سال ۱۳۹۳ قطعی شد، فعالان صنعت سنگ‌آهن تلاش کردند با برگزاری جلسات مختلف هر طور شده جلوی اجرایی شدن تصمیم دولت را بگیرند.

یکی از نکات جالب در این تلاشها انتقادات و اتهاماتی بوده که فعالان صنعت سنگ‌آهن به صنعت فولاد کشور وارد کرده‌اند. از جمله مواردی که سنگ‌آهنی‌ها به آن اشاره می‌کنند اعطای وام‌های ارزان‌قیمت و کلان به صنعت فولاد طی دهه‌های اخیر بوده که به ادعای آنها باعث پیشرفت این صنعت نیز نشده است. از دیگر اتهامات وارده نیز می‌توان به نبود مزیت برای ساخت کارخانه فولادسازی در ایران به دلیل کمبود آب اشاره کرد که البته تمامی این انتقادات و اتهامات نیز محل بحث و تشکیک دارد.

اما فعالان صنعت سنگ‌آهن در حالی یکی از موارد انتقادی خود را علیه صنعت فولاد کشور آلاینده بودن این صنعت عنوان کرده‌اند که اظهارات مطرح شده درباره وضعیت برداشت سنگ‌آهن از منطقه سنگان خواف نشان می‌دهد که فعالان صنعت سنگ‌آهن هم خودشان چندان از این انتقاد مبرا نیستند.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با هشدار نسبت به وقوع فاجعه زیست محیطی در این منطقه به دلیل برداشت از معادن پلاسری سنگ‌آهن گفته است: یک سری از شرکت‌ها از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت را در معادن پلاسری منطقه اخذ کرده‌اند. این شرکت‌ها سطح زمین را صاف کرده و اقدام به جمع‌آوری سنگ‌آهن می‌کنند. این در حالی است که گودبرداری در منطقه باعث افزایش بروز آلودگی ، تخریب محیط زیست منطقه و از بین رفتن مراتع شده است.

محمود نگهبان سلامی حتی این‌را هم گفته که “شرکت‌هایی که اقدام به جمع‌آوری سنگ‌های آهن و فروش آن می‌کنند، درآمد میلیاردی کسب می‌کنند اما خاک آن به چشم مردم منطقه می‌رود.”

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی اخیرا نیز با اشاره به اینکه معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت از معادن پلاسری سنگ‌آهن سنگان خواف بازدید و از نزدیک تخلفات صورت گرفته را مشاهده کرد، افزود: تاکنون ۱۰ مورد تخلف توسط کارشناسان فرمانداری و اداره صنعت و معدن به ثبت رسیده است. ضمن اینکه قرار است طرح جامع ساماندهی پلاسری‌های سنگ‌آهن سنگان تهیه و تدوین شود.

در همین حال در بازدید اخیر معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس ایمیدرو از منطقه سنگان خواف نیز بحثهایی درباره لغو پروانه بهره‌برداری برداشت‌کنندگان از معادن پلاسری منطقه مطرح شد.

جعفر سرقینی هم در حاشیه بازدیدی که اخیرا از منطقه سنگان خواف داشت اذعان کرد که باید در روش استخراج معادن پلاسری اصلاحاتی انجام شود که ظرف سه تا چهار ماه آتی به معدنکاران اعلام می‌شود.

خسارت وارده به محیط زیست منطقه سنگان خواف و سودهای میلیاردی سنگ‌آهنی‌ها در حالی به وقوع پیوسته که اخیرا دولت عوارض ۱۰ درصدی را روی صادرات سنگ‌آهن با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر در کشور با تمرکز روی تولید کنسانتره و گندله وضع کرد. اقدامی که با انتقاد فعالان صنعت سنگ‌آهن مواجه شده و آنها با برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان تلاش می‌کنند این تصمیم را منتفی کنند. تصمیمی که به گفته مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت بعید به نظر می‌رسد تغییر کند.

پیشنهاد بررسی:

اخابر

توریل

آکنتور

بترانس


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 98


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [چهارشنبه 25 دی 1392 ] [ 20:12]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 63
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 875
باردید دیروز باردید دیروز : 788
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 2,605
بازدید ماه بازدید ماه : 8,540
بازدید سال بازدید سال : 59,466
بازدید کلی بازدید کلی : 953,412

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.148.109.5
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir