')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

هم‌نامه همکاری مشترک بورس تهران با سازمان تامین اجتماعی برای پذیرش شرکت ها و عرضه سهام، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و همکاری های دیگر امضا شد.   به گزارش پایگاه

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



هم‌نامه همکاری مشترک بورس تهران با سازمان تامین اجتماعی برای پذیرش شرکت ها و عرضه سهام، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و همکاری های دیگر امضا شد.

 

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بورس تهران با سازمان تامین اجتماعی با حضور رضا راعی قائم‌مقام سازمان تأمین اجتماعی و حسن قالیباف اصل مدیر عامل شرکت بورس امضا شد.

جزییات تفاهم نامه از زبان معاون بورس

در این رابط فارس گزارش داد در این نشست روح‌الله حسینی مقدم معاون ناشران و اعضای شرکت بورس با بیان اینکه این تفاهم نامه در دو حوزه فعالیت‌های آموزشی و ایجاد تسهیلات تبیین شده، عنوان کرد: بر اساس موضوع این تفاهم‌نامه؛ ایجاد هماهنگی و ارتباط بیش‌تر و ضرورت ایجاد زیرساخت‌های اجرایی جهت تسهیل در پذیرش شرکت‌های گروه تأمین در بورس و نیز انجام همکاری‌ و هماهنگی‌ لازم برای بهره‌مندی بیش‌تر و بهتر گروه تأمین از خدمات تالارهای منطقه‌ای در قالب نهادهای مالی فعال در مناطق در قالب این تفاهم‌نامه، در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: در عین‌حال برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کارشناسان و مدیران گروه تأمین و شرکت‌های تابعه آن جهت ارتقای دانش مالی، قوانین و مقررات بازار سرمایه، فرصت‌ها و تهدیدهای حضور در بازار سهام داخلی و بین‌المللی،‌تسهیل در تعامل و جلب مشارکت بیش‌تر گروه تأمین با نهادهای مالی فعال در خارج از کشور و نیز سرمایه‌گذاران بین‌المللی، همکاری جهت توسعه حضور بیش‌تر سرمایه‌گذاران بین‌المللی و تأمین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری گروه تأمین، کمک به تأمین مالی طرح‌ها پروژه‌های گروه تأمین از طریق انتشار اوراق بهادار و کمک به رفع موانع سرمایه‌گذاری برای حضور فعال در بورس نیز از جمله دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

این مقام مسئول کمک به گروه تأمین جهت طراحی صندوق‌های سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان را بخش دیگری از این تفاهم‌نامه برشمرد و گفت: در اجرای بند 5 ماده 6 قانون اصلاح سیاست‌های اجرای اصل 44 قانون اساسی، تسهیل در ارائه اطلاعات مالی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی گروه تأمین نزد بورس و همچنین انجام همکاری‌ لازم جهت اصلاح ساختار مالی،‌اقتصادی گروه تأمین در این تفاهم‌نامه گنجانده شده و در عین‌حال نسبت به ارائه راهکارهای اجرایی مشتمل بر استفاده از اوراق بدهی به‌منظور تسویه بخشی از دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی تفاهم شده است.

حسینی مقدم برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و نیز تشکیل جلسات گفت‌وگو برای تبادل‌نظر و رفع ابهامات قانونی پذیرش در بورس را ازجمله فعالیت‌های آموزشی حوزه‌های همکاری بورس با مجموعه سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد و افزود: در حوزه ایجاد تسهیلات،‌ تبیین فرآیند انطباق و تصحیح شرایط مالی و حقوقی و گزارش‌دهی شرکت‌های گروه تأمین مطابق با قوانین بازار سرمایه در مورد پذیرش شرکت‌ها در بورس در کنار تشکیل جلسات کارشناسی و انجام تلاش‌های لازم برای توسعه روابط با نهادهای مالی فعال در داخل و خارج کشور، حوزه‌های همکاری میان بورس تهران و بزرگ‌ترین نهاد عمومی کشور گسترده شده است.

آثار تفاهم نامه مهم از نگاه مدیر عامل بورس

حسن قالیباف اصل نیز گفت: سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان یک مجموعه معظم اقتصادی در کنار مجموعه منحصربه‌فرد بورس تهران، تنها نهادهای فرد و بی‌همتای کشور هستند که نمونه مشابهی برای آنها در کشور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی همواره به‌طور دائم در بازار سهام حضور داشته و به‌واسطه شرکت‌هایی که به‌عنوان زیرمجموعه‌های شستا در این بازار حضور دارند،‌ از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود این حضور را تا به امروز ادامه داده، عنوان کرد:با توجه به لغو تحریم‌ها هم‌اکنون فضای سرمایه‌گذاری در کشور با گشایش مواجه شده و فضای خوبی برای سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند در برداشته باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای هر کار بزرگ و مستمری باید همواره از طریق مجموعه‌های اقتصادی کلان استفاده شود، گفت: این مجموعه‌ها برای توسعه خود نیاز به تأمین مالی دارند که این موضوع می‌تواند از طریق بازار سرمایه به‌طور آسان‌تری فراهم شود.

قالیباف اصل ادامه داد: این تفاهم‌نامه‌ها باعث توسعه فعالیت‌های مجموعه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری از جمله مجموعه سازمان تأمین اجتماعی در مباحثی همچون پذیرش، تبادل دانش، شرکت‌داری و اطلاع‌رسانی و شفافیت مالی شود. این تفاهم‌نامه می‌تواند فرآیند ورود و واگذاری سهام شرکت‌های مجموعه سازمان تأمین اجتماعی را در بورس تهران تسهیل کرده و امید می‌رود، از این‌ پس شاهد فعالیت‌های بیش‌تر مجموعه تأمین اجتماعی در کشور باشیم.

 

انتهای پیام


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 54


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [یکشنبه 18 بهمن 1394 ] [ 18:19]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 142
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 408
باردید دیروز باردید دیروز : 273
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 408
بازدید ماه بازدید ماه : 408
بازدید سال بازدید سال : 60,343
بازدید کلی بازدید کلی : 954,289

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.147.51.64
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir