')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

امروز جهش قیمتی و صف خرید شدن اکثر نمادهای گروه قندی درپی منفی بودن جو بازار رقم خورد امری که می تواند رشد کوتاه مدت آنها را درپی داشته باشد.   امروز، علیرغم جمع آوری صف فروش نمادهای تاثیر گذار

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



امروز جهش قیمتی و صف خرید شدن اکثر نمادهای گروه قندی درپی منفی بودن جو بازار رقم خورد امری که می تواند رشد کوتاه مدت آنها را درپی داشته باشد.  

امروز، علیرغم جمع آوری صف فروش نمادهای تاثیر گذار خزامیا و خودرو، گروه خودرویی همچنان با فشار فروش بالایی مواجه بودند و در نهایت اکثرا با صف فروش به کار خود پایان دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کارگزاری آبان، در این میان برخی نمادها همچون خمحور، خفناور، خزر، خپویش و خکار همچنان با صف خرید به کار خود پایان دادند همچنین نمادهای وایران و حتوکا با جهش قیمتی، صف خرید شدند این در حالی بود که سایر هم گروهی ها اکثرا منفی دنبال شدند.

در پایان معاملات تولید محور خودرو جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی متوقف شد. رئیس شورای رقابت از آزادسازی قیمت دنا و تندر اتوماتیک در جلسه دیروز شورای رقابت و اجرای این مصوبه اختیاری از اول خرداد خبر داد و معاون وزیر صنعت اعلام کرد: سیتروئن منابع مالی خارجی خود را به ایران می آورد و سایپا نیز سایت تولید خودروی خود در کاشان را به عنوان آورده پروژه، در اختیار سیتروئن قرار می‌دهد.۶۰ درصد تولیدات به بازار داخل و ۴۰ درصد آن به بازارهای صادراتی ارسال خواهد شد.

کار طراحی، مهندسی و تأمین منابع مالی از سوی این شرکت فرانسوی صورت خواهد گرفت و این شرکت فرانسوی قرار است ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه را وارد ایران کند. با توجه به گرفته شدن بخش اعظم فشار فروش گروه خودرویی، نزدیک شدن اکثرا آنها به سطوح حمایتی، مخابره اخبار مثبت پیرامون گروه و در نهایت قرار داشتن شاخص کل در سطوح حمایتی، پیش بینی می شود فردا بعد از شروع منفی گروه خودرویی و کل بازار، با جمع آوری مجدد صف های فروش و افزایش تقاضا، معاملات متعادل تری در گروه خودرو و کلیت بازار نظاره گر باشیم.

در شروع بازار دادوستدهای مثبت و پرتقاضای گروه بیمه ای و معاملات منفی اکثر گروه های بانکی و سرمایه گذاری را نظاره گر بودیم که در نهایت گروه بیمه ای نیز اکثرا تحت تاثیر جو منفی بازار، منفی شدند. شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا به علت کاهش 44 درصدی سود حاصل از سرمایه گذاری نسبت به پیش بینی قبلی با تعدیل منفی 4 درصدی مواجه شد و مبلغ 679 ریال سود برای سال 95 پیش بینی کرد. بلوک ۳۵ درصدی ایران ترانسفو که توسط گروه توسعه ملی به ارزش ۸۵۸ میلیارد تومان عرضه شده بود بدون خریدار ماند تا "وبانک" فعلا" نتواند از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

شتوکا، شلعاب، مارون، پاکشو و شخارک تنها نمادهای مثبت گروه های پتروشیمی و پالایشگاهی بودند و سایر هم گروهی ها اکثرا منفی به کار خود پایان دادند. هیاتی ۳۰ نفره شرکت گازپروم روسیه به عنوان بزرگترین شرکت صادرکننده گاز جهان به زودی به منظور آغاز مذاکرات جدید گازی با ایران راهی تهران خواهند شد. پتروشیمی مارون پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه(از مبلغ4 هزار میلیارد ریال به مبلغ 8 هزار میلیارد ریال) معادل 100درصد از محل سایر اندوخته ها به منظور اصلاح ساختار مالی و کاهش هزینه های تامین مالی را منتشر کرد.

در گروه های فلزی و معدنی که اکثرا متعادل و منفی دنبال بودند نمادهای ارفع، فولاژ و وتوکا با صف خرید و مثبت دنبال شدند اما حجم عرضه ها در آنها بالا بود که می تواند ادامه صعود کوتاه مدت آنها را با چالش مواجه سازد همچنین قیمت اکثر فلزات اساسی در بازارهای جهانی با افت مواجه می باشد. جمع آوری بخشی از صف فروش نماد فلوله، عرضه یکباره صف خرید نماد پرحاشیه ارفع و جهش قیمتی و صف خرید نماد منفی ذوب از رخدادهای قابل تامل امروز گروه مذکور بود. مدیرعامل ذوب آهن از کاهش ۵۰۰ تومانی قیمت تمام شده به ازای هر کیلو و برنامه کاهش ۲۰۰ تومان دیگر خبر داد و گفت: با افزایش تعرفه واردات و قیمت های جهانی فولاد، وضع این شرکت بهتر شده است. شرکت کالسیمینبه علت افزایش 16 درصدی مبلغ فروش و افزایش 200 درصدی هزینه های مالی و پوشش 45 درصدی بودجه طی گزارش 12 ماهه منتهی به 29  اسفند 94 مواجه شد و مبلغ 58 ریال سود محقق کرد.

کپارس، ثاباد، کیسون وآذر تنها نمادهای مثبت گروه های ساختمانی، سیمانی و کاشی و سرامیک بودند و سایر هم گروهی ها همسو با جو منفی بازار اکثرا افت قیمتی را تجربه کردند. با صادرات نخستین محموله کلینکر به میزان 2 هزار و 200 تن از بندر چند منظوره آستارا به خارج از کشور، خط جدید صادرات این محوله در دریای خزر راه اندازی شد. در پایان معاملات نماد سیمان خزر جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی و گروه صنایع سیمان کرمان، سیمان ارومیه جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی متوقف شدند.

و اما جهش قیمتی و صف خرید شدن اکثر نمادهای گروه قندی درپی منفی بودن جو بازار را نظاره کردیم امری که می تواند رشد کوتاه مدت آنها را درپی داشته باشد. نماد تازه وارد چکاپا با صف خرید حدود 70 میلیون سهمی و عرضه 3.500 میلیون سهمی دنبال شد و پیش بینی می شود فردا با عرضه های بیشتر و حتی عرضه صف خرید دنبال شود. شرکت صنایع کاغذسازی کاوه به علت کاهش 28 درصدی مبلغ فروش و کاهش 77 درصدی درآمد های غیر عملیاتی با کاهش 97 درصدی سود و پوشش 228 درصدی طی گزارش 12 ماهه منتهی به 29 اسفند 94 مواجه شد و مبلغ 48 ریال سود محقق کرد.

در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر از معاملات منفی اکثر گروه ها بخصوص نمادهای خودرو و کگل با افت (475.59) واحدی به ارتفاع 76,630 واحدی رسید که در این میان با جابجایی بلوک و معاملات دوطرفه در نمادهای جم، وصندوق، شخارک و حکشتی از ریزش بیشتر شاخص کل جلوگیری و بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

پ.ن: این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری آبان است اما این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش  بر عهده نخواهد گرفت.

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 48


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 ] [ 18:27]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
لینک کانال تلگرامی نخبگان مهندسی در بورس و تحلیل های هر روز دلار و طلا و سکه و بورس تاریخ : یکشنبه 01 اردیبهشت 1398
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 439
باردید دیروز باردید دیروز : 375
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 2,508
بازدید ماه بازدید ماه : 6,258
بازدید سال بازدید سال : 44,956
بازدید کلی بازدید کلی : 938,902

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.216.147.6
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir