')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

امروز تمام شرکت سایپا در حالی مجدداً بعد از تعدیل مثبت قابل توجه 126 درصدی به تابلوی بورس بازگشت که کمتر کسی توقع چنین کشف قیمتی را برای آن داشت چرا که افت قیمت 14 درصدی سایپا بعد از تعدیل 126 درصدی خ

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



امروز تمام شرکت سایپا در حالی مجدداً بعد از تعدیل مثبت قابل توجه 126 درصدی به تابلوی بورس بازگشت که کمتر کسی توقع چنین کشف قیمتی را برای آن داشت چرا که افت قیمت 14 درصدی سایپا بعد از تعدیل 126 درصدی خیلی قابل انتظار نبود.

با اتمام ساعات معاملات روز شنبه 95.03.08 شاخص بازار اول ( تالار اصلي ) با 275 واحد کاهش به رقم 53699 واحد رسيد. عکس این وضعيت را در شاخص بازار دوم (تالار فرعي) شاهد هستيم بطوريكه شاخص تالار فرعي در اين روز با ثبت 606 واحد افزایش عدد 167493 واحد را تجربه كرد. شاخص قیمت (وزنی ارزشی) بورس نيز در روز جاري با 59 واحد کاهش به رقم 28114 واحد رسيد.

 

همچنین در این روز " همراه " با 66 واحد افزایش شاخص، بیشترین تأثیر مثبت را بر جا گذاشت و در مقابل " خساپا " با 195واحد کاهش، بیشترین تأثیر منفی را بر روی شاخص داشت.

 

شاخص فرابورس نیز با 8 واحد افزایش به رقم 825 واحد رسید.

 

گفتني است ارزش كل معاملات در بازار بورس به رقم 2288 میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس به رقم 1861میلیارد ریال رسید.

 

اولین روز از معاملات هفته جاری بورس اوراق بهادار کشور در حالی آغاز و به پایان رسید که اهالی تالار ابتدای معاملات با روندی صعودی شاخص کل و رشد قیمت برخی از سهام شرکت ها مواجه شدند اما در پایان نماگر بازار سرمایه به واسطه بازگشایی نماد شرکت سایپا با افت بیش از 162 واحدی به کار خود پایان داد.

 

بنا بر گزارش بورس نیوز، امروز تمام شرکت سایپا در حالی مجدداً بعد از تعدیل مثبت قابل توجه 126 درصدی به تابلوی بورس بازگشت که کمتر کسی توقع چنین کشف قیمتی را برای آن داشت چرا که افت قیمت 14 درصدی سایپا بعد از تعدیل 126 درصدی خیلی قابل انتظار نبود.

 

اما اغلب اهالی تالار این قیمت بازگشایی برای سایپا را هم به تبع خود این سهم داشتند هم به نفع کلیت بازار سرمایه چرا که با توجه به تأثیر گذاری گروه خودرویی خصوصاً سایپا و ایران خودرو بر شاخص و کلیت بازار سرمایه بنظر می رسد امروز قیمت بازگشایی سایپا بیشتر از آنکه انگیزه فروش ایجاد کند سبب ایجاد انگیزه خرید در بین اهالی تالار شد، به هر حال ریسکی که این روزها این نماد را علی رفم تمامی اخبار مثبت تهدید می کند بحث آزادسازی سهام جایزه و ایجاد فشار فروش از سوی بازار بر "خساپا" است حال شاهد این موضوع هستیم که طی روزهای آتی هر اقبال خرید و یا هر خبر فاندی قوی از سوی این شرکت یا سهام ایران خودرو می تواند جرقه ای باشد به جهت حرکت صعودی دیگری از سوی این گروه و ایجاد جو مثبت بر بازار سرمایه البته ناگفته نماند در نرخ بازگشایی امروز سایپا، ایران خودرو هم بی تقصیر نبوده به هر حال امروز بزرگترین ابهام و ضربه گروه خودرویی از سوی ایران خودرو وارد شده است.

 

اما اهالی تالار در اولین روز از دومین هفته خرداد ماه بورس، انتظاری بیش از آنچه که امروز دیدند داشتند به هر حال هم اکنون در ماهی هستیم که خیلی ها به آن امید بسته اند البته هنوز جای امیدواری بسیاری باقی مانده و هر روز بر تعداد اخبار مثبت و امیدوار کننده بورس نیز افزوده می شود.

 

اما آخرین اخبار پیرامون بازار سرمایه حکایت از جلسه ای دارد که می تواند برای اهالی بازار سرمایه تعیین کننده باشد جلسه ای که گفته می شود دوشنبه این هفته بین رییس سازمان بورس و وزیر اقتصاد ظاهراً قرار است برگزار گردد. شاید بعد از این جلسه اخبار خوبی که طیب نیا ماه گذشته قول آن را برای خرداد ماه داده بود سر باز کند و به بورس جان تازه ای ببخشد.

 

از سوی دیگر گفته می شود رییس سازمان بورس مدتی است در حال رایزنی و برگزاری جلسات متعدد به جهت تعیین تکلیف یکی از بزرگترین ابهامات و چالش های بورس است و آخرین خبرها حکایت از موفقیت فطانت در حل مشکل به وجود آمده و اعلام رسمی آن به بازار سرمایه در آینده ای نزدیک دارد.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 87


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [شنبه 08 خرداد 1395 ] [ 18:01]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 65
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 80
باردید دیروز باردید دیروز : 379
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 2,183
بازدید ماه بازدید ماه : 2,183
بازدید سال بازدید سال : 62,118
بازدید کلی بازدید کلی : 956,064

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.149.229.255
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir