')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

کیش - ایرنا - معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که سرمایه گذاران نباید نگران انتقال و جابه جایی پول در بحث سرمایه گذاری باشند؛ از راه اندازی نخستین بانک «آف شور&raq

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



کیش - ایرنا - معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که سرمایه گذاران نباید نگران انتقال و جابه جایی پول در بحث سرمایه گذاری باشند؛ از راه اندازی نخستین بانک «آف شور» تا یک ماه اینده در کیش خبر داد.

 

علی جیرفتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درمورد ایجاد بانک در منطقه آزاد کیش برای سرعت بخشی به امور به ویژه در حوزه سرمایه گذاری خارجی و حل مشکل انتقال پول و ارز به دسته بندی بانک ها شامل بانک های داخلی، خارجی و همچنین برون مرزی «آف شور» که آنها می توانند داخلی یا خارجی باشند؛ اشاره کرد و گفت: یک سری بانک های داخلی داریم که امور بین المللی را انجام می دهند که تا چندی پیش این اقدام به دلیل تحریم ها امکان پذیر نبود.
جیرفتی افزود : بانک های داخلی در منطقه آزاد کیش می توانند ال سی (اعتبار اسنادی) باز کنند و جابه جایی پول انجام دهند بنا براین سرمایه گذار خارجی نباید نگران انتقال پول باشد، ما برای خرید هواپیما برای کیش ایر نیز از طریق بانک های داخلی اقدام به گشایش ال سی و پرداخت پول کردیم.
وی اظهار داشت: بانک های ملی ، تجارت ، ملت و آمادگی کامل برای باز کردن ال سی دارند و می توانند انتقال پول انجام دهند و با رفع تحریم ها این روند آسان تر خواهد شد .
جیرفتی در مورد ایجاد شعب بانک های خارجی و آف شور در مناطق آزاد گفت: طبق قانون برای ایجاد بانک های آف شور باید پیشنهاد ازطریق سازمان منطقه آزاد کیش به بانک مرکزی داده شود تا بانک مرکزی مجوز صادر کند.
جیرفتی گفت: تا سال گذشته آیین نامه ای درمورد شرایط و ضوابط صدور مجوز بانکهای خارجی وجود نداشت، با پیگری های که کردیم ، آیین نامه ای تدوین شد و به تصویب شورای پول و اعتبار رسید و پس از آن چهار بانک برای تاسیس از سوی سازمان منطقه ازاد کیش مورد تایید قرار گرفت ، در شرایط حاضر موضوع در بانک مرکزی برای صدور مجوز قرار دارد.
معاون اقتصادی منطقه آزاد کیش تصریح کرد: براساس آخرین پیگیری ظرف یک ماه آینده بانک آف شور در منطقه آزاد کیش مجوز صدور خواهد گرفت ، مدارک کامل است و تضمین های لازم دیده شده که امیدواریم بر اساس گفته بانک مرکزی نخستین بانک آف شور بزودی در جزیره کیش ایجاد شود ، مالکیت بانک ایرانی است اما آف شور است یعنی صرفا خدمات ارزی ارائه می کند و اجازه ارائه خدمات ریالی ندارند.
وی در مورد اظهارات چندی پیش آقای ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد در مورد ایجاد 18 بانک در مناطق آزاد خاطر نشان کرد : 10 تقاضا از منطقه آزاد کیش داشتیم که چهار درخواست مورد تایید قرار گرفته است و به بانک مرکزی فرستاده شده است که در یکی دو ماه آینده مجوز لازم آن گرفته خواهد شد .
جیرفتی در مورد سهم دولت یا بخش خصوصی درمناطق آزاد از بانک ها به خبرنگار ایرنا گفت : بیشتر آنها خصوصی است ، بانک هایی که سهام دولتی یا شبه دولتی داشته باشند که در اقلیت قرار دارند .
مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز سال گذشته اعلام کرد : جزیره کیش محل مناسبی برای فعالیت بانک های خارجی است و از موافقت رییس بانک مرکزی با فعالیت مرکز آزاد مالی در کیش خبر داد ه بود.
Offshore در لغت به معنای فراساحلی است، ولی از لحاظ تجاری به مفهوم نقل مکان از محلی به محل دیگر جهت کم کردن هزینه ها و افزایش سود است. 'آف شور بانک' نیز به عملیات بانکی اطلاق می شود که توسط یک بانک واقع در منطقه یا سرزمینی غیراز سرزمین اصلی که اغلب جزایر متعلق به دولت حاکم بر سرزمین اصلی به شمار می روند با اشخاص غیرمقیم و با پول خارجی و در مقیاس بزرگ انجام می شود.
اعتبار اسنادی (LC) وسیله ای برای پرداخت در تجارت بین المللی است و از جمله خدماتی است که بر اساس آن 'بانک گشاینده' بنا به درخواست مشتری ˈ'تقاضی اعتبار اسنادی یا خریدار' و یا از طرف خود به عنوان صاحب نفع موظف می شود به جهت خرید یا سفارش کالا یا دریافت خدمات در مقابل اسناد مقرر و مطابق با شرایط مندرج در اعتبار اسنادی، پرداختی را به شخص ثالث 'فروشنده ' یا به حواله کرد او انجام دهد یا به بانک دیگراجازه پرداخت یا معامله دهد.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 119


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [یکشنبه 16 خرداد 1395 ] [ 16:57]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 56
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 250
باردید دیروز باردید دیروز : 379
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 2,353
بازدید ماه بازدید ماه : 2,353
بازدید سال بازدید سال : 62,288
بازدید کلی بازدید کلی : 956,234

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.219.46.69
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir