')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

دربازار امروز به دلیل ترافیک مجامع شرکت ها ، توقف اکثر نماد های لیدر بازار در روز های آینده و عملکرد ضعیف اکثر شرکت ها در سال مالی قبل ، که این امر سبب شد تا سهامداران رقبت چندانی برای حضور در مجامع ن

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



دربازار امروز به دلیل ترافیک مجامع شرکت ها ، توقف اکثر نماد های لیدر بازار در روز های آینده و عملکرد ضعیف اکثر شرکت ها در سال مالی قبل ، که این امر سبب شد تا سهامداران رقبت چندانی برای حضور در مجامع نشان نداده وشاهد فشار فروش محسوسی از طرف سهامداران خرد باشیم.

 

 

بورس تهران در شرایطی قرار گرفته است که همه عوامل اقتصادی و سیاسی و چشم انداز یکسال آینده در بورس تهران از طرف اکثر کارشناسان ، مثبت ارزیابی می شود و ریسک بورس تهران نسبت به دو سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از کارگزاری مهرآفرین، دربازار امروز به دلیل ترافیک مجامع شرکت ها ، توقف اکثر نماد های لیدر بازار در روز های آینده و عملکرد ضعیف اکثر شرکت ها در سال مالی قبل ، که این امر سبب شد تا سهامداران رقبت چندانی برای حضور در مجامع نشان نداده وشاهد فشار فروش محسوسی از طرف سهامداران خرد باشیم.

 

در شروع معاملات روز جاری شاهد معاملات منفی و همراه با صف فروش در اکثر نمادهای گروه سیمانی از جمله سفارسح ، سفار ، سصفها ، سکارون ، سفارس و سهرمز بودیم . در این بین نماد سخاش تنها نماد همراه با تقاضا در این گروه بود.

در گروه رایانه نمادهای مرقام ، مداران و فن آوا با افزایش قیمت بکار خود پایان دادند . بیشترین حجم عرضه را در این گروه به ترتیب نمادهای مداران ، مرقام در اختیار داشتند.بقیه نمادهای این گروه منفی به کارخود پایان دادند. همچنین مفاخر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام ، در حاشیه صفر تابلو و در محدوده قیمتی 340 تومان بازگشایی شد .

 

در گروه خودرو و ساخت قطعات نمادهای خریخت ، خکار ، خدیزل ، خاور و خبهمن با اقبال بیشتر معاملات مثبت تری را ، نسبت به سایر نمادهای هم گروهی خود تجربه کردند . نمادهای خکار و خریخت صف خرید تشکیل دادند . دیگر نمادهای این گروه نیز اکثرا منفی دادوستد شدند. همچنین در این گروه حجم پایین دادوستدها قابل تامل می باشد. همچنین خفناور پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی 70 ریالی به ازای هر سهم ، با رشد 1 درصدی و با قیمت 440 تومان به گردونه معاملات بازگشت .

 

در گروه خدمات فنی مهندسی که نماد رمپنا با معامله بلوکی در همان لحظات ابتدایی بازار و با توجه به خبر احتمال پرداخت بدهی های دولت شاهد معامله حدود 19 میلیون سهم در این نماد بودیم بطوریکه در نهایت با افزایش قیمتی متوقف شد دیگر نماد این گروه نیز با فشار فروش فروشنده های خود روبرو شد و در نهایت با کاهش حداکثری قیمت متوقف شد.

 

در گروه بانک ها و موسسات اعتباری معاملات این گروه کم حجم و متعادل دنبال شد بانک سرمایه ، با تشکیل صف خرید حدود 1 میلیون سهمی بکار خود پایان داد. بیشترین حجم معاملات امروز مربوط به وبملت بود و نمادهای وکوثر ، وخاور ،وسینا ، حکمت، وبصادر و وانصار با کاهش قیمت مواجه شدند.

 

در گروه محصولات شیمیایی شاهد معاملات متعادل ومنفی در نمادهای این گروه بودیم . نمادهای شتوکا، شمواد ، شکربن ،پاکشو، پترول و مارون در این گروه با افزایش قیمت روبرو شدند. بقیه نمادهای این گروه با کاهش قیمت مواجه شدند . و از نمادهای کم اقبال این گروه می توان به نماد پاکشو،شفارا ،شاملا و شگل اشاره نمود.

در گروه محصولات غذایی ، نمادهای روغنی در این گروه یعنی غمارگ و وبشهر بیشتر مورد توجه بازار بودند و دلیل آن نیز خبری بود که دبیر انجمن روغن نباتی در مورد مبنای افزایش حداکثر ۹ درصدی نرخ مصوب سال ۹۲ اعلام کرد  ایشان در این باره بیان کردند: این افزایش قیمت از یک مرداد و بعد از تأیید آنالیز قیمتی محصولات مختلف توسط سازمان حمایت صورت می‌گیرد. همچنین غمهرا پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و تقسیم سود نقدی 600 ریالی، با رشد 4 درصدی و با قیمت 1212 تومان بازگشایی شد.

در گروه های فلزات اساسی که از ابتدای سال بصورت میانگین بازدهی حدوداً 50 درصدی را به سهامداران خود داده و با توجه به افزایش نرخ جهانی این فلزات شاهد معاملات مثبت در این گروه بودیم بطوریکه نماد های زنگان،فسرب،فرآور با صف خریدو همچنین نماد های فخاسح،ذوب،کیمیا،فمراد،فولاد،وتوکا،و فولاژ با کاهش قیمتی بکار خود پایان دادند.همچنین فولاد خوزستان با رشد 6 درصدی و با قیمت 249 تومان به گردونه معاملات بازگشت .

گروه استخراج کانه های فلزی نیز در پی افزایش قیمت های جهانی این گروه با استقبال خریداران در بعضی از نماد ها از جمله کبافق،کاما و کروی با صف خرید و همچنین نماد کدما با صف فروش بکار خود پایان دادند.

درگروه فرآورده های نفتی با توجه به کاهش قیمت نفت شاهد معاملات منفی در این گروه بودیم بطوریکه نماد های شراز،شبریز،شبندر و ونفت با افزایش قیمت و نماد های شسپا، شپنا، شاوان، شپاس، شنفت و شتران با کاهش قیمت روبرو شدند.

گروه قند و شکر نیز موازی با حرکت بازار با فشار فروش سنگین روبرو شد و کلیه نماد های این گروه بجز نماد قشهد و قصفها با کاهش قیمت روبرو شدند.

شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز ، با 52 واحد افزایش در ارتفاع 73 هزار و 816 واحدی ایستاد. حجم معاملات بورس به استثنای معاملات بلوکی به 833 میلیون سهم، ارزش معاملات 194.8میلیارد تومان و ارزش بازار به 311 هزار میلیارد تومان رسید . بیشترین تاثیر مثبت در شاخص بورس را نماد های : رمپنا ، فخوز ، وبملت ، اخابر ، وغدیر، بیشترین تاثیر منفی در شاخص بورس را نماد های: شپنا، فارس داشتند. بیش از 33 % از نمادهای بورسی امروز را با افزایش قیمت پشت سر گذاشتند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات امروز ، با 2 واحد کاهش نسبت به روز شنبه در رقم 776 واحد جای گرفت . بیش از 47 % از نمادهای فرابورسی امروز را با افزایش قیمت پشت سر گذاشتند. حجم معاملات فرابورس به استثنای معاملات بلوکی به 92 میلیون سهم، ارزش معاملات به 22.2 میلیارد تومان و ارزش بازار به 50 هزار میلیارد تومان رسید. بیشترین تاثیر مثبت در شاخص فرابورس را نماد های : هرمز ، سمایه ، شراز و بیشترین تاثیر منفی در شاخص را نماد دماوند ، ذوب ، شاوان ، وکوثر داشت.

پ.ن: این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری مهرآفرین است. تاکید می شود این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش بر عهده نخواهد گرفت.

 

 
 
 
 
   
-پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه -سنا توسط:
 

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 47


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [دوشنبه 21 تیر 1395 ] [ 21:13]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 156
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,372
باردید دیروز باردید دیروز : 273
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 1,372
بازدید ماه بازدید ماه : 1,372
بازدید سال بازدید سال : 61,307
بازدید کلی بازدید کلی : 955,253

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.191.57.163
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir