')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

فعالیت شرکت شرکت رادیاتور ایران در سال ١٣۴١ با ظرفیت تولید سالانه ١۵ تا ٣٠ هزار قطعه به عنوان اولین واحد صنعتی تولید کننده رادیاتور در کشور تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان مبدل ه

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



فعالیت شرکت

شرکت رادیاتور ایران در سال ١٣۴١ با ظرفیت تولید سالانه ١۵ تا ٣٠ هزار قطعه به عنوان اولین واحد صنعتی تولید کننده رادیاتور در کشور تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان مبدل های حرارتی در خاورمیانه می باشد.
در حال حاضر شرکت رادیاتور ایران با بیش از نیم قرن تجربه به عنوان بزرگترین تولید کننده رادیاتور خودرو و مبدل های حرارتی در خاورمیانه و همچنین خطوط تولیدی به مساحت ١۵٠٠٠ مترمربع و دیگر بخش ها از قبیل آزمایشگاه ها، انبارها، تحقیقات، بازرگانی، اداری و مالی با مساحتی بالغ بر ٣١٠٠٠ مترمربع و با داشتن دانش طراحی و فنی و تجهیزات در حوزه طراحی و ساخت، تولید کننده انواع رادیاتورهای خودرو سبک و سنگین (آلومینیومی، مسی- برنجی) و سیستم های خنک کننده از بخاری اتومبیل تا مبدل های عظیم حرارتی برای صنایع مختلف، اویل کولر، مبدلهای آلومینیومی فشار قوی، اکسپندی، شبکه های جایگزین و قطعات رادیاتور برای شرکتهای خودروساز و بازار قطعات یدکی می باشد. در ادامه به تحلیل بنیادی ختور می پردازیم:

سرمایه شرکت

سرمایه شرکت در بدو تاسیس مبلغ ۵ میلیون ریال بوده که طی چند مرحله به شرح زیر به مبلغ ٣٠٠،٠٠٠ میلیون ریال افزایش یافته است.

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

ترکیب سهامداران شرکت در پایان سال مالی ٩۴ به شرح زیر می باشد:

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

شرکتهای تابعه و وابسته: 

*     شرکت تینا صنعت مبدل(سهامی خاص):

شرکت تینا صنعت مبدل در سال ١٣٨١ به صورت سهامی خاص تاسیس شده است. فعالیت اصلی شرکت، تاسیس کارخانه برای ساخت انواع مجموعه های مرتبط با مبدلهای حرارتی آلومینیومی مورد استفاده در انواع خودرو نظیر مجموعه رادیاتور، مجموعه کولر، مجموعه بخاری و ساخت انواع مبدلهای حرارتی سنگین مورد استفاده در صنایع مختلف می‌باشد. که صد درصد سهام مذکور با سرمایه ٩٠ میلیارد ریال متعلق به شرکت ایران رادیاتور می‌باشد. این شرکت در سال ٩۴ افزایش سرمایه ٢٠٠ درصدی از محل سود انباشته داشته است. در پایان سال مالی ٩۴ شرکت سود انباشته ای به مبلغ ۴ میلیارد ریال دارد.

*      شرکت کول اور(LCC):

در سال ١٣٧٢ شرکت اقدام به ایجاد فروشگاهی در شارجه به نام شرکت کول اور به میزان ۴٩% مشارکت شرکت رادیاتور ایران به نمایندگی مدیریت عامل و ۵١% شریک محلی نمود و طی یک توافقنامه جداگانه کلیه حقوق شریک محلی به شرکت واگذار گردید.

از سال ١٣٧٩ فروشگاه شارجه به صورت یک شرکت مستقل عمل می‌نماید و فعالیت اصلی شرکت واردات و صادرات مواد اولیه، رادیاتور خودرو و کلیه عملیات بازرگانی مورد نیاز شرکت رادیاتور ایران و سایر شرکتهای طرف معامله با آن می باشد. صد در صد سهام شرکت مزبور متعلق به شرکت رادیاتور ایران است.

*      شرکت تینا سامانه(سهامی خاص):

شرکت تینا سامانه در سال ١٣٧٨ تاسیس شد. موضوع شرکت عبارت است از ارائه و اجرای خدمات مدیریت مشاوره ساماندهی در زمینه طراحی، پیاده سازی سیستمهای کاربردی، علمی و تجاری و صنعتی به صورت مکانیزه و غیر مکانیزه، تهیه سیستمهای کنترل آنالوگ و دیجیتال تجهیزات کارخانه و بهره‌برداری از دستگاههای پردازشگر الکترونیکی و … و همچنین تامین و توزیع کلیه کالاهای مجاز از منابع داخلی و خارجی می‌باشد که صد در صد سهام مذکور با سرمایه ١ میلیون تومان متعلق به شرکت ایران رادیاتور می‌باشد.

تولید و فروش

این شرکت سه نوع رادیاتور تولید می کند اول رادیاتورهای مسی برنجی است که نسل قدیمی رادیاتورهای خودرو است دوم رادیاتورهای آلومینیومی است و سوم مبدل های صنعتی است که در صنایع مختلف پتروشیمی و مواد غذایی استفاده می‌شود. این شرکت بین ۵۵ تا ۶۰ درصد نیاز بازار داخل را تامین می کند، به گونه ای که ۱۰۰ درصد نیازهای گروه خودرو سازی سایپا و ۵۰ درصد نیازهای گروه صنعتی ایران خودرو در این شرکت تامین می‌شود.

شرکت در بودجه ٩۵ حدود ١،١٢٧ تن انواع رادیاتور مسی-برنجی تولید کرده است که در سه ماهه ١۶ درصد بودجه را پوشش داده است که البته نسبت به مدت مشابه سال قبل ٣٠ درصد کاهش داشته است. رادیاتورهای آلومینیومی هم که در بودجه بالغ بر ۵۵۵،۵٠٠ عدد برآورد شده است اما شرکت در سه ماهه فقط قادر به تولید ١٩ درصد بودجه شده است. تولید این نوع رادیاتورها هم نسبت به مدت مشابه سال قبل ١۵ درصد کاهش یافته است. با توجه به تولیدات سه ماهه در سنوات قبل و میزان پوشش بودجه، به نظر نمی رسد شرکت قادر به تولید محصولات طبق بودجه برآوردی باشد.

عمده محصولی که شرکت به فروش می رساند انواع رادیاتور آلومینیومی می باشد که در بودجه حدود ۵۵٠ هزار عدد برای فروش برآورد شده است که در سه ماهه نیز ١۶ درصد بودجه محقق شده است. مجموعه کولر نیز در سال ٩۵ راه اندازی شده است و میزان فروش ٢۴ هزار عددی برای آن در نظر گرفته شده است در صورتی که در سال قبل شرکت از این محل فروشی نداشته است. شرکت برخی از محصولاتی که به فروش می رساند را از شرکت های زیر مجموعه خریداری می کند و معمولا حاشیه سودی حدود ٣ درصد از بابت آن شناسایی می کند.

ظرفیت تولید

ظرفیت اسمی ، عملی و پیش بینی شده شرکت در سال ٩۴ و ٩۵ در جدول زیر در تحلیل بنیادی ختور آمده است:

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

همانطور که ملاحظه می شود شرکت در تولید محصولات رادیاتور مسی و برنجی و کولر نزدیک به ظرفیت اسمی کار می کند اما در تولید محصول رادیاتور آلومینیومی زیر ظرفیت اسمی کار می کند.

مبلغ فروش   

مبلغ فروش شرکت در بودجه ٩۵ بالغ بر ١،٧٠۶ میلیارد ریال براورد شده است که نسبت به سال قبل با ١٨ درصد افزایش برآورد شده است و در سه ماهه نیز موفق به پوشش ١۶ درصدی شده است. رادیاتورهای مسی-برنجی و آلومینیومی در سه ماهه پوشش ١۵ درصدی داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهشی حدود ٢۵ درصدی مواجه شده است که حکایت از عملکرد نامطلوب شرکت در سه ماهه دارد. مجموعه کولر هم که در بودجه ٩۵ فروش ٩۶ میلیارد ریالی برای آن در نظر گرفته شده است در سه ماهه فروشی از این بابت ثبت نشده است. با توجه به موارد مطرح شده، شرکت در فروش سه ماهه از عملکرد مطلوبی برخوردار نبوده است.

نمودار زیر ترکیب فروش شرکت را در سه ماهه نشان می دهد:

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

محصولات خریداری شده بیشترین سهم از مبلغ فروش شرکت را در بودجه ٩۵ به خود اختصاص می دهد که در سه ماهه نیز ٢١ درصد محقق شده است. شرکت برخی از محصولات را از شرکت های زیرمجموعه خریداری می کند و به فروش می رساند که معمولا در پوشش این بخش از فروش های برآوردی با مشکل مواجه نمی شود. رادیاتورهای مسی-برنجی با وجود پوشش ١۴ درصدی مقداری در سه ماهه اما ١۶ درصد مبلغ بودجه شده را پوشش داده است که ناشی از افزایش ۵ درصدی نرخ فروش این محصول در سه ماهه نسبت به بودجه می باشد. جدول زیر نرخ فروش محصولات شرکت در سه ماهه، بودجه و مدت مشابه سال قبل آمده است(ارقام به ریال):

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

همانطوری که در تحلیل بنیادی ختور ملاحظه می شود محصولات خریداری شده عمده مبلغ فروش شرکت را تشکیل می دهد که نرخ فروش سه ماهه با بودجه تفاوتی نمی کند اما رادیاتور مسی-برنجی با ۵ درصد افزایش نسبت به بودجه و رادیاتور آلومینیومی با ٢ درصد کاهش نسبت به بودجه محقق شده است.
تکته قابل ذکر نرخ فروش کولر در سال مالی قبل می باشد که ۶،١۴٠،٠٠٠ می باشد اما در بودجه ٩۵ نرخ فروش ۴،٠٠٠،٠٠٠ در نظر گرفته شده است که شاید این اختلاف در متفاوت بودن کولرها باشد. همچنین در سال گذشته تعداد کولرهای تولیدی بسیار محدود بوده است که در برآورد سال جاری با توجه به بهره برداری از این خط شاهد افزایش تولید این محصول خواهیم بود.
حدود ٩۴ درصد از محصولات شرکت در سال ٩۴ در بازار داخل به فروش رسیده است و ۶ درصد آن نیز صادر شده است. در بودجه ٩۵ حدود ٢ میلیون یورو عایدات ارزی برآورد شده است که با نرخ تسعیر ٣٨،٢٨٠ ریال به ازای هر یورو در نظر گرفته شده است و حدود ٣.٩ میلیون دلار مصارف ارزی برآورد شده است که با دلار ٣۴،٠٠٠ ریالی تسعیر شده است. قابل ذکر است بابت تامین مواد اولیه طبق گزارشات منتشر شده شرکت نرخ تسعیر ٣٠،۴٠٠ ریال به ازای هر دلار محقق شده است که می توان از آن به عنوان پتانسیلی برای شرکت نام برد.

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

عمده صادرات شرکت به کشور  روسیه می باشد که البته شرکت به کشورهای اسپانیا، قزاقستان و امارات نیز  محصولات خود را صادر می کند.

در سه ماهه نخست سال حدود ١٠٧ هزار یورو صادرات داشته است که با نرخ ٣٩،٩٢٧ ریال به ازای هر یورو تسعیر شده است.

بهای تمام شده کالای فروش رفته

بهای تمام شده کالای فروش رفته در بودجه ٩۵ بالغ بر ١،۴۵١ میلیارد ریال برآورد شده است که نسبت به سال قبل با ١٩ درصد افزایش داشته است و در سه ماهه نیز متناسب با مقدار فروش حدود  ١۶ درصد بودجه محقق شده است. نمودار زیر ترکیب بهای تمام شده کالای فروش رفته را نشان می دهد:

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

همانطور که ملاحظه می شود حدود ٧٨ درصد از بهای تمام شده به مواد مستقیم مصرفی اختصاص دارد  و ١٣ درصد نیز به سربار تولید اختصاص دارد. نمودار زیر ترکیب مواد اولیه شرکت را در بودجه ٩۵ نشان می دهد:

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

بیشترین سهم از مواد اولیه شرکت را  در بودجه ٩۵ مواد اولیه آلومینیومی(نوار، ورق و لوله) در اختیار  دارد. تامین کنندگان مواد اولیه عمدتا شامل شرکت مس باهنر ، نورد آلومینیوم و آلومینیوم پارس می باشد. شرکت در سال مالی قبل حدود ٧٣ درصد از مواد اولیه را از بازار داخل تامین کرده است و ٢٧ درصد آن را وارد کرده است اما در سه ماهه نخست سال ۶٢ درصد از مواد اولیه خریداری شده معادل ١.٨ میلیون دلار را از کشورهای خارجی وارد کرده است که با نرخ ٣٠،۴٠٠ ریال تسعیر شده است.

جدول زیر نرخ خرید هر واحد مواد اولیه را نشان می دهد(ارقام به ریال به کیلوگرم)

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

همانطوری که ملاحظه می شود نرخ خرید مواد اولیه در سه ماهه کمتر از بودجه ٩۵ می باشد که نشان از پتانسیل شرکت در گزارشات اینده دارد.  نرخ پیش بینی شده مواد اولیه آلومینیومی با وجود افزایش قیمت جهانی در چند ماه اخیر اما در سه ماهه نخست ٩۵ و سال مالی قبل تقریبا بهم نزدیک می باشد اما در بودجه ٩۵ با نرخی بسیار بالاتر از سال قبل برآورد شده است که اندکی جای تامل دارد. شرکت دارای موجودی مواد بالایی می باشد و محاسبه بهای تمام شده بر اساس میانگین موزون متحرک می باشد بنابراین جهش قیمت جهانی مواد اولیه مورد نیاز شرکت موجب افزایش چشمگیر بهای مواد اولیه مستقیم مصرفی نمی شود.

نمودار زیر روند قیمت جهانی آلومینیوم را طی شش ماهه اخیر نشان می دهد:

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

قیمت آلومینیوم در چند ماهه اخیر روندی صعودی داشته است.
نمودار  زیر فروش، بهای تمام شده و سود خالص را طی چند سال نشان می دهد(ارقام به میلیون ریال)

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

همانطور که در نمودار بالا ملاحظه می شود سال ٩٣ شرکت وضعیت بهتری نسبت به سال های قبل و بعدش داشته است.

  • ترازنامه

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

کل دارایی های شرکت در پایان سه ماهه نخست سال ٩۵ حدود ١،١٧۴ میلیارد ریال بوده است که از این بین ٨٨ درصد به دارایی های جاری اختصاص دارد. دریافتنی های تجاری با ۵۶۶ میلیارد ریال بیشترین سهم را در دارایی های جاری دارد که قسمت زیادی از آن به دریافتنی شرکت از سهامدار عمده آن(سازه گستر سایپا ) مرتبط می باشد. دریافتنی شرکت از سازه گستر سایپا در سال ٩۴ در پی فروش خودرو  با بسته های تحریک تقاضا و خروج از رکود به طور قابل توجهی افزایش یافت که فعلا نیز  وصول نشده است. قسمت دیگری از دریافتنی ها از شرکت ساپکو می باشد که بابت فروش کالا و محصولات می باشد.

موجودی  مواد و کالا در سه ماهه ٩۵ بالغ بر ٢۶١ میلیارد ریال بوده است که عمدتا مربوط به مواد اولیه و قطعات می باشد. موجودی مواد و کالا در سال ٩۴ با افزایش فروش خودروسازها نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است اما در شرایط فعلی نیز همچنان ٢۵ درصد دارایی های جاری را تشکیل می دهد.

پرداختنی های تجاری شرکت در سه ماهه نخست سال حدود ٢۴۵ میلیارد ریال می باشد که نسبت به پایان سال مالی قبل با افزایش ٣٢ درصدی همراه بوده است. عمده پرداختنی های شرکت مربوط به شرکت کول اور امارات و شرکت تینا صنعت مبدل بابت خرید رادیاتور و ماژول خنک کننده می باشد.

  • نسبت های مالی

نسبت های مالی شرکت از سال ٩١ تا ٩۴ در جدول زیر آمده است:

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

نسبت جاری شرکت طی این سال ها همواره صعودی بوده به طوری که از ١.٠۶ به ٢.۵٨ رسیده است که این در راستای افزایش نقدینگی و موجودی مواد و کالای شرکت بوده است. دوره وصول مطالبات از سال ٩١ روندی کاهشی به خود گرفت به طوری که در سال ٩٣ به ۵٩ روز رسید اما در سال ٩۴ با افزایش همراه شده و به ٩٣ روز رسیده است که البته با وجود نقدینگی مناسب شرکت مشکلی جدی برای آن ایجاد نمی کند.

نسبت بدهی شرکت طی چند سال اخیر همواره کاهش یافته است که در نتیجه کاهش بدهی ها با تسویه تسهیلات مالی طی این سال ها و رسیدن آن حوالی صفر می باشد. بازده دارایی و سرمایه نیز در پی افزایش سودآوری روندی رو به رشد را طی کرده است.

  • سود و زیان

تحلیل بنیادی ختور | رادیاتور ایران تصویر تحلیل بنیادی ختور

شرکت در بودجه ٩۵ ، مبلغ ۵٢٣ ریال سود به ازای هر سهم برآورد کرده است که نسبت به سال قبل ۶ درصد کاهش داشته است و در سه ماهه نخست سال نیز ١٩ درصد بودجه را پوشش داده است.

  • مفروضات کارشناسی ١

*    مقدار فروش برابر با بودجه در نظر گرفته شده است

*     نرخ فروش بر اساس نرخ سه ماهه نخست سال

*      بهای تمام شده بر حسب حاشیه سود سال قبل براورد شده است

  • مفروضات کارشناسی ٢

*     مقدار فروش بر اساس سه ماهه نخست سال در نظر گرفته شده است

*     نرخ فروش بر اساس نرخ سه ماهه نخست سال

*      بهای تمام شده بر حسب حاشیه سود سال قبل براورد شده است

نتیجه گیری تحلیل بنیادی ختور

شرکت در سه ماهه نخست سال از جهت میزان تولید و فروش عملکرد مناسبی نداشته است و نسبت به مدت مشابه سال قبل هم ضعیف عمل کرده است اما در نرخ فروش در سه ماهه بهتر از بودجه بوده است و کمی از عقب ماندگی مقدار فروش را جبران کرده است. اگر شرکت بتواند از نظر مقدار فروش به مانند بودجه عمل کند و نرخ فروش واقعی سه ماهه هم برای کل سال تعمیم دهیم ختور قادر به تعدیل مثبت خواهد بود اما پوشش مقداری بودجه کمی دور از ذهن می باشد. از نکات مثبت شرکت می توان به تولید انبوه محصول کولر در سال جاری اشاره کرد که دارای حاشیه سود بالاتری از رادیاتور می باشد که البته در بودجه قیمتی محتاطانه برای آن در نظر گرفته شده است. البته قابل ذکر است که تک نرخی شدن ارز در قیمتهای پایین تر به نفع شرکت نمی باشد با توجه به اینکه شرکت مصارف ارزی را در بودجه با نرخ ٣۴،٠٠٠ ریال به ازای هر دلار در نظر گرفته که تقریبا با فرض تک نرخی شدن هم در این محدوده ها قرار می گیرد بنابراین با تک نرخی شدن ارز شرکت از این محل منفعتی ندارد البته شرکت در سه ماهه  اما از سویی دیگر عایدات خود را با یورو ٣٩،٢٨٠ ریال در نظر گرفته است که با تک نرخی شدن ارز از میزان درآمد آن کاسته خواهد شد. از آنجایی که ختور کل محصولات مورد نیاز سایپا و قسمتی از محصولات مورد نیاز ایران خودرو  را تامین می کند بنابراین با افزایش تقاضا و  خارج شدن صنعت خودرو سازی از رکود، وضعیت بنیادی شرکت هم بهبود قابل توجهی خواهد یافت. ختور تسهیلات مالی نزدیک به صفر دارد که طی چند سال اخیر آنها را تسویه کرده است بنابراین از آن دسته قطعه سازهایی می باشد که از هزینه مالی رنج نمی برد و دارای ساختار مالی مناسبی می باشد که فقط از معایب آن می توان به افزایش مطالبات در سال قبل اشاره کرد که در پی افزایش ناگهانی تقاضا به دلیل اعطای تسهیلات خودرو ایجاد شده است که با وجود میزان نقدینگی مناسب بعید به نظر می رسد از این محل دچار مشکل شود ولی از سویی دیگر  با وصول مطالبات و سپرده کردن قسمتی از آن می تواند منجر به افزایش درآمد شود.  اگر نگاهی اجمالی به قطعه سازها بیندازیم در خواهیم یافت که اکثرا دارای هزینه مالی سنگین، دارای سود عملیاتی کم(در صورت نداشتن زیان عملیاتی) و نسبت p/e بالایی می باشند که در این بین ختور از بسیاری از جهات از همگروهی های خود وضعیت بهتری دارد. با وجود همه مباحث مطرح شده ختور اگر بتواند بودجه خود را هم پوشش دهد یک سطح بالاتر از مابقی قطعه سازها می باشد.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 36


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [دوشنبه 15 شهریور 1395 ] [ 22:54]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 158
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,058
باردید دیروز باردید دیروز : 273
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 1,058
بازدید ماه بازدید ماه : 1,058
بازدید سال بازدید سال : 60,993
بازدید کلی بازدید کلی : 954,939

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.147.68.200
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir