')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

به گزارش خبرنگار مهر، حسن باقریان امروز در نشستی خبری با اشاره به صدور دستور از سرگیری سوآپ نفت خام ایران از کشورهای حاشیه دریای خزر گفت: هم‌اکنون خطوط لوله، تاسیسات و مخازن ذخیره‌سازی به من

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



به گزارش خبرنگار مهر، حسن باقریان امروز در نشستی خبری با اشاره به صدور دستور از سرگیری سوآپ نفت خام ایران از کشورهای حاشیه دریای خزر گفت: هم‌اکنون خطوط لوله، تاسیسات و مخازن ذخیره‌سازی به منظور از سرگیری سوآپ روزانه ۱۲۰هزار بشکه نفت خام آماده بهره‌برداری هستند.

 

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت تهران با اعلام اینکه خط لوله نفت پایانه نفتی نکا به ری از ظرفیت سوآپ روزانه ۵۰۰هزار بشکه نفت خام برخوردار است، تصریح کرد: هم‌اکنون با تغییراتی که در پالایشگاه نفت تهران انجام گرفته، صرفا در این پالایشگاه امکان پالایش و فرآورش روزانه تا سقف ۲۵۰هزار بشکه نفت سوآپ وجود دارد.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه از سرگیری سوآپ نفت منجر به کاهش قابل توجه مصرف سوخت و انرژی در سطح شبکه خطوط لوله نفتی کشور خواهد شد، اظهار داشت: در حال حاضر برای پمپاژ و انتقال نفت خام از جنوب به پالایشگاه‌های نفت تهران و تبریز باید به طور همزمان ۱۴ایستگاه مرکز انتقال نفت فعالیت کنند که فعالیت این تعداد ایستگاه مستلزم مصرف قابل توجه سوخت و انرژی است.

 

وی با بیان اینکه در صورتی که سوآپ نفت راه‌اندازی شود، تنها با فعالیت سه ایستگاه و مرکز انتقال نفت امکان ارسال نفت از شمال کشور به پالایشگاه در تبریز و تهران فراهم می‌شود، تاکید کرد: به عبارت دیگر به جای فعالیت همزمان ۱۴ایستگاه، نفت مورد نیاز این دو پالایشگاه توسط سه ایستگاه تامین می‌شود.

 

باقریان همچنین با اشاره به انجام حدود ۷۴۵کیلومتر عملیات پی‌گرانی هوشمند در سطح خطوط لوله نفت و فرآورده‌های نفتی منطقه تهران یادآور شد: تمامی مراحل پی‌گرانی(استفاده از پیگ در لوله ها برای تمیز کردن آنها)  هوشمند خطوط لوله نفتی و فرآورده‌های نفتی توسط دو شرکت روسی انجام می‌شد.

 

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران با بیان اینکه با ورود به دوره پسابرجام، یک شرکت لهستانی پیشنهادی به منظور انجام عملیات پی‌گرانی هوشمند خطوط لوله نفتی و فرآورده‌های نفتی ارائه کرده است، گفت: این شرکت لهستانی حتی حاضر شده حدودی ۱۷تا ۱۸کیلومتر عملیات پی‌گرانی هوشمند را به صورت رایگان و صرفا به منظور ارائه کیفیت خدمات فنی و عملیاتی خود انجام دهد.

 

وی همچنین با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۲هزار کیلومتر خط لوله ۸تا ۳۰اینچی انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی در سطح منطقه تهران وجود دارد، تصریح کرد: سال گذشته حدود ۲۰میلیارد لیتر معادل ۱۲۷میلیون بشکه نفت خام در سطح منطقه تهران تحویل پالایشگاه‌ها شد و همچنین حدود ۲۸میلیارد لیتر فرآورده نفتی در سطح این منطقه عرضه و منتقل شده است.

 

وی با اشاره به تامین سوخت مایع موردنیاز نیروگاه‌های دماوند، گیلان، منتظر قائم، باقرشهر و شهید رجایی قزوین اظهار داشت: با توجه به افزایش تولید و گازرسانی، از سال گذشته تاکنون مصرف سوخت مایع در واحدهای نیروگاهی اطراف تهران به شدت کاهش یافته و حتی مصرف نفت کوره در نیروگاه منتظر قائم به طور کامل متوقف شده است.

 

این مقام مسئول با اشاره به ساخت دو خط لوله نفتی به فرودگاه‌های مهرآباد و امام (ره) تاکید کرد: با ساخت این دو خط لوله و ایجاد تاسیسات جدید، ظرفیت سوخت‌رسانی به هواپیماها افزایش یافته، ضمن آنکه با احداث خطوط لوله، ضمن افزایش پایداری، انتقال فرآورده‌های نفتی به فرودگاه‌های کشور از تردد روزانه بالغ بر ۶۰نفتکش جاده‌پیما جلوگیری می‌شود.

 

وی همچنین با اشاره به ساخت سه خط لوله جدید برای انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی به شمال کشور، تبیین کرد: هم‌اکنون ساخت سه خط لوله سبزآب به ری، آبادان به ری، نائین، کاشان و ری آغاز شده که پیش‌بینی می‌شود با احداث این خطوط جدید پایداری شبکه انتقال خطوط لوله نفت و فرآورده‌های نفتی کشور افزایش یابد.

 

باقریان در پایان با اشاره به انتقال روزانه ۱۲۰هزار بشکه بنزین یورو۴از پالایشگاه نفت شازند به تهران خاطرنشان کرد: همچنین به طور متوسط روزانه بین ۴۵تا ۷۰هزار بشکه گازوئیل یورو ۴از پالایشگاه شازند به تهران منتقل می‌شود


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 97


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [سه شنبه 16 شهریور 1395 ] [ 15:07]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 167
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 845
باردید دیروز باردید دیروز : 273
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 845
بازدید ماه بازدید ماه : 845
بازدید سال بازدید سال : 60,780
بازدید کلی بازدید کلی : 954,726

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.145.186.252
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir