')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

شاراکمعاون وزیر نفت: پالایشگاه اراک بزرگ‌ ترین پالایشگاه کشور است / خوراک پتروشیمی خمین را از این پالایشگاه خواهیم گرفتاخبار مجمع بسامامجمع بیمه سامان با حضور بیش از ٧٨ درصد از سهامداران تشکیل جل

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



شاراک
معاون وزیر نفت: پالایشگاه اراک بزرگ‌ ترین پالایشگاه کشور است / خوراک پتروشیمی خمین را از این پالایشگاه خواهیم گرفت

اخبار مجمع بساما
مجمع بیمه سامان با حضور بیش از ٧٨ درصد از سهامداران تشکیل جلسه داد.از آنجا که این شرکت برنامه ثبت افزایش سرمایه خود از۴٠٠ میلیارد ریال به ۶١٨ میلیارد را در دست اقدام داشته است و موفق به ثبت آن نیز در پایان مرداد سال جاری گردیده است، به همین دلیل مجمع شرکت را برای سال مالی ٩۴ با تاخیر تشکیل داد.

احمدرضا ضرابیه مدیر عامل بیمه سامان گفت: با توجه به آمار حق بیمه تولیدی شرکت بیمه سامان نسبت به سال گذشته با رشد ٢۶.۵٩ درصدی روبرو بوده است. میزان آن از نظر ریالی ٣.۵٩۵ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: بیمه سامان سهم ١.۵٩ درصدی از کل بازار بیمه کشور را داراست و از اقداماتی که به منظور مدیریت ریسک محصولات در این سال انجام داده، مدیریت ریسک بیمه های پر خطر بوده است.

بیمه سامان در سال ٩۴ با رشد ٢۶ درصدی میزان حق بیمه ها روبرو بوده است. شرکت توانسته این میزان را از مبلغ ٢.٨٣٩.۵١٢ میلیون ریال به مبلغ ٣.۵٩۴.۶۵٨ میلیون ریال افزایش دهد.

در سال ٩۴درصد حق بیمه های صادره باربری با افت ٢۶.۶٢ درصدی ، ثالث با افت ٢۶.٢٢ درصدی هواپیما با افت ۶۴.٩٢ درصدی مواجه بوده است و در گروه حق بیمه های صادره بیمه کشتی با رشد ١٢٨درصدی، درمان با رشد۶۶.۶١ درصدی روبرو بوده است.

وی افزود: شرکت از سال ٩٠ نسبت به انجام اصلاحات در نحوه مدیریت ریسک های بیمه ای رشته های پر خطر اقدام نموده است.مجموعه با تدوین و اجرای برنامه های بازاریابی، جذب ریسک های کم خطر را در شبکه توزیع خود ترویج کرده است. نتیجه این عملکردمنجر به کاهش نرخ رشدخسارات پرداختی برخی از رشته های بیمه گردیده است.

نتیجه اقدام فوق الذکر کاهش شیب نمودار پرداخت خسارت گردیده و باعث آن شد تا شیب نمودار در سال های اخیر روند نزولی به خود بگیرد.این در حالی است که رشد کل درآمد حق بیمه شرکت به میزان ٢٧ درصد و رشد سود ناخالص کل فعالیت های بیمه ای معادل ٨٢ درصد بوده است.

ضرابیان گفت: سهم بیمه های زندگی در پرتفوی شرکت بیشتر شده و ذخایر فنی حاصل ازآن در سال های ٩٢در حدود ١٢٢درصد در سال ٩٣ حدود ١١١ درصد و در سال ٩۴ در حدود۶٢ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: موفق شدیم دربیمه های مسافرتی به یکی از بزرگترین و فعال ترین شرکت های بیمه کشور تبدیل شویم.مدیر عامل بیمه سامان در خصوص فعالیت های آتی شرکت گفت:طراحی ساختار و قوانین بانک – بیمه که از سوی پژوهشکده بیمه به شرکت بیمه سامان محول شده است را در دستور کار داریم،پروژه جانشین پروری و پرورش رهبران آینده،راه اندازی داشبورد جامع عملکردشعب و برخی پروژه های دیگر را برای سال ٩۵ در دستور کار و اقدام داریم.گفتنی است، مجمع بیمه سامان امروز به اتفاق آرا تقسیم ۴٢ تومان سود را تصویب کرد

مبین
آتش سوزی، این بار در مبین / ظاهرا پتروشیمی مبین دچار حادثه آتش سوزی شده و ۴ نفر نیز مصدوم شده اند. تصاویری از این حادثه در فضای مجازی منتشر شده و در مورد خسارات مالی این حادثه و آثار منفی آن بر مبین مطالبی منتشر شده است. در هفته های اخیر، شرکت های پتروشیمی حوادث زیادی از این دست را شاهد بوده اند./ عادل نژاد سلیم مدیر عامل شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس در گفتگو با بورس۲۴ در این رابطه بیان کرد: حادثه آتش سوزی پتروشیمی مبین در یکی از خطوط گاز و بر اثر نشت گاز رخ داده است. این حادثه در حدی که در فضای مجازی مطرح شده، وسعت نداشته و آتش سوزی کنترل شده است. حادثه آتش سوزی هیچ تاثیری بر عملکرد و فعالیت های مبین نخواهد داشت و دلیلی برای نگرانی سهامداران وجود ندارد

شپلی
بعد از موافقت اخیر سازمان بورس با تمدید ارسال مدارک افزایش سرمایه جدید پلی اکریل تا ۷ مهر، شب گذشته ۴ عضو جدید هیات مدیره این شرکت بورسی انتخاب شدند تا پیگیر مسائل آن شوند.

بانکی
روابط بانک توسعه صادرات ایران در ١٩ کشور اروپایی احیا شد
شانا – مدیر امور بین الملل بانک توسعه صادرات ایران از برقراری روابط بانکی با ۶٠ بانک در ١٩ کشور اروپایی خبرداد و گفت: هم اکنون با ۴١ کشور و ١٠١ بانک خارجی ارتباط بانکی داریم.

ثباغ
باتوجه به چشم انداز روشن گروه ساختمانی و شنیده های اخیر مبنی بر شناسایى سود ۴۵ میلیاردى از واگذارى سهم ٣٣ درصدى #ثباغ از پروژه مرکز تجارى اطلس در کنار نمودار پرپتانسیل فوق، رفتار قیمتی مثبتی مورد انتظار است!

تلیسه
تلیسه برنده ی مناقصه صندوق های فروشگاهی می باشد و بزودی از این قرارداد تعدیل سنگین می دهد


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 66


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [شنبه 27 شهریور 1395 ] [ 17:28]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 64
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 40
باردید دیروز باردید دیروز : 379
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 2,143
بازدید ماه بازدید ماه : 2,143
بازدید سال بازدید سال : 62,078
بازدید کلی بازدید کلی : 956,024

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.137.222.12
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir