')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

نماد شراز پس از انتشار شفاف سازی و اعلام 693 ریال پیش بینی سود 96 و نماد شبندر پس از اعلام 628 ریال پیش بینی سود 96 با رشد حدود 1.5 درصدی بازگشایی شدند و همچنین در اواخر بازار نیز نماد شبریز بازگشایی

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



نماد شراز پس از انتشار شفاف سازی و اعلام 693 ریال پیش بینی سود 96 و نماد شبندر پس از اعلام 628 ریال پیش بینی سود 96 با رشد حدود 1.5 درصدی بازگشایی شدند و همچنین در اواخر بازار نیز نماد شبریز بازگشایی شد.

 

در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر از جو منفی کلی بازار بخصوص معاملات منفی نمادهای فملی و شبریز با افت حدود (514.87) واحدی به ارتفاع 76,285 رسید که در این بین نمادهای شپنا و آپ معدود نمادهای مثبت بودند و بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کارگزاری آبان، در داد و ستد آخرین روز کاری هفته، حدود 56 درصد از سهام شرکت سایپا دیزل از طرف شرکت سایپا اصالتا و به وکالت از شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار به صورت نقد و یا اقساط به قیمت پایه هر سهم 200 ریال در نماد خکاوه4 عرضه شد که به دلیل رقابت به روز کاری آینده موکول شد.

نمادهای گروه خودرویی و قطعه سازها پس از شروعی متعادل، اکثرا منفی به کار خود پایان دادند در آنسو و در گروه حمل و نقل، نماد حتوکا با صف فروش و نمادهای حسیر، حریل و حپترو متعادل و مثبت دنبال شدند.

در گروه بانکی شاهد معاملات مثبت نماد حکمت، صف خرید نماد وخاور و صف فروش نمادهای وتجارت، وبملت و وپست بودیم. در گروه لیزینگی شاهد معاملاتی متعادل و منفی بودیم در این بین نماد وایران با جهش قیمتی صف خرید را تجربه کرد و نما ولبهمن مثبت به کار خود پایان داد. در گروه بیمه ای نماد دانا با صف خرید، نماد بپاس با صف فروش و مابقی متعادل و منفی دنبال شدند.

گروه های شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها منفی داد و ستد شدند. در این میان معدود نمادهای شتوکا (صف خرید) و شسینا و شبهرن مثبت به کار خود پایان دادند. همچنین نماد پلی اکریل ایران پس توقف طولانی مدت و برگزاری مجامع عادی سالیانه بدون تقسیم سود نقدی و فوق العاده به منظور تصویب افزایش سرمایه، اعلام پیش بینی درآمد و در انتها ارائه اطلاعیه شفاف سازی های مربوطه با افت حدود 4.5 درصدی بازگشایی شد و در ادامه صف فروش53 میلیون سهمی را تجربه کرد.

نماد شراز پس از انتشار شفاف سازی و اعلام 693 ریال پیش بینی سود 96 و نماد شبندر پس از اعلام 628 ریال پیش بینی سود 96 با رشد حدود 1.5 درصدی بازگشایی شدند و همچنین در اواخر بازار نیز نماد شبریز بازگشایی شد.

در گروه فلزی و معدنی نماد فمراد متعادل و مثبت و نمادهای زنگان و فباهنر در حالی صف خرید را تجربه کردند که سایر هم گروهی با معاملاتی اکثرا منفی و صف فروش مواجه بودند. نمادهای کبافق، فزرین، فسرب، کاما، فولاژ، کیمیا، ارفع، وتوکا، ومعادن، فاسمین و کروی یا صف فروش بودند و یا در آستانه صف فروش قرار گرفتند.

ثعمرا و ثشاهد نمادهای صف خرید و سبزوا، سهگمت، سهرمز، سخاش، سمازن، وتوس، ثغرب و ثنوسا نمادهای متعادل و مثبت گروه های ساختمانی و سیمانی بودند سایر نمادهای گروه های مذکور با افت قیمتی به کار خود پایان دادند.

در گروه ماشین آلات، تجهیزاتی، برقی و گروه های وابسته، نماد بکاب با جهش قیمتی صف خرید شد، نمادهای فلامی و تکشا همچنان صف خرید، نماد لخزر مثبت و نماد بالبر پس از برگزاری فوق العاده تصویب افزاش سرمایه 39% از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها که به منظور اصلاح ساختار مالی انجام شده بود با رشد حدود 5 درصدی به گردونه دادوستدها بازگشت.

در گروه قندی و غذایی نمادهای غسالم و غشهد صف خرید و نمادهای غدیس، بهپاک، غپینو و غفارس مثبت شپری شدند همچنین نماد وبشهر پس از اعلام 175 ریال پیش بینی سود برای سال 96، متعادل به گردونه معاملات بازگشت و در ادامه صف فروش شد.

در گروه آی تی نماد مرقام در کنار نمادهای مداران و رتاپ با صف فروش، نماد آپ با صف خرید و نمادهای اپرداز و سیستم با معاملاتی متعادل و مثبت مواجه بودند. نماد کفرا با کاهش 19 درصدی سود نسبت به پیش بینی سال 95 با افت حدود 6 درصدی به گردونه دادوستدها بازگشت و در ادامه صف فروش شد. نماد نبروج در شروع بازار با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد و در پایان معاملات نماد کساپا جهت برگزاری مجمع فوق العاده انتخاب اعضای هیات مدیره متوقف شدند.

پ.ن: این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری آبان است. تاکید می شود این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش بر عهده نخواهد گرفت.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 43


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [پنجشنبه 19 اسفند 1395 ] [ 8:35]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
لینک کانال تلگرامی نخبگان مهندسی در بورس و تحلیل های هر روز دلار و طلا و سکه و بورس تاریخ : یکشنبه 01 اردیبهشت 1398
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 5
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 312
باردید دیروز باردید دیروز : 315
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 7
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 913
بازدید ماه بازدید ماه : 2,306
بازدید سال بازدید سال : 41,004
بازدید کلی بازدید کلی : 934,950

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 13.58.77.98
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir