')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

مدیرعامل فرابورس ایران از گشایش نماد این شرکت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: نماد این شرکت تا پایان سال در تابلو پایه الف فرابورس بازگشایی خواهد شد.       مدیرعامل فرا

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



مدیرعامل فرابورس ایران از گشایش نماد این شرکت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: نماد این شرکت تا پایان سال در تابلو پایه الف فرابورس بازگشایی خواهد شد.

 
 

 

مدیرعامل فرابورس ایران، حجم سرمایه گذاری خارجی سال 95 از طریق فرابورس را 500 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در این میان، سهم اوراق بدهی و سهام تقریبا یکسان بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) ، امیر هامونی در بیست و یکمین نشست خبری "یک دیدار، یک عرضه" شرکت فرابورس ایران که با موضوع بازگشایی نماد فرابورس در تابلو پایه الف تشکیل شد، گفت: قیمت سهام فرابورس از سال 87 تا کنون به  40 برابر رسیده است .

وی افزود: حتی اگر همزمان با نوسانات ارزی در سال 2016 سرمایه گذاران خارجی به فرابورس می آمدند، بالغ بر 20 درصد می توانستند بازدهی بگیرند . این در حالی است که بورس های اروپا و شرق آسیا این بازدهی را نداشتند و برخی از آنها در این مدت منفی بودند .  

هامونی به عضویت فرابورس ایران در فدراسیون جهانی بورس‌ها اشاره کرد و افزود: هم اکنون امکان حضور در مجامع این فدراسیون و انتشار آمار فرابورس در سایت WFE فراهم شده است

 مدیر عامل شرکت فرابورس ایران، با بیان اینکه سرمایه فرابورس در 8 سال گذشته 7 برابر شده گفت: سرمایه این شرکت هم اکنون 70 میلیارد تومان است . این در حالی است که افزایش سرمایه فرابورس همواره از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی بوده و از روز تاسیس تا کنون بازدهی مناسبی داشته است.

به گفته هامونی، البته سهامداران این شرکت در مقابل عرضه سهام آن مقاومت می‌کنند و همین عامل موجب معاملات اندک سهام آن است.

مدیر عامل فرابورس  گفت: فرابورس در سال 96 افزایش سرمایه ای را در دستور کار ندارد اما دز سال 97 این اتفاق رخ خواهد داد .

وی در این نشست همچنین از گشایش نماد این شرکت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: نماد شرکت فرابورس ایران قرار است به زودی در تابلو پایه الف فرابورس بازگشایی شود.

هامونی گفت: پیش از این  اطلاعات مربوط به فرابورس در کدال گزارش شده و در روزهای باقیمانده از سال جاری،  نماد فرابورس در تابلو الف بازگشایی خواهد شد .

به گفته هامونی، همچنین معامله‌گران آنلاین (برخط) می‌توانند در تابلو پایه الف سهام فرابورس را به صورت لحظه‌ای خرید و فروش کنند که قبلا این امکان برای سهامداران وجود نداشت.

مدیرعامل فرابورس اظهار داشت: به دنبال این هستیم که صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز بتوانند سهام بورس‌ها را خریداری کنند.

مدیرعامل فرابورس ایران سپس در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص علت کاهش پذیرش شرکت های خصوصی در سال 95 در فرابورس گفت:  تاکنون 155 شرکت درخواست پذیرش خود را به فرابورس ارائه کرده اند که از میان آنها 30 شرکت پذیرش شده اند و امیدواریم که  در زمان مناسب به بازار عرضه شوند.

هامونی با بیان اینکه هم اکنون با ترافیک کاری در مقوله پذیرش شرکت های خصوصی مواجهیم، ادامه داد: شرکت ها درخواست های متفاووی برای ورود به بازار دارند و این حجم از تقاضا با روش معمول و کاغذی قابل انجام نیست. لذا هفته پیش سامانه آنلاین پذیرش در فرابورس رونمایی شد که چندین فاز توسعه هم برای آن پیش بینی شده است.

هامونی در پاسخ به برخی انتقادها درخصوص نرخ اسناد خزانه اسلامی هم گفت: کمتر از 2 و نیم درصد درآمدهای فرابورس متعلق به اسناد خزانه اسلامی است و اینکه این بازار توسعه یابد یا خیر، تاثیرچندانی بر عملکرد فرابورس نمی تواند داشته باشد .

وی با بیان اینکه بحث هایی که درخصوص اسناد خزانه مطرح است به انعکاس شفاف بازار پول در کشور مربوط می شود، افزود: ریشه این اتفاق  به بخش واقعی بازار پول برمی گردد که چندان شفاف نیست.

مدیرعامل فرابورس ایران ادامه داد : در شهریور ماه، نرخ اسناد خزانه اسلامی به 19-18 رسید و این نشان از آرامش بازار داشته که به تبع آن بازار اسناد خزانه اسلامی هم مدیریت شده است .

هامونی همچنین با اشاره به اینکه  اسناد خزانه پذیره نویسی ندارد  بلکه این اسناد به طلبکاران دولت اعطا می شود افزود: به لحاظ شرعی  به هیچ وجه بازار اولیه برای این اوراق نداریم و حتی برخی دارندگان و طلبکاران اسناد خزانه اسلامی، خود شرکت های بورسی هستند که در صورت های مالی آنها  تحت عنوان " طلب دولت" آمده است.

هامونی در ادامه، در خصوص عملکرد شرکت های غیر شفاف هم گفت: از فردا 23 اسفند شرکت های اخراجی در بازار پایه ب دسته بندی می شوند و اگر ظرف 6 ماه آینده، خود را تطبیق ندهند به بازار ج منتقل می شوند که اینها فقط 3 روز معاملاتی را در هفته خواهند داشت و سهام این شرکت ها نیز در طول روز هیچ نوسانی نخواهد داشت .

هامونی در خصوص استارت آپ ها هم گفت:  فرابورس ایران همواره به استارت آپ های مالی و فین تک ها توجه ویژه ای داشته است و  در همین راستا فروردین  نیز 96 این استارت آپ ها می توانند ایده های خود را در دومین  رویداد فین استارز  در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه  مطرح کنند.

گفتنی است: بیست و یکمین نشست خبری " یک دیدار، یک عرضه " که امروز 22 اسفند 95 به مناسبت گشایش نماد فرابورس در تابلو پایه برگزار شد ، به شکل زنده  از اینستاگرام نیز پخش شد .


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 54


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [جمعه 04 فروردین 1396 ] [ 12:28]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 668
باردید دیروز باردید دیروز : 375
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 2,737
بازدید ماه بازدید ماه : 6,487
بازدید سال بازدید سال : 45,185
بازدید کلی بازدید کلی : 939,131

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.147.42.163
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir