')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

در گروه های خودرویی و حمل و نقل معاملاتی اکثرا متعادل در جریان بود که در این میان نمادهای خلنت، ختور و خاذین با صف خرید و نمادهای حتاید، حفارس، خاهن، خمحور و خشرق با تقاضای بالاتر و مثبت تر از هم گروه

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



در گروه های خودرویی و حمل و نقل معاملاتی اکثرا متعادل در جریان بود که در این میان نمادهای خلنت، ختور و خاذین با صف خرید و نمادهای حتاید، حفارس، خاهن، خمحور و خشرق با تقاضای بالاتر و مثبت تر از هم گروهی ها دنبال شدند.

 

علیرغم قرار داشتن اکثر گروه ها در سطوح حمایتی و جذاب برای رشدی کوتاه و میان مدت، تعطیلات پیش رو مانع حرکت جهشی در بازار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در گروه های خودرویی و حمل و نقل معاملاتی اکثرا متعادل در جریان بود که در این میان نمادهای خلنت، ختور و خاذین با صف خرید و نمادهای حتاید، حفارس، خاهن، خمحور و خشرق با تقاضای بالاتر و مثبت تر از هم گروهی ها دنبال شدند همچنین در پایان معاملات نماد حق تقدم شرکت سایپا آذین با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی متوقف شد.

درگروه های بانکی، بیمه ای و لیزینگی که اکثرا متعادل با گرایشی منفی دنبال شدند، با صف خرید نمادهای بساما و اتکام و معاملات مثبت نمادهای ودی، وخاور و ولغدر مواجه بودیم. در گروه سرمایه گذاری نماد وگستر صف خرید شد و نماد تازه وارد سرچشمه همچنان با اقبال بالایی مواجه بود به طوریکه پس از عرضه صف خرید مجددا با افزایش تقاضا مواجه شده و با صف خرید به کار خود پایان داد، نمادهای اعتلا، وسبحان و گوهران مثبت و نمادهای وبیمه و وصنا با صف فروش مواجه شدند. معاون ارزی بانک مرکزی گفت: تا پایان سال به شرایط لازم برای برقراری روابط کارگزاری با بانکهای دنیا خواهیم رسید و آنگاه می‌توانیم یکسان‌سازی نرخ ارز را عملیاتی کنیم. در خصوص تصمیمات اخیر آمریکا مبنی بر تجدید تحریم ها و تاثیر آن بر روابط کارگزاری بانک های ایرانی گفت: تصمیماتی که سنای آمریکا گرفته، به صورت مستقیم به بانک‌ها ارتباطی ندارد.

در گروه شیمیایی نماد شتوکا با جهش قیمتی صف خرید شد، نمادهای شکلر، کرمانشا و ساینا با فشار عرضه ها و معاملاتی منفی مواجه بودند و مابقی هم گروهی ها متعادل تر دنبال شدند. درگروه های پالایشگاهی و روانکارها که پس از شروعی متعادل و مثبت با عقب نشینی خریداران و معاملاتی منفی مواجه شدند، تنها نمادهای شراز و شبهرن مثبت به کار خود پایان دادند همچنین نماد بازار پایه شزنگ در حالی با صف خرید به صعود خود ادامه داد که بدون تغییر شرایط سودآوری و خاص بنیادی شرکت و تنها طی 3 ماه، رشدی بیش از 100 درصدی را برای سهامداران خود به ارمغان آورده است و با توجه به موارد گفته شده از ریسک بسیار بالایی برخوردار می باشد.

فسرب نماد همراه با صف خرید و نمادهای فولاژ، کبافق، کمنگنز، زنگان و میدکو نمادهای مثبت گروه فلزی و معدنی طی دادوستدهای امروز بودند و مابقی هم گروهی ها اکثرا متعادل و منفی دنبال شدند همچنین در شروع بازار نماد فملی با توجه به تعدیل پیش بینی سود متوقف شد. در نیمه دوم بازار نماد ارفع شاهد معاملات دو طرفه و بلوکی در درصدهای مثبت بودیم به طوریکه با حجم معاملات حدود 25 میلیون سهمی و صف خرید به کار خود پایان داد. با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته در سامانه کدال، برگزاری مجمع سالیانه صاحبان سهام شرکت مجتمع مس تکنار لغو و به روز چهارشنبه موکول گردید. بر این اساس نماد مذکور با رشد حدود 7 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت و جهت برگزاری مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام در پایان معاملات روز دوشنبه مورخ 12 تیر 1396 متوقف می شود.

در گروه ساختمانی معاملاتی اکثرا متعادل و مثبت در جریان بود تا جایی که نمادهای ثامان، ثاژن، کرمان، وساخت و ثاباد رشد قیمتی و یا صف خرید را تجربه کردند در این بین نمادهای وتوس، آ س پ، ثغرب، ثرود و ثعمرا با فشار عرضه ها و منفی سپری شدند همچنین در پایان معاملات نماد سشمال جهت برگزاری مجمع فوق العاده تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف شد.مدیر طرح و برنامه بانک مسکن از امکان دریافت وام ۱۲۰ میلیون تومانی خرید مسکن با استفاده از اوراق تسه قبل از مهر ۹۴ خبر داد. مدیر طرح و برنامه بانک مسکن در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به مصوبه شورای پول و اعتبار در مهر ۱۳۹۴ مبنی بر ممنوعیت پرداخت وام مسکن ۶۰ میلیون تومانی به دارندگان اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن (تسه) قبل از این تاریخ که در فرابورس با نماد «تسه۹۴۰۷» خرید و فروش می شود و صرفا اعطای وام ۳۵ میلیون تومانی خرید مسکن به آنها، خاطر نشان کرد: بانک مسکن در بخشنامه ای که اخیرا به شعب ابلاغ کرده ممنوعیت پرداخت تسهیلات مازاد بر ۳۵ میلیون تومان از محل ارائه اوراق «تسه ۹۴۰۷» و قبل از آن را لغو کرده است.

درگروه ماشین آلات که اکثرا متعادل دنبال شدند نماد تپمپی با صف خرید و نماد تمحرکه با معاملات مثبتی مواجه بودند اما در اواخر بازار نمادهای لسرما و تکمبا با افزایش تقاضا مواجه شدند و در نهایت هر دو نماد با صف خرید به کار خود پایان دادند. موتور عرضه های اولیه با اعلام واگذاری ۱۰ درصد سهام ""وپسا" در شنبه پیش رو روشن شد بر این اساس روز شنبه 250 میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس در بازار دوم فرابورس و به روش ثبت سفارش و طبق شنیده ها در قیمت حدود 103 تومان عرضه خواهد شد.

در گروه غذایی نمادهای غشهد و غفارس با صف خرید، نمادهای غبهنوش، غپینو و غدام کم حجم و صف فروش، نمادهای غگلپا، غگلستا، غشاذر، بهپاک و غشان مثبت دنبال شدند در آنسو گروه قندی اکثرا متعادل و منفی بودند که در این بین صف خرید نماد قشرین چشم نوازی می کرد همچنین در شروع بازار نیز نیروج با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شد.

گروه آی تی معاملاتی اکثرا متعادل داشتند در این میان نماد افرا کم حجم اما با صف خرید، نماد پرحاشیه مرقام مثبت و نماد بنیادی محور رانفور با صف فروش مواجه بود این در حالی بود که شایعه اعلام تعدیل مثبت نماد متوقف اپرداز امروز پررنگ تر شنیده می شد.

در گروه کانی های غیر فلزی و در همان شروع بازار نماد شلیا درپی افزایش فشار فروش ها، صف فروش شد این در حالی بود که نماد کمرجان همچنان با رشد قیمتی رو به رو شد و در کنار نماد کفپارس با صف خرید دنبال شد. با توجه به رشد بسیار سریع و بالای نماد کمرجان در هفته های اخیر، در کوتاه مدت پر ریسک ارزیابی می شود.

در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات منفی نمادهای شپنا و وغدیر با افت حدود 131 واحدی به ارتفاع 78,736 رسید که در این بین نمادهای شبهرن و وخاور بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

پ.ن: این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری آبان است. تاکید می شود این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش بر عهده نخواهد گرفت.

 

 

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 55


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [چهارشنبه 31 خرداد 1396 ] [ 15:20]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 67
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 368
باردید دیروز باردید دیروز : 788
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 2,098
بازدید ماه بازدید ماه : 8,033
بازدید سال بازدید سال : 58,959
بازدید کلی بازدید کلی : 952,905

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.219.46.69
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir