')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

حقیقی مهمانداری با اشاره به ریسک های بازارهای غیر مولد اظهار داشت: در شرایط فعلی بازار سرمایه بهترین و کم ریسک ترین گزینه سرمایه گذاری است، مشروط به اینکه افراد با تحلیل صحیح سرمایه گذاری کنند ت

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



حقیقی مهمانداری با اشاره به ریسک های بازارهای غیر مولد اظهار داشت: در شرایط فعلی بازار سرمایه بهترین و کم ریسک ترین گزینه سرمایه گذاری است، مشروط به اینکه افراد با تحلیل صحیح سرمایه گذاری کنند تا از رشد های این بازار منتفع شوند.

عضو شورای‌عالی بورس بازار سرمایه را امن ترین گزینه برای سرمایه گذاری در شرایط امروز اقتصاد کشور دانست و گفت: رشد بازار سرمایه به دنبال رشد سایر بازارها و افزایش تورم آغاز شده است .

مصطفی حقیقی‌مهمانداری در گفت و گو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، با اشاره به اینکه طبق آمار بانک مرکزی نقدینگی در کشور افزایش نیافته است، گفت: با این حال،  وضعیت اقتصادی و تورم به گونه ای است که جامعه در شرایط "فرار از پول" قرار گرفته چراکه ارزش پول ملی کم و قدرت خرید کاهش یافته است.

وی هجوم مردم برای خرید کالاهای ارزشی مثل سکه، طلا و ارز را به دلیل کاهش ارزش پول ملی دانست و اظهار داشت: هرچند بازارهای غیر مولد گزینه اول ورود نقدینگی ها پس از کاهش پول ملی بوده اما بازار سهام در این شرایط بهترین گزینه سرمایه گذاری است.

این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه در شرایط "فرار از پول" ، نقدینگی ها تبدیل به ارز، سکه، و ملک شدند،گفت: کاهش ارزش پول ملی مهمترین دلیل این اتفاق است.

عضو شورای عالی بورس ورود نقدینگی به بازارهای سفته بازانه را باعث ایجاد تلاطم در اقتصاد دانست و تاکید کرد: بر همین اساس بازار سرمایه بهترین محل برای هدایت این سرمایه ها در شرایط" فرار از پول" است.

وی با اشاره به اینکه اکثر سهام بازار سرمایه از وضعیت بنیادی خوبی برخوردارند ،تاکید کرد: در حال حاضر گزینه های خرید در بازار سرمایه بسیار زیاد است، البته این خرید ها باید با مطالعه و تحلیل باشد ، صورت های مالی و دورنمای صنایع باید قبل از خرید سهام بررسی شود.

حقیقی مهمانداری با تاکید بر اینکه سبدی از صنایع بزرگ و تاثیر گذار بر اقتصاد در بازار سرمایه حاضر هستند، اظهار داشت: به عنوان مثال رونق بازار مسکن بخش قابل توجهی از صنایع بازار سرمایه را با رشد مواجه می کند به همین دلیل خرید سهام شرکت های این صنعت می تواند برای سرمایه گذاران بازدهی به همراه داشته باشد . بسیاری از صنایع بازار سرمایه مثل فولاد،سیمان و آلومینیوم  وابسته به صنعت ساختمان هستند، بر همین اساس زمانی که این صنعت با رونق مواجه می شود چندین صنعت بزرگ مرتبط و اقتصاد کشور متاثر خواهد شد.

وی به سایر صنایع بزرگ و تاثیر گذار بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: هرچند بازار سرمایه در شرایط خوبی قرار دارد و اکثر صنایع و سهام بازار کم ریسک و با چشم انداز بازدهی مثبت هستند اما سرمایه گذاران پیش از خرید هر سهمی باید تک تک متغیرهای تاثیر گذار بر سهم و صنعت را بررسی کنند و در شرایط صعودی بازار اسیر هیجان نشوند و دنباله رویی از صف های خرید نکنند.

عضو شورای عالی بورس درباره تاثیر رشد نرخ ارز بر بازار سرمایه و لزوم هدایت نقدینگی ها از این بازار غیر مولد به سمت بازار سرمایه گفت: افزایش نرخ ارز باعث جذب بخشی از سرمایه ها شد چراکه افزایش ها در این بازار بسیار سریع بود وحتی اعلام نرخ رسمی دولتی هم نتوانست مانع این رشد شود تا جایی که امروز در کنار نرخ دولتی حتی برخی از رسانه های رسمی، نرخ غیر دولتی و بازار سیاه را اعلام می کنند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز بخشی از نقدینگی ها در بازار ارز مانده است اما نباید ریسک های آن را فراموش کرد، گفت: در این مورد می توان به بازارسکه اشاره کرد که هفته گذشته شاهد رشد آن بودیم اما در فاصله زمان کوتاهی در مسیر نزولی قرار گرفت و چنین ضررهایی به طور قطع در بازار ارز نیز وجود دارد.

حقیقی مهمانداری با اشاره به ریسک های بازارهای غیر مولد اظهار داشت: در شرایط فعلی بازار سرمایه بهترین و کم ریسک ترین گزینه سرمایه گذاری است، مشروط به اینکه افراد با تحلیل صحیح سرمایه گذاری کنند تا از رشد های این بازار منتفع شوند.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 57


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [شنبه 02 تیر 1397 ] [ 12:34]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 697
باردید دیروز باردید دیروز : 375
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 2,766
بازدید ماه بازدید ماه : 6,516
بازدید سال بازدید سال : 45,214
بازدید کلی بازدید کلی : 939,160

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.137.215.0
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir