')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

سلام خدمت دوستان عزیز شاید بشه گفت بازار از امروز به استقبال گزارشات ششماهه رفت ، امروز گروهها و تک سهمهایی مورد توجه بازار بودند و معاملات بهتری داشتند که بازار انتظار داره گزارش ششماهه بهتری داشته

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



سلام خدمت دوستان عزیز

شاید بشه گفت بازار از امروز به استقبال گزارشات ششماهه رفت ، امروز گروهها و تک سهمهایی مورد توجه بازار بودند و معاملات بهتری داشتند که بازار انتظار داره گزارش ششماهه بهتری داشته باشند . البته همچنان سایه مذاکرات هسته ای بر سر بازار سنگینی میکند ، موضوعی که میتواند متغیرهای اقتصادی را به نحو جدی تغییر دهد .

امروز شاخص کل با ۸۵ واحد افزایش به عدد ۷۱۹۷۸ واحد رسید ، بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای وبانک ، حکشتی ، فولاژ ، خودرو ، رمپنا و کگل داشتند .

 

آخرین اخبار هسته ای :

 

پس از دیدار با اشتون
ظریف: هنوز به راه‌حل مورد توافق همه نرسیده‌ایم/ در صورت اراده سیاسی راه‌حل در دسترس است/ زمان برای رسیدن به توافق وجود دارد

وزیر خارجه کشورمان گفت: بحث‌های جدی در مذاکرات بین طرفین صورت گرفته، اما به جمع‌بندی مشترک نرسیده‌ایم البته معتقدم در صورت وجود اراده سیاسی دستیابی به توافق ممکن است.

خبرگزاری فارس: ظریف: هنوز به راه‌حل مورد توافق همه نرسیده‌ایم/ در صورت اراده سیاسی راه‌حل در دسترس است/ زمان برای رسیدن به توافق وجود دارد
آغاز نشست سه‌جانبه ظریف، کری و اشتون در وین

نشست سه‌جانبه وزرای خارجه ایران، آمریکا و کاترین اشتون درباره راه‌حل جامع هسته‌ای لحظاتی پیش در هتل پله کوبورگ شهر وین آغاز شد.

خبرگزاری فارس: آغاز نشست سه‌جانبه ظریف، کری و اشتون در وین +عکس
قرار است صبح فردا -پنجشنبه- نیز هشتمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای به ریاست ظریف و اشتون و با حضور هیأت‌های ایران و شش کشور در وین برگزار شود.

شش دور این مذاکرات در وین و هفتمین دور نیز در نیویورک و در مقر سازمان ملل متحد برگزار شد.

در ششمین دور مذاکرات و زمانی که طرفین به این نتیجه رسیدند که به دلیل اختلافات موجود توافق حاصل نمی‌شود این مذاکرات را برای چهار ماه دیگر (سوم آذر ۱۳۹۳) تمدید کردند.

میزان غنی سازی، رآکتور آب سنگین اراک، تاسیسات فردو، تحریم‌ها و بازه زمانی لغو آنها و بازه زمانی اجرای توافقنامه جامع هسته‌ای از جمله مهمترین موارد مورد اختلاف ایران و شش کشور است.

مقامات ایرانی همواره اعلام کرده‌اند که در صورت اراده سیاسی طرف مقابل و جدیت آنها و دست برداشتن از زیاده خواهی‌ها حصول توافق امکانپذیر است.

گروه دارویی :
طی روزهای گذشته به فرصت خرید سهمهای ارزنده این گروه از جمله داسوه ، والبر ، دتولید و دالبر و… اشاره کرده بودیم ، امروز انتظار از گزارشات ششماهه مناسب علیرغم عدم افزایش نرخ دارو در ششماهه اول باعث توجه بازار به این گروه شد ، افزایش نرخهای محصولات دارویی از شهریور ماه آغاز شده اند و انتظار نداریم شرکتهای دارویی در گزارشات ششماهه تعدیل قابل توجهی داشته باشند ، ولی موضوعی که هست با این افزایش نرخها شرکتهای دارویی پتانسیل تعدیل مناسبی در گزارشات آتی نهماهه و ۱۲ماهه خواهند داشت و بازار به این موضوع توجه دارد.
در مجموع انتظار داریم شرکتهای دارویی با یک شیب منطقی در بازه زمانی ۸ماهه بازدهی ۵۰% داشته باشند . پس سهامداری با این گروه میتونه منطقی بنظر میرسه . امروز مجوز افزایش سرمایه ۲۵% والبر هم به روی کدال آمد .
گروه ساختمانی :
نوبخت در حاشیه جلسه هیأت دولت:
وام ساخت مسکن به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت .
سخنگوی دولت با بیان اینکه وام ساخت مسکن به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت، گفت: اولویت با افراد کم‌درآمد و زوج‌های جوان است.
بنظر میاد همچنان دولت نگاه ویژه ای به این بخش دارد ، و برای خروج از رکود نیز حساب ویژه ای  روی این صنعت باز کرده است . امروز این گروه معاملات نسبتا متعادل و البته رو به منفی داشتند معاملات تک سهمها همچنان در معاملات این گروه خودنمایی میکند ، ثفارس امروز معاملات غافلگیر کننده ای داشت و به یکباره سهم بعد از حجم معاملات میلیونی از درصدهای منفی کامل تا صف خرید پیش رفت . فردا روز حساسی برای این سهم هستش ، در صورت عبور از این مرحله حتی تارگتهای ۶۰۰تومانی هم در میان مدت دور از ذهن نخواهد بود . البته باید توجه داشت  ریسک خرید سهم در قیمتهای فعلی بعد از رشد ۱۲۵% در چهار ماه گذشته  بالا رفته است.
از فردا ثتران دوباره به قیمتهای جذابی میرسد ، خرید در محدوده ۲۱۸ – ۲۲۵ تومان به دید میان مدت کم ریسک و ارزنده میباشد ، سهم اهداف ۳۰۰تومانی را برای میان مدت در سر دارد .
گروه بانکی :
همچنان این گروه معاملات متعادلی دارند ، به شخصه نمیتونم از قیمتهای جذاب این روزهای وسینا ، ونوین ، وانصار و حتی وخاور چشم پوشی کنم . اکثر نمادهای این گروه p/e  پایینی دارند و زیر ارزش ذاتی خود معامله میشوند ، بالاخره نوبت این گروه نیز خواهد رسید و خریداران این روزها بیشترین سود را خواهند برد .
گروه پتروشیمی :
شنبه مجمع سالیانه بزرگترین شرکت بورسی و پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس ( فارس ) برگزار خواهد شد ، شاید در مجمع این شرکت بشود پاسخی برای ابهامات موجود در این صنعت مثل تعیین تکلیف نرخ خوراک و… پیدا کرد . در صورت شرکت ، خبرهای مجمع این شرکت را روز شنبه به استحضار دوستان خواهیم رساند . در کل نسبت به این گروه خوشبین هستیم و با توجه به احتمال رشد نرخ ارز تا پایان سال میشه افق روشنی را برای این گروه خصوصا شرکتهای شکبیر و شاراک و فارس  ترسیم کرد . امروز تاپیکو با معاملات منفی خود بیشترین تاثیر را بر کاهش رشد شاخص داشت .
گروه غذایی :
امروز در این گروه غبشهر که طی یکسال گذشته نزدیک به ۶۰% اصلاح قیمتی داشته است ، با اصلاح زمانی به سقف کانال نزولی خود برخورد کرد که در صورت عبور طی روزهای آینده احتمال رشد قیمتی تا محدوده ۷۵۰-۸۰۰ وجود خواهد داشت . همچنان شرکت درگیر اخذ مجوز افزایش نرخ ۱۵% روغن میباشد ، گفته میشود صادرات مواد غذایی به روسیه و لغو ممنوعیت صادرات روغن خوراکی میتواند مشکلات فروش شرکت را تا حد زیادی مرتفع نماید . به هر حال با توجه به سود ۱۲۵تومانی برای سال مالی ۹۳ قیمت فعلی سهم در محدوده کم ریسک قرار گرفته است . وبشهر به عنوان بزرگترین هلدینگ غذایی در صورت عبور از محدوده ۳۱۵تومان ، پتانسیل خوبی برای رشد قیمتی خواهد داشت . وضعیت اکثر شرکتهای زیرمجموعه از جمله شوینده ها ، لبنیاتی ها و مهمترین آن ونوین مطلوب ارزیابی میشود که میتواند موجبات رشد قیمتی سهم را فراهم آورد. شرکت برنامه افزایش سرمایه ۵۰% را در دستور کار خود دارد .
موفق باشید…

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 76


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [چهارشنبه 23 مهر 1393 ] [ 22:35]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 188
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 685
باردید دیروز باردید دیروز : 273
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 685
بازدید ماه بازدید ماه : 685
بازدید سال بازدید سال : 60,620
بازدید کلی بازدید کلی : 954,566

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.140.185.37
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir