')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

خبرگزاري آريا-مقام هاي ايراني و گروه 1+5 با اميدواري از ادامه مذاکرات هسته اي سخن مي گويند.به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا، دور نهايي مذاکرات ايران و 6 قدرت جهاني قبل از پايان ضرب الاجل تعيين ش

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



خبرگزاري آريا-مقام هاي ايراني و گروه 1+5 با اميدواري از ادامه مذاکرات هسته اي سخن مي گويند.
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا، دور نهايي مذاکرات ايران و 6 قدرت جهاني قبل از پايان ضرب الاجل تعيين شده، از 27 آبان در وين اتريش برگزار مي شود.
اين خبر را يک منبع نزديک به مذاکرات به خبرگزاري ايتارتاس روسيه اعلام کرده است. اين منبع مذاکرات کارشناسي هفته گذشته در وين را نيز خوب توصيف کرده و افزوده است: در همه زمينه ها نتايجي کسب شد. وي تاکيد است: نتيجه گفتگوها به اراده سياسي طرفها و نيز اينکه چه طرفي گام اول را برخواهد داشت بستگي دارد.

ديدارهاي سرنوشت ساز
قرار است وزيران خارجه ايران و آمريکا هفته آينده با حضور هماهنگ کننده گروه 1+5، در عمان ديدار کنند.
همچنين قرار است روز چهارشنبه کري ديداري با حضور «وندي شرمن» نماينده آمريکا در مذاکرات، با اشتون داشته باشد. اشتون براي رايزني در مورد ايران و گفت وگو با مقامات آمريکايي به واشنگتن سفر کرده است.
ديدار کري با اشتون در حالي صورت مي گيرد که `کاترين اشتون` مسوول سياست خارجي اتحاديه اروپا در تازه ترين اظهارنظر خود پيرامون مذاکرت هسته اي تاکيد کرده است مذاکرات هسته اي با جمهوري اسلامي ايران در چارچوب حسن نيتي که بايد در تمامي طرف ها باشد، ادامه مي يابد.
اشتون در بخشي از مصاحبه روزنامه عربستاني `عکاظ` گفته که از ماه نوامبر، نشست هاي متعددي با ايران درباره پرونده هسته اي برگزار کرده ايم، اعضاي گروه 1+5 براي رايزني درباره دستيابي به توافقي که استفاده صلح آميز از انرژي اتمي را مورد تاکيد قرار دهد، در بروکسل و وين گرد هم آمدند و آخرين نشست هم در 15 اکتبر در وين برگزار شد.
وي ادامه داده است: هنوز برخي تحريم هاي اعمال شده عليه ايران وجود دارد، اما ما در پي تداوم روند و امضاي توافقنامه اي فراگير بين جامعه بين المللي و ايران هستيم که زمينه را براي مناسبات بهتر در آينده فراهم کند.
قرار است طرفين ديداري هم با «يوکيا آمانو» مدير کل آژانس بين المللي انرژي اتمي داشته باشند.  آمانو روز جمعه سخنراني اي در ارتباط با برنامه هسته اي ايران ايراد خواهد کرد.

تلاش روسيه براي انجام توافق نهايي
لاوروف گفت: فدراسيون روسيه همراه با گروه "5+1" و تهران براي حل وفصل نهايي مسئله هسته اي ايران تلاش خواهد کرد.
سرگي لاوروف وزير امور خارجه روسيه روز چهارشنبه گفت: روسيه با شرکاي گروه "شش" واسطه بين المللي و ايران با هم به براي حل و فصل مسئله در اطراف برنامه هسته اي ايران تلاش خواهد کرد.
او تاکيد کرد که مسکو در مذاکرات براي رسيدن به مصالحه در تمام مسائل باقي مانده تلاش خواهد کرد .

کوتاه آمدن آمريکا از مواضع خود
روزنامه وال استريت ژورنال، در تحليلي به نقل از مقامات آمريکايي مدعي گشايش تدريجي در روابط سياسي و منطقه اي ايران و آمريکا در يک سال اخير شد.
وال استريت ژورنال در اين تحليل به قلم `جي سولومون` و `ماريا ابي حبيب` با بيان اين که `ايران و آمريکا از سال گذشته سرگرم گفت و گوهاي هسته اي مستقيم هستند` نوشت: بهبود روابط ميان آمريکا و ايران مي تواند توازن قدرت در منطقه را به شدت تغيير دهد.
اين روزنامه همچنين نوشت: رژيم صهيونيستي معتقد است که آمريکا براي نزديک شدن به ايران، از برخي مواضع خود کوتاه آمده است.
اين نشريه همچنين ادعا کرد: دولت اوباما حتي لحن خود را در قبال دوستان منطقه اي ايران، مانند حزب الله لبنان و جنبش حماس در فلسطين، نرم تر کرده است. `جان کري`، وزير خارجه آمريکا نيز براي آتش بس اخير در غزه، از طريق ترکيه و قطر گفت و گوهايي را با رهبران حماس انجام داد.
`ولي نصر` مقام پيشين دولت باراک اوباما و رييس دانشکده مطالعات ارشد بين الملل در دانشگاه جان هاپکينز، مي گويد: اين نشان مي دهد که گرچه ما ترکيه و کشورهاي عربي را متحد خود مي دانيم، اما مواضعمان با ايران در حال همگرايي است. اين رويداد، بيشتر ناشي از يک اقتضاي زمين راهبردي (ژئواستراتژيک) است.`
براين اساس، `وندي شرمن` رايزن ارشد آمريکا در مذاکرات هسته اي با ايران نيز هفته پيش تاکيد کرد `جهانِ امروز، نسبت به شرايطي فرضي که در آن، رهبران دو طرف به فرصت و گشايش کنوني بي توجه بودند، جاي بهتري است.`
به نوشته اين روزنامه آمريکايي، واشنگتن رزمايش مين روبي خود را که هر سال با تبليغات فراوان از سوي ناوگان پنجم نيروي دريايي انجام مي شد، امسال بي سر و صدا انجام مي دهد.
وال استريت ژورنال اضافه کرد: مخالفان نزديکي ايران و آمريکا، از جمله اسراييل معتقدند که دولت باراک اوباما براي ايجاد يک دستاورد در زمينه روابط خارجي، مصمم است به توافق اتمي با ايران دست يابد.

حمايت سازمان هاي آمريکايي از توافق هسته اي
چندين سازمان آمريکايي با ارسال نامه اي براي کنگره از راهبرد ديپلماسي براي دستيابي به توافق با جمهوري اسلامي ايران حمايت کردند.
تارنماي راديو آمريکا اعلام کرد اين سازمان ها خود را نماينده ميليون ها آمريکايي حامي ديپلماسي براي رسيدن به توافق معرفي کرده اند. سازمان هاي آمريکايي در نامه خود خطاب به سناتورها و اعضاي مجلس نمايندگان آمريکا ، نگراني عميق خود را از اظهارات نادرست شماري از اعضاي کنگره در مورد نتايج احتمالي گفت وگوهاي جاري ابراز و اعلام کردند تهديد به مخالفت با هر توافق فراگيري اقدامي غير مسئولانه است.
اين 39 سازمان در نامه ارسالي به کنگره ، همچنين نارضايتي خود را از تهديد برخي از اعضاي کنگره براي مخالفت با توافقي که ساختار غني سازي اورانيوم ايران را کاملا حذف يا غيرفعال نکند ، ابراز داشتند.

تکذيب توافق ايران با 5+1
سخنگوي وزارت امور خارجه درباره انتشار برخي مطالب و اظهارنظرها در مورد مذاکرات هسته اي گفت: تاکنون هيچ توافقي در هيچ موضوعي صورت نگرفته است و تنها توافق موجود در مورد نام و عنوان توافق نهايي است که «برنامه جامع اقدام مشترک» است.
 مرضيه افخم درباره اظهار نظرهايي با مضموني چون «حصول توافق ضمني و رعايت نکردن خطوط قرمز نظام در مذاکرات از سوي تيم مذاکره کننده» اضافه کرد: تيم مذاکره کننده نسبت به خطوط قرمز نظام کاملا واقف و با دقت و حساسيت بر رعايت آن ملتزم است.
وي ادامه داد: طرح ادعاهايي مبني بر اين که مذاکره کنندگان از خطوط قرمز نظام عبور کرده اند پيش از آن که افترا به مذاکره کنندگان محسوب شود که قابل پيگيري قانوني نيز هست، به نوعي بي توجهي و ناديده گرفتن مديريت کلان کشور است.
سخنگوي وزارت امور خارجه تصريح کرد: تيم مذاکره کننده بيش از سايرين و به روشني مي دانند هر توافقي بدون رعايت خطوط قرمز نظام بي ارزش است.

ايران و غرب در يک قدمي توافق
روزنامه اينديپندنت انگليس در نوشته‌اي به قلم راب هَستينگز  به بررسي مذاکرات هسته‌اي ايران و 1+5 پرداخته است و اين مذاکرات را در آستانۀ امضاي توافق نهايي و اعتمادِ دوبارۀ ايران و غرب به يکديگر دانسته است.
نويسنده به منافع و اهداف مشترک ايران و غرب در زمينه مقابله با تندروهاي داعش و همچنين برقراري آرامش و امنيت در منطقه خاورميانه و به ويژه عراق و افغانستان اشاره مي‌کند و معتقد است که اکنون بهترين و مناسب‌ترين زمان براي دستيابي به توافق نهايي ميان ايران و غرب و برقراي دوبارۀ اعتماد ميان آن‌هاست.

مذاکرات ايران ‌باآژانس‌ در مراحل خوب
علي اکبر صالحي، رييس سازمان انرژي اتمي عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال مبني بر آخرين وضعيت نشست کارشناسي و فني ايران و آژانس درباره بررسي دو موضوع باقيمانده از 5 موضوع مرحله سوم همکاري‌ها که قرار بود در روزهاي اخير انجام شود، گفت: در حال گفت‌وگو و رايزني هستيم و مراحل خوبي را مي‌گذرانيم اما نمي‌توانم جزييات بيش‌تري را مطرح کنم.

خرابکاري‌ جديد در مخازن‌ انتقال‌ آب‌ سنگين

معاون رييس سازمان انرژي اتمي و رييس ستاد مديريت بحران اين سازمان گفت: در سه هفته گذشته با هوشياري همکاران خرابکاري جديدي از سوي يکي از کشورها در مخازن انتقال آب سنگين کشف و خنثي شد و از اين پس، اين قطعات به صورت بومي توليد مي شود.
 `اصغر زارعان` عصر چهارشنبه در حاشيه همايش سالانه پدافند غيرعامل که در سازمان انرژي اتمي برگزار شد گفت: با توجه به اين که رويکرد بيگانگان اختلال در فعاليت هسته اي کشور است و اين رويکرد در طي اين مدت تغيير نکرده است، ما در دو هفته گذشته و با هوشياري کامل همکارانمان توانستيم خرابکاري جديد را پيش از استفاده از اين مخازن انتقال آب ، کشف و خنثي کنيم.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 83


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [پنجشنبه 08 آبان 1393 ] [ 23:50]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 32
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 341
باردید دیروز باردید دیروز : 284
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 2,065
بازدید ماه بازدید ماه : 2,065
بازدید سال بازدید سال : 62,000
بازدید کلی بازدید کلی : 955,946

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.15.223.27
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir