')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

بازار سهام طي 10روز معاملاتي اخير روند رو به رشدي را در پيش گرفته است كه اين رويداد از بهمن‌ماه سال گذشته تاكنون يك رويداد بي‌نظير به شمار مي‌آيد، ‌در اين بين برخي از كارشناسان روي

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



بازار سهام طي 10روز معاملاتي اخير روند رو به رشدي را در پيش گرفته است كه اين رويداد از بهمن‌ماه سال گذشته تاكنون يك رويداد بي‌نظير به شمار مي‌آيد، ‌در اين بين برخي از كارشناسان رويداد فوق را نشانه‌اي مثبت براي اقتصاد ايران آن هم در آستانه عملياتي شدن برجام عنوان می‌کنند...
نویسنده : هادي غلامحسيني
بازار سهام طي 10روز معاملاتي اخير روند رو به رشدي را در پيش گرفته است كه اين رويداد از بهمن‌ماه سال گذشته تاكنون يك رويداد بي‌نظير به شمار مي‌آيد، ‌در اين بين برخي از كارشناسان رويداد فوق را نشانه‌اي مثبت براي اقتصاد ايران آن هم در آستانه عملياتي شدن برجام عنوان می‌کنند و براين باورند روزهاي خوبي در انتظار بورس است، از سوي ديگر برخي ديگر از كارشناسان اقتصادي ضمن خوشحالي از وضعيت هفته گذشته بازار اظهارنظر در رابطه با بهبود شرايط بازار را كمي زود مي‌دانند و بر اين باورند براي ارائه تحليل از وضعيت آتي بازار به زمان بيشتري نياز است.
به گزارش «جوان»، بورس اوراق بهادار يكي از بازارهايي است كه طي 2/5 سالي كه از دولت حسن روحاني مي‌گذرد، آسيب ديده است و سرمايه بسياري از سهامداران در حدفاصل دو سال گذشته به باد رفته است، اما طي هفته گذشته به يكباره روند رو به رشد بازار، افزايش ارزش و افزايش حجم معاملات و رشد 1/5 درصدي شاخص كل تعجب بسياري از اهالي تالار شيشه‌اي را به همراه داشت زيرا طي يك سال گذشته مشاهده نشده بود كه بازار به مدت 10روز مدام مثبت باشد و حجم معاملات نيز به يكباره رشد كند.
شايد خبرها درخصوص اجراي عملي برجام و سياست‌هاي جديد دولت باعث ايجاد خوشبيني‌هاي بسياري به روند بازار سهام شده باشد، اما با وجود مشكلاتي كه در خصوص نظام بانكي و تدوين بودجه سال 95 وجود داشت، رشد بازار سهام در هفته گذشته تا حدودي دور از انتظار بود و بسياري از سهامداران انتظار آن را در اين مقطع زماني نداشتند.
به اعتقاد كارشناسان اقتصادي رونق بازار طي روزهاي اخير تحت تأثير اخبار مربوط به كاهش احتمالي نرخ خوراك پتروشيمي‌ها، فاصله گرفتن نرخ دلار رسمي و آزاد كه براي بسياري از شركت‌هاي بورسي و فرابورسي سود به همراه دارد و همچنين كاهش نرخ سود سپرده‌هاي بانكي و بين‌بانكي و بودجه انبساطي سال ١٣٩٥ مخصوصاً در حوزه بودجه‌هاي عمراني از مهم‌ترين‌ دلايل در رشد اخير بازار بوده است. البته قبل از آن حس طمع يا انتظارات مثبت بازار متأثر از بازده غيرمعمول برخي از سهم‌ها تحريك شده بود، اما نبايد فراموش كرد كه امسال سال سختي براي اقتصاد و شركت‌هاي بورسي و فرابورسي است. طي دو هفته آينده گزارش عملكرد فصلي بسياري از شركت‌ها اعلام خواهد شد كه به‌نظر مي‌رسد ضعيف‌تر از دو فصل قبل باشد، همچنين دو انتخابات مهم نيز پيش‌روي كشور است كه هيجان جامعه متأثر از آن افزايش خواهد يافت، بنابراين نبايد هيجان‌زده عمل كرد.
يك كارشناس بورس گفت: قسمتي از رشد ارزش معاملات در روزهاي گذشته را مي‌توان به حركت نمادهاي كوچك در بازار سرمايه مرتبط دانست به اين ترتيب به نظر مي‌رسد نقدينگي‌هاي جديد به سمت نمادهاي كوچك بازار حركت كرده‌اند.
بازار سهام در حالي دومين هفته زمستاني خود را به پايان رساند كه در دو روز پاياني هفته سهامداران شاهد رشد قابل توجه شاخص بورس، رشد قيمت‌ها، افزايش حجم و ارزش معاملات و تشكيل صف‌هاي خريد بودند.
اين در حالي بود كه ايجاد تنش سياسي بين ايران و كشورهاي منطقه در روزهاي گذشته نگراني‌هايي را براي سهامداران ايجاد كرده بود، اما به نظر مي‌رسيد وزنه‌هاي قوي‌تري توانست اثر منفي وقايع اخير را خنثي كند.
همايون دارابي، كارشناس بازار سرمايه در خصوص روند معاملات در روزهاي گذشته با اشاره به اينكه در هفته اخير جريان نقدينگي آشكاري راهي بازار سهام شد، گفت: ورود اين نقدينگي‌هاي جديد باعث شده است حجم و ارزش معاملات افزايش يابد. وي در پاسخ به سؤالي درباره دلايل رشد بازار در دو روز اخير گفت: بخشي از روند صعودي بازار به دليل ورود نقدينگي‌هاي جديد است.
به گفته وي قسمتي از رشد ارزش معاملات در روزهاي گذشته را مي‌توان به حركت نمادهاي كوچك در بازار سرمايه مرتبط دانست، به اين ترتيب به نظر مي‌رسد نقدينگي‌هاي جديد به سمت نمادهاي كوچك بازار حركت كرده‌اند.
وي در اين باره توضيح داد: نمادهاي كوچك بازار علاوه بر اينكه پول كمي براي معاملات نياز دارند، در چند وقت گذشته افت قابل توجهي را تجربه كرده و از قيمت‌‌هاي بسيار پاييني برخوردار بودند، به همين دليل اين قيمت‌هاي كم براي سرمايه‌گذاران جذابيت داشته و صف‌هاي خريد ايجاد كرده است. دارابي به مباحث مطرح شده در زمينه كاهش نرخ سود بانكي و همچنين اقدامات بانك مركزي براي فراهم كردن اين شرايط اشاره كرد و گفت: خبرهايي در مورد كاهش نرخ سود بانكي به ويژه سود بين‌بانكي منتشر شده كه به نظر مي‌رسد عاملي براي حركت بخشي از نقدينگي به سوي بازار سرمايه باشد. به اين ترتيب كه قرار است سود بين بانكي از 27 درصد به 21 درصد كاهش يابد و اين اقدام مي‌تواند مقدمه‌اي براي كاهش نرخ سود بانكي باشد.
وي با اشاره به اينكه هنوز براي اطمينان از رشد و روند پايدار بازار زمان لازم است، اظهار كرد: در حال حاضر بايد منتظر گزارش‌هاي 9ماهه شركت‌ها بود زيرا رشد بازار در روزهاي گذشته تنها در مقاطع كوچكي از شركت‌ها متمركز بود و نقدينگي بايد به سمت نمادهاي بزرگ بازار از جمله نمادهايي كه شاخص‌ساز هستند و مي‌توانند حركت بازار را به ميزان قابل ملاحظه‌اي تغيير دهند، حركت كند.
دارابي در ادامه اميد به لغو تحريم‌هاي بين‌المللي را نيز يكي از عوامل رشد بازار سرمايه در هفته گذشته عنوان كرد.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 56


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [شنبه 19 دی 1394 ] [ 0:20]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وکتور فتوشاپ در تاریخ 1394/10/19 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيد ... سايت زيبايي داريد اگر براي سايتتون نياز به بنر يا هدر يا لوگو داشتيد تيم ما در با طرح هاي حرفه اي در خدمت شماست : اينم تعرفه هاي طراحي ما :
468*60 = 3000 تومان
120*240 = 3000 تومان
125*125 = 2500 توامن
250*300 = 4000 تومان
هدر حرفه اي و جذاب : 5000 تومان و معمولي پايين تر
لوگو : 5000 تومان
استايل دهي : 8000 تومان
براي ديدن نمونه کار ها لطفا به سايت سر بزنيد:
http://boxtheme.ir
براي سفارش نيز از منو - به بخش تماس با ما بريد مشخصات سفارشتون رو بگيد و ارسال کنيد...
یا اینکه در تلگرام پیام بدید : آیدی تلگرام : @ali_qaf
کانال سامانه طراحی باکس تم - آخرین اخبار باکس تم : @boxtheme_ir

توجه داشته باشید تعرفه های استاندارد چندین برابر تعرفه های ما هست
ما با تعرفه و هزینه پایین بهترین و با کیفیت ترین طرح ها را به شما تحویل میدهیم.


کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 656
باردید دیروز باردید دیروز : 375
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 2,725
بازدید ماه بازدید ماه : 6,475
بازدید سال بازدید سال : 45,173
بازدید کلی بازدید کلی : 939,119

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.147.42.163
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir