')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

  تراز: مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور در باره صادرات محصولات لبنی به روسیه در گذشته خاطر نشان کرد: در گذشته نیز برخی از شرکت های ما برای ایجاد زمینه صادرات محصولات لبنی سفرها

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



 

تراز: مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور در باره صادرات محصولات لبنی به روسیه در گذشته خاطر نشان کرد: در گذشته نیز برخی از شرکت های ما برای ایجاد زمینه صادرات محصولات لبنی سفرهایی به روسیه داشتند که عموما به دلیل وجود تعرفه های بالا این امر محقق نمی شد که به نظر می رسد با حذف تعرفه های روسیه شرایط صادرات محصولات لبنی ایران به این کشور تسهیل شود.

تراز: مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور در باره صادرات محصولات لبنی به روسیه در گذشته خاطر نشان کرد: در گذشته نیز برخی از شرکت های ما برای ایجاد زمینه صادرات محصولات لبنی سفرهایی به روسیه داشتند که عموما به دلیل وجود تعرفه های بالا این امر محقق نمی شد که به نظر می رسد با حذف تعرفه های روسیه شرایط صادرات محصولات لبنی ایران به این کشور تسهیل شود.

به گزارش تراز ،محمدرضا اسماعیلی مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور درباره زمان صادرات محصولات لبنی به کشور روسیه به خبرنگار تراز گفت: ان شالله بعد از صحبت های کلی که اتحادیه فرآورده های لبنی با اعضای اتحادیه خواهد داشت در هفته آینده سفری به روسیه داشته که بعد از این سفر نحوه و میزان صادرات ما به این کشور نهایی خواهد شد. وی افزود: البته برخی از شرکت های لبنی مانند پگاه و کاله به صورت مستقل به روسیه رفته و قرار و مدارهایی نیز بین آنها و طرف روسی منعقد شده است که ما از کم و کیف این توافقات اطلاعی نداریم.
اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: اتحادیه برای انجام رایزنی و توافقات اولیه در هفته آینده سفری به روسیه خواهد داشت تا بتواند بر صادرات تمام شرکت های لبنی مدیریت و نظارت کند. وی درباره میزان شرکت های لبنی مورد تایید فدراسیون روسیه تصریح کرد: از آنجا که همه محصولات کارخانه های لبنی ما زیر نظر وزرات بهداشت و سازمان استاندارد کنترل می شوند قطعا از نظر کیفیتی و بهداشتی مشکلی نخواهند داشت کمااینکه محصولات برخی از کارخانجات ما که به صورت مستقل با طرف روسی رایزنی کرده اند مورد تایید طرف روسی واقع شده است.
مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور در باره صادرات محصولات لبنی به روسیه در گذشته خاطر نشان کرد: در گذشته نیز برخی از شرکت های ما برای ایجاد زمینه صادرات محصولات لبنی سفرهایی به روسیه داشتند که عموما به دلیل وجود تعرفه های بالا این امر محقق نمی شد که به نظر می رسد با حذف تعرفه های روسیه شرایط صادرات محصولات لبنی ایران به این کشور تسهیل شود.
وی با انتقاد از گمرک و سایر نهادهای ذیربط به دلیل عدم همکاری با اتحادیه های لبنی در زمینه میزان صادرات محصولات لبنی ایران به تراز گفت: ما بارها از سازمان توسعه تجارت و گمرکات تقاضا کردیم که اتحادیه صنایع لبنی را در بحث میزان صادرات دخیل کرده و اجازه صادرات بدون مجوز اتحادیه های لبنی داده نشود تا بتوانیم آمار دقیقی از صادرات خود داشته باشیم.
اسماعیلی ادامه داد: کارشناسان اتحادیه در حال بررسی ذائقه های مختلف کشورهای همسایه ما مانند تاجیکستان، افغانستان و حتی روسیه هستند که صادرکنندگان محصولات لبنی در صورت هماهنگی ومشورت با اتحادیه می توانند از نتایج مطالعات ما نیز استفاده کنند. وی درباره آینده صادرات محصولات لبنی به روسیه اظهار داشت: تا زمانی که تعرفه واردات به روسیه برقرار بود ما به هیچ وجه به صادرات محصولات خود به روسیه فکر نمی کردیم و فقط در ماه های اخیر و به واسطه حذف این تعرفه ها موضوع صادرات محصولات ما به روسیه مطرح شده است لذا هنوز تحقیقات و مطالعات ما در این زمینه ادامه دارد.
این فعال صنایع لبنی درباره آخرین وضعیت افزایش قیمت لبنیات افزود: تا زمانی که کاهش قدرت خرید مردم ادامه داشته و آنها قادر به خرید محصولات لبنی با قیمت های موجود نیستند هر گونه افزایش قیمت در این زمینه در وهله اول به مصرف کننده آسیب خواهد زد.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 65


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [یکشنبه 04 بهمن 1394 ] [ 15:25]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
لینک کانال تلگرامی نخبگان مهندسی در بورس و تحلیل های هر روز دلار و طلا و سکه و بورس تاریخ : یکشنبه 01 اردیبهشت 1398
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 555
باردید دیروز باردید دیروز : 375
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 2,624
بازدید ماه بازدید ماه : 6,374
بازدید سال بازدید سال : 45,072
بازدید کلی بازدید کلی : 939,018

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.225.149.136
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir