')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

افزایش تقاضا در گروه خودرویی به واسطه قرار داشتن در سطوح حمایتی مهم، موجب شروع مثبت آنها شد که با گذشت زمان دادوستدها با فروکش شدن هیجانانات متعادل شدند و حتی لحظاتی با اعمال فشار فروش بیشتر، نوسانات

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



افزایش تقاضا در گروه خودرویی به واسطه قرار داشتن در سطوح حمایتی مهم، موجب شروع مثبت آنها شد که با گذشت زمان دادوستدها با فروکش شدن هیجانانات متعادل شدند و حتی لحظاتی با اعمال فشار فروش بیشتر، نوسانات منفی را تجربه کردند در این میان گروه قطعه ساز منفی تر بود.

 
 

افزایش تقاضا در گروه خودرویی به واسطه قرار داشتن در سطوح حمایتی مهم، موجب شروع مثبت آنها شد که با گذشت زمان دادوستدها با فروکش شدن هیجانانات متعادل شدند و حتی لحظاتی با اعمال فشار فروش بیشتر، نوسانات منفی را تجربه کردند در این میان گروه قطعه ساز منفی تر بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کارگزاری آبان، نکته حائز اهمیت ادامه فروش حقوقی ها است که می تواند تا انتهای شهریور ماه ادامه داشته باشد امری که عدم خرید و فروش های هیجانی در هفته های پیش رو را می طلبد و می تواند از معاملات پرریسک و ضررهای احتمالی بکاهد.

درگروه های بانکی، بیمه ای، لیزینگی و سرمایه گذاری که اکثرا منفی بودند، گروه بیمه ای از فشار فروش به مراتب بیشتری برخوردار بود تا جایی که نماد ودی صف فروش شد. در این میان معاملات مثبت نمادهای وکوثر، اعتلا وساپا، وگستر و بساما نمایان تر بود و نماد سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان پس از برگزاری مجامع عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیات مدیره و مجمع فوق العاده مبنی بر اصلاح اساسنامه متعادل به گردونه دادوستدها بازگشت.

سفیر دانمارک در ایران گفت: افتتاح دفتر اف ال اسمیت در تهران دلیلی برای یک همکاری طولانی‌مدت بین ایران و دانمارک است. وی اظهار داشت: شرکت‌های ایرانی در حال حاضر ماشین آلات و محصولات و مواد اولیه از دانمارک خریداری کرده و محصولاتشان را به کشور‌های همسایه مثل عراق و کشور‌های CIS صادر می‌کنند؛ بنابراین شرکت‌های دانمارکی به ایران به عنوان یک کانال برای صادرات محصولاتشان به کشور‌های دیگر می‌نگرند. وی گفت: در حال حاضر یک بانک دانمارکی که بزرگترین بانک دانمارک هم هست مسیری را برای مشتریان خود برای مبادلات پولی با ایران باز کرده است.

درپی گزارش ضعیف و البته مبهم شرکت شبندر شاهد افزایش عرضه ها و اعمال فشار فروش و افت قیمتی نمادهای گروه پالایشگاهی بودیم تا جایی که  نماد تاثیر گذار و پرحاشیه شبندر صف فروش شد در این بین صف خرید نماد شراز با توجه به دادوستدهای منفی گروه، چشم نوازی می کرد. گروه شیمیایی نیز منفی بودند و تنها نمادهای شکلر، شلعاب، شپاکسا و شفارس متعادل و مثبت به کار خود پایان دادند. یک مدیر پالایشگاهی با تکیه بر عملکرد سه ماهه پالایشگاه بندرعباس و اعلام پابرجا بودن ابهامات از سازمان بورس درخواست کرد نسبت به توقف نماد پالایشگاه ها تا زمان مشخص شدن وضعیت واقعی اقدام کند.

گروه های فلزی و معدنی همسو با جو منفی بازار اکثرا متعادل و منفی دنبال شدند در این بین نمادهای فاسمین، زنگان، فروس، وتوکا، فخاس، کروی و کبافق همچنان پرتقاضا و مثبت بودند اما در اواخر بازار نماد هرمز با جهش قیمتی و رنج های مثبت توسط حقوقی مواجه شد و تا آستانه صف خرید شدن پیش رفت. میزان تولید کنسانتره زغال سنگ 2 شرکت طبس و البرز مرکزی، طی 5 ماهه نخست امسال، 38 درصد رشد داشته این در حالی است که علیرغم ادامه رشد چشمگیر قیمت های جهانی زغال سنگ، نمادهای کپرور، کشرق و کطبس معاملاتی منفی را تجربه کردند.

ثتران، ثپردیس، ثرود، ثاژن، ثشرق، آ س پ، ثعمرا، سبهان، سقاین و سکارون نمادهای متعادل و مثبت گروه های ساختمانی و سیمانی بودند و مابقی هم گروهی ها معاملاتی متعادل و منفی را تجربه کردند.

بجز نمادهای فاما، تکشا، وتوشه و بسویچ که متعادل و مثبت بودند سایر نمادهای گروه های ماشین آلات، تجهیزاتی، برقی و گروه های وابسته، اکثرا متعادل و منفی به کار خود پایان دادند. نماد بالبر تحت تاثیر گره معاملاتی رشد قیمتی 15.5 درصدی را تجربه کرد و علیرغم افزایش عرضه ها با صف خرید به کار خود پایان داد و نماد ماشین سازی نیرو محرکه با توجه به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی فوق العاده متعادل مورد بازگشایی قرار گرفت. در شروع بازار صف خرید نمادهای مداران و مرقام عرضه شد، صف فروش نماد تلیسه همچنان ادامه دارد و نماد اپرداز متعادل با گرایشی منفی دنبال می شود. نماد درازک تحت تاثیر گره معاملاتی رشد قیمتی 15.5 درصدی را تجربه کرد و نماد شرکت گسترش صنایع پیام با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر انتشار گزارش عدم اظهار نظر حسابرس متوقف شد.

در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات منفی نمادهای شبندر و فولاد با افت مجدد (237.61) واحد به ارتفاع 76,509 واحدی رسید که در این میان نمادهای خساپا و درازک بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

پ.ن :این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری آبان است. تاکید می شود این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش بر عهده نخواهد گرفت.

 

 

 
 
 
 
   
-پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه -سنا توسط:
 

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 37


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [یکشنبه 14 شهریور 1395 ] [ 17:29]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 267
باردید دیروز باردید دیروز : 158
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 3,203
بازدید ماه بازدید ماه : 3,203
بازدید سال بازدید سال : 63,138
بازدید کلی بازدید کلی : 957,084

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.217.189.133
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir