')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

گروه خودرویی اکثرا متعادل و مثبت شروع شدند اما همچنان قطعه سازها پرتقاضا تر و مثبت تر دنبال شدند که از روند نوسانی و حرکت مناسب تر آنها حکایت داشت اما در اواخر بازار افزایش تقاضا چشمگیری در گروه های م

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



گروه خودرویی اکثرا متعادل و مثبت شروع شدند اما همچنان قطعه سازها پرتقاضا تر و مثبت تر دنبال شدند که از روند نوسانی و حرکت مناسب تر آنها حکایت داشت اما در اواخر بازار افزایش تقاضا چشمگیری در گروه های مذکور مشاهده شد که در نهایت صف خرید اکثر نمادهای گروه های خودرویی و قطعه سازی را درپی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کارگزاری آبان، جو مثبت بازار درپی مثبت شدن گروه های پالایشگاهی و خودرویی، تداعی کننده مثبت بودن بازار فردا است که امیدواریم توسط عرضه های پرحجم حقوقی ها سرکوب نشود.

گروه حمل و نقل نیز اکثرا متعادل و مثبت دنبال شدند که در این میان نمادهای حتوکا و حپترو از اقبال بیشتری برخوردار بودند. پارس خودرو تولید انبوه خودرو رنو "ساندور استپری" در ۶ رنگ را آغاز کرد و مدیرعامل این شرکت بورسی به افزایش ۲.۵ برابری تولید در سال ۹۵ خبر داد.

درگروه های بانکی، بیمه ای، لیزینگی و سرمایه گذاری که اکثرا کم حجم و متعادل با گرایشی مثبت دنبال شدند، نمادهای ولغدر، وتوصا، وایران، میهن، بساما، وپاسار، وخارزم، وگستر و ونیرو از اقبال بیشتری برخوردار بودند و رشد قیمتی را تجربه کردند.

افزایش تقاضای مجدد در گروه پالایشگاهی همانند اواخر بازار دیروز موجب معاملات مثبت و تشکیل صف خرید اکثر آنها شد موضوعی که با توجه به قرار داشتن اکثر نمادها و شاخص گروه مذکور در سطوح حمایتی در کنار جهش قیمت نفت امری منطقی بود و پیش بینی می شود روند مثبت مورد اشاره با افزایش حجم دادوستدها طی روزهای آینده همچنان ادامه داشته باشد.

در گروه های فلزی و معدنی، قیمت های جهانی فلزت پایه همچنان روندی صعودی را طی می کند، گروه زغالی سنگی شروع پرتقاضا همراه صف خرید را داشتند و پیش بینی می شود همچنان روندی صعودی را طی کند. در این میان گروه رویی، شروعی مثبت و پایانی متعادل و منفی همراه سایر نمادهای گروه فلزی و معدنی داشتند.

نماد کگل پس از اعمال افزایش سرمایه 25 درصدی، منفی به گردونه معاملات بازگشت و از نمادهای مثبت به هرمز، وتوکا، فروس، فخاس، فولای، ذوب، فنوال و کمنگنز می توان اشاره کرد. مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به موضوع بسیار مهم فروش و بازاریابی بخصوص در شرایط کنونی پرداخت و در خصوص موفقیتهای این بخش گفت: فولاد هرمزگان با ارتقاء کیفیت تختال تولیدی و همچنین با درک صحیح از شرایط موجود بازار جهانی و داخلی، تلاش خود را برای حفظ و حتی توسعه و گسترش بازار در کشورهای اروپا و آمریکای جنوبی کرده و موفق شد صادرات را 1590 درصد نسبت به شش ماه سال گذشته افزایش دهد که درآمد ارزی حاصل شده 703 درصد رشد را نشان می دهد.

گروه سیمانی اکثرا متعادل و گروه ساختمانی اکثرا متعادل با گرایشی مثبت دنبال شدند که در این بین دادوستدهای مثبت و پرتقاضای نمادهای ثباغ، وساخت، ثنوسا، ثشاهد، ثاباد، سقاین و سخوز نمایان تر بود.

نماد فاراک با صف خرید حدود 30 میلیون سهمی و معاملات پرحجم حدود 26 میلیون سهمی چشم نوازی کرد این در حالی بود که دیگر هم گروهی یعنی نماد فاذر تحت تاثیر فروش های حقوقی، حتی صف فروش را نیز تجربه کرد و در نهایت منفی به کار خود پایان داد. بجز نمادهای تکنو، بفجر، مبین، لسرما، فجام و فاما که متعادل و منفی بودند سایر نمادهای گروه های ماشین آلات، تجهیزاتی، برقی و گروه های وابسته، اکثرا متعادل ومثبت به کار خود پایان دادند.

در شروع بازار نماد تازه وارد تلیسه پس از شروعی منفی، جابجایی حدود 2 میلیون سهم و در ادامه تجربه نوسانات مثبت با افزایش هیجان صف خرید شد. به دلیل رشد بالای هفته های گذشته همچنان پرریسک ارزیابی می شود. نماد اپرداز پس از عرضه صف خرید در شروع بازار و تعادلی بسیار کوتاه، مجددا صف خرید شد و نماد مرقام روند صعود و صف خرید خود را تکرار کرد. کانی های غیر فلزی نیز همسو با جو مثبت بازار مثبت دنبال شدند اما با وجود جو مثبت بازار، گروه قندی نیز معاملاتی کم حجم ومثبت را تجربه کرد تا جایی که نمادهای قشهد و قزوین صف خرید را تجربه کردند این در حالی است که قیمت شکر طی ماه‌های اخیر به دلیل آنکه تاخیر در واردات این محصول عنوان شده بود، افزایش یافت و به کیلویی حدود ۴۰۰۰ تومان رسیده بود، دبیر انجمن صنفی صنایع قند و شکر اظهار کرد که عرضه شکر تولید شده از چغندرقند روز به روز در حال افزایش است و قیمت این محصول به کیلویی کمتر از ۲۷۰۰تومان در مراکز عمده‌فروشی رسیده است.

در پایان معاملات نماد ایران دارو جهت برگزاری مجمع فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایهواصلاح اساسنامه، شرکتهای لیزینگ رایان سایپا و ماشین سازی نیرو محرکه جهت برگزاری مجمع فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، فولاد امیر کبیر کاشان جهت برگزاری مجمع فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره، گروه سرمایه گذاری ایرانیان جهت برگزاری مجمع عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی متوقف شدند.

در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای شبندر و خودرو با رشد 147.38 واحد به ارتفاع 76,669 واحدی رسید که در این میان نمادهای فارس و کگل بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.
 
پ.ن :این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری آبان است. تاکید می شود این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش بر عهده نخواهد گرفت.

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 53


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [سه شنبه 16 شهریور 1395 ] [ 18:07]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 62
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 293
باردید دیروز باردید دیروز : 273
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 293
بازدید ماه بازدید ماه : 293
بازدید سال بازدید سال : 60,228
بازدید کلی بازدید کلی : 954,174

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.191.186.220
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir