')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

نمادهای خمحور، خکار، خرینگ و خکمک پرحجم، پرتقاضا و مثبت دنبال شدند این در حالی بود که طبق انتظار سایر هم گروهی ها اکثرا دادوستدهای منفی را تجربه کردند همچنین در اواسط بازار نماد خبهمن با جهش قیمتی موا

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



نمادهای خمحور، خکار، خرینگ و خکمک پرحجم، پرتقاضا و مثبت دنبال شدند این در حالی بود که طبق انتظار سایر هم گروهی ها اکثرا دادوستدهای منفی را تجربه کردند همچنین در اواسط بازار نماد خبهمن با جهش قیمتی مواجه و صف خرید شد.  

نمادهای خمحور، خکار، خرینگ و خکمک پرحجم، پرتقاضا و مثبت دنبال شدند این در حالی بود که طبق انتظار سایر هم گروهی ها اکثرا دادوستدهای منفی را تجربه کردند همچنین در اواسط بازار نماد خبهمن با جهش قیمتی مواجه و صف خرید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کارگزاری آبان، گروه حمل و نقل نیز همسو با اکثر نمادهای بزرگ گروه خودرویی، منفی بودند اما نماد حسینا کم حجم و مثبت و نماد توریل پرحجم دنبال شدند. مدیرعامل کرمان موتور از امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی به منظور تولید خودروهای این شرکت کره ای در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خبر داد. وی افزود: در گام اول و از ابتدای فصل زمستان، تولید دو محصول هیوندای آی10 و آی20 در کارخانه کرمان موتور آغاز خواهد شد.

گروه های بانکی، بیمه ای، لیزینگی و سرمایه گذاری اکثرا متعادل و منفی بودند اما نمادهای وکوثر، گوهران، دانا، اتکام، کوثر و وگستر دادوستدهای پرتقاضا تر و در نتیجه مثبت تری را تجربه کردند.

در گروه پتروشیمی که عمدتا متعادل بودند نماد شکربن پرتقاضا و مثبت ظاهر شد اما نماد پارسان پس از اعلام تعدیل منفی 12 درصدی با افت قیمتی 7 درصدی و صف فروش به گردونه معاملات بازگشت. در نماد زاگرس نیز شاهد تعدیل مثبت 10 درصدی در پیش بینی سود سال 95 بودیم. که عمده دلیل آن، افزایش نرخ فروش صادراتی متانول از 211دلار به 223دلار وهمچنین افزایش 100 هزار تنی فروش صادراتی متانول اعلام شده است.

گروه پالایشگاهی با توجه به قرار داشتن در سطوح حمایتی اکثرا متعادل اما همچنان با گرایشی منفی دنبال شدند که در این میان معاملات مثبت نماد شراز نمایان تر بود در پایان معاملات امروز نماد سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی متوقف شد. 8 میلیون سهم شرکت پتروشیمی ابن سینای همدان معادل 20 درصد سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم 21هزار و 491ریال و ارزش کل پایه 171 میلیارد و 928 میلیون ریال فردا (28 شهریور) توسط سازمان خصوصی سازی در فرابورس ایران عرضه می شود. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: میزان صادرات گازوییل کشور به 15 میلیون لیتر در روز رسیده است. وی درباره خریداران گازوییل ایران گفت: بیشتر گازوییل صادراتی از مسیردریایی و توسط امور بین الملل شرکت ملی نفت به فروش می رسد که اغلب به فجیره امارات و سنگاپور ارسال شده و سپس به سایر کشورها صادر می شود.

درگروه های فلزی و معدنی که اکثرا معاملات متعادلی را تجربه کردند، نمادهای کمنگنز، فاسمین، ذوب، هرمز، زنگان و فخاس از اقبال بیشتری برخوردار بودند اما دادوستدهای نماد کطبس قابل تامل بود به طوریکه نماد مذکور لحظاتی بصورت هیجانی صف فروش شد، اما با توجه به ادامه رشد چشمگیر قیمت های جهانی زغال سنگ و بعد از استراحت و اصلاحی کوتاه، مجددا با افزایش تقاضا مواجه شد و در نهایت صف خرید را نیز تجربه کرد.

گروه های ساختمانی و سیمانی اکثرا منفی بودند اما نمادهای ثنوسا، سغرب، ثامان، سپاها و ثباغ معاملاتی مثبت را تجربه کردند همچنین نماد سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان با توجه به دریافت اطلاعات مبنی بر تغییر با اهمیت در اطلاعات پیش بینی سود هر سهم سال مالی 1395 متوقف شد.

بجز نمادهای فاذر، بشهاب، بسویچ، لبوتان، لابسا و تایرا که مثبت بودند سایر نمادهای گروه های ماشین آلات، تجهیزاتی، برقی و گروه های وابسته، اکثرا همچنان متعادل و منفی به کار خود پایان دادند و نماد شرکت صنایع پمپ سازی ایران با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شد. در گروه بنیادی محور آی تی شاهد ادامه معاملات منفی اکثر نمادها و صف فروش نماد مداران بودیم که در این میان معاملات مثبت نماد سیستم چشم نوازی می کرد.

افزایش تقاضا با توجه به قرار گرفتن اکثر نمادهای گروه غذایی در سطوح حمایتی، کاملا محسوس بود و موجب تشکیل صف خرید نمادهای غالبر، غفارس، غشان؛ غشصفها، غشاذر و غپاک و معاملات مثبت سایر هم گروهی ها شد همچنین اکثر نمادهای گروه قندی معاملاتی پرحجم و همراه صف خرید را تجربه کردند. نماد فرآورده های غذایی و قند تربت جام جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در پایان معاملات متوقف شد. وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کارخانه‌داران حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارند گفت: رئیس‌جمهور دستور پرداخت بدهی کارخانه‌های قند را صادر کرد، این بدهی باعث شده که چغندرکاران نیز نتوانند طلب خود را از کارخانه‌ها دریافت کنند.

در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات منفی نمادهای پارسان و تاپیکو با افت (350.47) واحد به ارتفاع 76,104 واحدی رسید که در این میان نمادهای خبهمن و فخاس بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

پ.ن :این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری آبان است. تاکید می شود این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش بر عهده نخواهد گرفت.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 21


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [شنبه 27 شهریور 1395 ] [ 17:32]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 43
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 265
باردید دیروز باردید دیروز : 379
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 2,368
بازدید ماه بازدید ماه : 2,368
بازدید سال بازدید سال : 62,303
بازدید کلی بازدید کلی : 956,249

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.17.177.75
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir