')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

تاریخ  تصویرنام و نام خانوادگیسِمتنظر بهمن ماه 95 محمود شهرضایی مدیرعامل شرکت صنعتی بهشهر هر ساله افزایش نرخی را در محصولات روغنی شاهد هستیم بر همین اساس در برنامه های انجمن صنفی

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



تاریخ

 تصویرنام و نام خانوادگیسِمتنظر
بهمن ماه 95 محمود شهرضایی مدیرعامل شرکت صنعتی بهشهر هر ساله افزایش نرخی را در محصولات روغنی شاهد هستیم بر همین اساس در برنامه های انجمن صنفی روغن درخواست افزایش نرخ محصولات روغنی دیده شده و امکان این موضوع نیز وجود دارد.
بهمن ماه 95 علی صفوی نژاد مدیرعامل ساینا ما در سال مالی گذشته توانستیم فروش خود را افزایش دهیم. این رقم به نسبت سال گذشته خود با رشد رو به رو بوده است.
بهمن ماه 95 عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان شرکت تجارت الکرتونیک پارسیان اپلیکیشن تاپ را دارد که جشنواره بزرگی برای معرفی آن دیدیم و خیلی هم برای آن هزینه کرده ایم. امیدواریم که به قطع در این حوزه موفق شویم.
بهمن ماه 95 حبیب همدانی رجا مدیرعامل گلتاش شرکت گلتاش برنامه افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل اندوخته را دارد که مقدمات آن چیده شده و امیدواریم تا در سال ۹۶ این موضوع عملی شود.
بهمن ماه 95 محمد رضوانی فر عضو هیئت مدیره برکت گروه دارویی برکت از زیرمجموعه های گروه اقتصادی تدبیر بوده و از دو بخش تشکیل شده که یک بخش آن مربوط به گروه دارویی برکت بوده و ما در گروه برکت در نظر داریم تا به فعالیت ها نوبنیان بپردازیم.
بهمن ماه 95 محسن عباسی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ابن سینا بازار سرمایه به دلیل دستکاری در متغیرهای بین بازاری نظیر نرخ بهره بانکی و همچنین رکود موجود در صنعت از تعادل خارج شده است و همین موضوع منجر شده تا اهالی بازار دچار سردرگمی شوند.
بهمن ماه 95 علیرضا قنبرعباسی مدیرعامل کارگزاری بانک خاورمیانه به صورت کلی بیشتر گزارش‌های صنایع تقریبا خوب بوده و بیشتر شرکت ها پیش‌بینی‌های خود را پوشش داده و تعدیل‌های خوبی داشتند.
بهمن ماه 95 علیرضا شریفی مدیرعامل شرکت بهپاک شرکت بهپاک با فروش زمین گرگان قصد دارد که بافت صورت‌های مالی خود را اصلاح کرده، بدهی‌های خود را کاهش دهیم و در عین حال ماشین آلات مورد استفاده در بخش‌های مختلف کارخانه را توسعه بخشیم تا از این راه قادر باشیم که ظرفیت‌های تولید خود را افزایش دهیم.
بهمن ماه 95 مسعود پاکدل مدیرعامل کابل البرز صادرات برای شرکت مقرون به صرفه نیست و ما نیز در گذشته تحریم بودیم و بازار خود را از دست دادیم.
بهمن ماه 95 اکبر میر شفیعی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس با توجه به رکود اقتصادی و سطح درامدی شرکت، مسکن پردیس برای حفظ سهم خود در بازار مدل های جدید قراردادی را پیاده خواهد کرد.
بهمن ماه 95 سید رضا علوی مدیر عامل کارگزاری بانک توسعه صادرات شرایط رکودی فعلی بانک‌ها را نیز با مشکلاتی مواجه ساخته است، اما بعد از اینکه اصلاحات صورت پذیرفت، زمینه فعالیت‌های بین المللی و داخلی از محل کارمزدها و از محل درآمدهای مشاع و غیره، این امکان را به وجود می‌آورد که محل امنی را برای سرمایه‌گذاران فراهم آورد.
بهمن ماه 95 سیدمحمد اتابک رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی سیمان ما در سال های گذشته که مصرف داخل هم بالا بود، تا ۱۹ میلیون تن صادر کردیم و صادر کننده اول بودیم. ضمنا با وجود اینکه می‌توانیم با ظرفیت‌های فعلی اقدام به تولید کنیم، پروژه‌های توسعه‌ای دیگری را نیز در دست اجرا داریم.
بهمن ماه 95 امید علیجانی مدیرعامل ثتران از جمله استراتژی های این شرکت در بازار توجه به حوزه مسکن های میان درامدی بوده و اینکه به ایجاد ساختمان های با مقیاس کوچکتر و متناسب با درامدهای متوسط بپردازیم.
بهمن ماه 95 یوسف مرادلو رئیس انجمن معادن سرب و روی دو عامل سبب شد سودآوری شرکت‌های سرب و روی افزایش پیدا کند و به نظر می‌رسد که این روند با یک شیب ملایم روند افزایشی خود را حفظ کند.
بهمن ماه 95 سید محمد ابطحی مدیرعامل قشکر با توجه به اشباع بازار از شکرهای وارداتی سال های قبل و کاهش شدید قیمت شکر در زمان بهره برداری و عدم پرداخت مابه التفاوت مصوب در موعد مقرر به دلیل مشکلات نقدینگی دولت، شرکت های قند و شکر مجبور به اخذ تسهیلات شدند.
بهمن ماه 95 محمدعلی احمدزاد اصل کارشناس ارشد بازار سرمایه در شبکه بانکی، سود با کاهش مواجه شد و این اتفاقی مثبت بود، اما انتشار اوراق بدهی با سودهای بالای ۱۸ درصد، با اقدام دولت در زمینه کاهش سود بانکی تضاد داشت.
دی ماه 95 امیرحسین صداقی مدیرعامل گلوکوزان محصولات جدید هر ساله در سبد محصولات شرکت گلوکوزان وجود دارد. محصول جدید شرکت فروکتوز بوده. قیمت محصولات جدید یعنی فروکتوز ۱۷۵۰ تومان در هر کیلو بوده که تقریبا با قیمت واراداتی همسانی دارد.
دی ماه 95 علی ملکی مدیرعامل سرمایه گذاری نیرو این شرکت در نظر دارد تا پرتفوی بورسی خود را بهینه نماید و درصد سهام بورسی را کمتر کند، تا از این طریق بازدهی بالاتر و هزینه های کمتری را داشته باشد.
دی ماه 95 غلامرضا کاظمی مدیرعامل شرکت قندثابت میزان مطالبات شرکت قند ثابت خراسان از دولت به اندازه ۱۰ میلیارد تومان بوده که در سال جاری حدود ۱ میلیارد آن پرداخت شده است. این به معنای پرداخت میزان کمی از مطالبات است و همچنان شرکت ثابت خراسان با کمبود نقدینگی مواجه است.
دی ماه 95 علی عسکری مدیرعامل سرمایه گذاری امید تا قبل از سال ۹۴ فرمول بهره مالکانه فرمول سنگینی بود و این فرمول در سال ۹۴ اصلاح شد، در حال حاضر نیز مشکلات ما رفع شده و توانستیم بهره مالکانه سال های ۹۰ و ۹۱ را پرداخت نماییم و بقیه بدهی نیز قسط بندی شده و در اقساط مشخص داده خواهد شد
دی ماه 95 سید محمد ناصری مدیرعامل دبالک شرکت دارویی البرز بالک بیش از ۸۰ درصد مواد اولیه خود را از طریق واردات تامین می کند و به همین دلیل با افزایش نرخ ارز مسلما هزینه های وارداتی شرکت افزایش خواهد یافت.
دی ماه 95 فرج ا… جعفری مدیرمالی زگلدشت هر ساله ما افزایش نرخی را برای محصولاتمان شاهد بوده ایم پس به احتمال قوی برای سال ۹۶ هم ما شاهد افزایش نرخ چند درصدی در محصولات باشیم.
دی ماه 95 مهدی امیری مدیرعامل همکاران سیستم طرح های توسعه شرکت همکاران سیستم در مسیر اجرایی خود قرار دارد. تک تک این پروژه ها پیش می رود و راه خود را طی می کنند. روی تمام آن ها کار کرده ایم و همراه با نظر مهندسان و مشاوران جلو می رود.
دی ماه 95 محمدرضا رستمی مدیرعامل سرمایه گذاری آتیه دماوند شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند مطابق با برنامه از پیش تعیین شده جلو می رود. این پیشروی با پیش بینی ها هماهنگ بوده و هر برنامه ای که به اطلاع سهامداران رسیده نیز دنبال می شود. از جمله این برنامه های می توان به پروژه احیای زمین های پارک فناوری اشاره کرد
دی ماه 95 یوسف صفار شاهرودی مدیرعامل ثنوسا در سال مالی گذشته شرکت تلاش کرد تا وضعیت معلق بسیاری از پروژه ها را به نتیجه خوشایند برساند و چنانچه از جانب آن ها سودی نصیب شرکت نمی شود، ضرری هم برای شرکت نداشته باشد.
دی ماه 95 محمد گوهریان مدیرعامل شرکت گزسکه بدهی‌های بانکی باعث می شود که ۲۰ تا ۲۵ درصد هزینه ها افزایش یابد، که این موضوع هم از طریق سهام بورسی پوشش داده خواهد شد. موضوع مهمتر این است که سهامدار ما باید تاکیدش بر این باشد که عددی که بر روی سهام ما گذاشته شده است، عدد بسیار پایینی است و این عدد به سرعت رشد خواهد کرد.
دی ماه 95 محمدرضا فهمی معاون اقتصادی بانک انصار مطمئنا بسته بودن طولانی مدت نماد بانک ها موجب اتفاقات منفی نیز می شود اما بانک هایی که نمادشان بسته است تا نتوانند به استانداردهای مورد نظر برسند، محکوم به توقف نماد معاملاتی اند.
دی ماه 95 مجید علیداد عضو اتحادیه صنایع لبنی صنعت لبنیات در حال حاضر با بحران بزرگی مواجه است. کارخانه ها به هیچ وجه تمایلی به افزایش قیمت ندارند. این کارخانه ها عملا درحال زیان دادن هستند، اما بازار اجازه این افزایش قیمت را نمی دهد.
آذر ماه 95 محمدرضا مایلی عضو هیئت مدیره کارگزاری آرمون بحث تک نرخی شدن ارز به این دلیل به وجود آمده است که ما دیگر نرخ ارز مبادله ای و آزاد به صورت مجزا نداشته باشیم، بلکه کلا یک نرخ برای ارز تعریف شود و این دو نرخ به هم برسند. تاثیر این موضوع به نفع شرکت های صادراتی مانند شرکت های پتروشیمی، پالایشی، معدنی ها و سیمانی ها خواهد بود و آنها از این موضوع منافع بیشتری کسب می کنند
آذر ماه 95 بهمن زمانی مدیرعامل پتروشیمی پردیس تک نرخی شدن ارز روی شرکت تاثیر منفی خواهد گذاشت اما این تاثیر زیاد نخواهد بود و این موضوع فعلا در حد صحبت است.
آذر ماه 95 غلامحسن تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین ادغام بانک ها جزو پیشنهادات ارائه شده و مورد بحث بانک مرکزی بوده، مطمئنا بانک مرکزی برای اجرای سیاست های خود دلایل محکمی دارد اما ادغام بانک هنوز به طور کلی جزو پیشنهادات به حساب می آید و چنانچه به مرحله عملی شدن برسد باید تمام جزئیات آن نیز مد نظر قرار گیرد.
آذر ماه 95 مصطفی صفاری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سرمایه ایرانیان صنعت خودرو منتظر توافقات امضا شده بوده و در چند وقت اخیر افت قیمتی داشته و می توان گفت کف های قیمتی خود را تجربه کردند.
آذر ماه 95 سید محمد جهرمی مدیرعامل سابق بانک صادرات سهام بانک ها در آینده ای نزدیک سقوط خواهد کرد و حتی دولت را هم به چالش خواهد کشید. راه آن نیز افزایش سرمایه است. بانک ها باید در کوتاه مدت کاهش سرمایه بدهند و بعد از بیرون بردن زیان از سیستم مالی خود باید در میان مدت افزایش سرمایه را در دستور کار خود قرار دهند.
آذر ماه 95 رسول تاجدار مدیرعامل بیمه البرز خسارت های شرکت های پتروشیمی این تصور را در اذهان عمومی ایجاد کرده بود که شرکت های بیمه صورت های خود را با تعدیل منفی منتشر کنند اما بیمه البرز توانست eps مورد نظر را پوشش دهد و از این نظر نیز مشکلی ندارد.
آذر ماه 95 غلامرضا سلامی چهره ماندگار حسابداری ایران IFRS استانداردهای بین المللی حسابداری را طراحی کرده که تمامی شرکت‌ها، به خصوص صورت های مالی شرکت های بزرگ در سطح دنیا قابل بررسی و مقایسه باشد.
آذر ماه 95 فیاض بخش مدیر امور سهام شرکت همراه اول همراه اول مسلما به افزایش سرمایه نیاز دارد چرا که این شرکت نیاز به اصلاح ساختار مالی دارد و برای همین موضوع نیاز به افزایش سرمایه دارد اما هنوز در مورد اندازه افزایش سرمایه همچنین محل آن تصمیم گیری نشده.
آذر ماه 95 محمود نوریان مدیرعامل چادرملو چادرملو از آن دست شرکت هایی است که سنگ اهن خود را به شرکت های فولادی می فروشد که بخشی را از طریق بورس کالا به فروش رسانده و مابقی را از طریق فروش مستقیم به دست مشتری می رساند.
آذر ماه 95 دکتر بهروز ملکی مدرس دانشگاه و کارشناس بازار مسکن امسال را می توانیم ایستگاه پایانی رکود در نظر بگیریم؛ در چنین شرایطی انتظار می رود بازار مسکن تهران به مرور وارد دوره رونق شده و درپیِ آن، سایر شهرها نیز به تدریج روند مشابهی را طی نمایند.
آذر ماه 95 سید امیر رضویان مدیرعامل داروسازی عبیدی شرکت داروسازی عبیدی هر ساله تعدادی داروی جدید را روانه بازار می کند و امسال هم طبق روند هرساله و طبق برنامه از پیش تعیین شده داروهای شرکت به تدریج وارد بازار خواهد شد که تمامی این داروها و میزان فروش و کسب درآمد از محل آن ها در بودجه شرکت دیده شده است و ما شاهد تعدیل یا تغییراتی در بودجه و صورت های مالی شرکت نخواهیم بود
آذر ماه 95 کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان بانک پارسیان در نظر دارد تا شعب خود را افزایش دهد. این برنامه به صورتی است که ۳۰۰ شعبه بانک به رقم ۴۵۰ خواهد رسید. هر بانکی با این اندازه مسلما خدمات مالی خوبی را ارائه خواهد داد و موجبات ساخت آینده ای خوب برای سال های آتی بانک فراهم خواهد شد.
آذر ماه 95 مهدی اعتصام مدیرعامل شرکت تاید واتر شرکت تاید واتر خاورمیانه توانسته مطابق با سیاست های هیئت مدیره گام بردارد و تا به اکنون توانسته برنامه های پیش روی خود را با بودجه پیش بینی شده جلو برده و از این نظر موفق بوده است.
آذر ماه 95 ولید هلالات کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه انتظار این است که روحانی در دوره دوم سیاست هایی را پیش بگیرد که بر پایه آن تورم افزایش یابد و اقتصاد از رکود خارج شود بنابراین دوره دوم حسن روحانی خصوصا ۲ سال اول آنی یعنی ۹۶ – ۹۷، سال های طلایی بورس خواهند بود.
آذر ماه 95 مجتبی معتمدنیا عضو هیئت موسس کانون سهامداران بازار سرمایه بحثی که ما در میان هیات موسس کانون مطرح می کنیم، این است که تمام این افراد اشخاصی شناخته شده در بازار هستند. انتقال خواسته سهامدار جزء به سازمان بورس به صورت علمی و کاملا تخصصی باید صورت بگیرد و این یکی از کمک‌هایی است که این کانون می‌تواند به سازمان بورس ارائه دهد.
آذر ماه 95 مهدی ساسانی کارشناس بازار سرمایه حقوقی ها در بازار سرمایه این روزها به چند دسته تقسیم شده اند ابتدا حقوقی های بزرگ که با وجود مشکلات نقدینگی که در این سالها به انها تحمیل شده است این روزها در هر صعودی بیشتر در نقش فروشنده ظاهر می شوند و اقدام به خروج نقدینگی از بازار میکنند
آذر ماه 95 کامران قزل گل تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه تحلیل های حرفه ای در بازار سرمایه ایران تقریبا ۱۰ درصد معاملات را تشکیل می دهند و مابقی رفتارهای این چنینی ناشی از رفتار هیجانی و غیر حرفه ای معامله گران است.
آذر ماه 95 ناصر صمدی مدیرعامل پاکدیس مجموعه پاکدیس در چهار سال گذشته توانسته به اندازه ۱۴۰ میلیارد فروش را به ثبت برساند که از این میزان فروش حدود ۸ میلیارد تومان سود نصیب شرکت شد.
آبان ماه 95 حمیدرضا نبی زاده سهامدار عمده شپدیس تک نرخی شدن ارز روی شرکت های پالایشگاهی و پتروشیمی به طور مشابه نیست و می توان گفت این موضوع نتیجه عکس بر روی این دو نوع شرکت ها می گذارد.
آبان ماه 95 حجت ا… انصاری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری بهمن پرتفوی بورسی شرکت شامل شرکت هایی مانند بانک صادرات است که این سهم به همراه ملی صنایع مس ایران از وزن بالایی در سبد سهام شرکت برخوردار است.
آبان ماه 95 قاسم فدایی معاون مالی چکاپا این شرکت تلاش دارد تا بتواند پیش بینی های خود را عملی کرده و به قول خود به سهامداران عمل نماید. این شرکت برنامه های مهمی در دست دارد که از جمله آن ها می توان به کاهش هر چه بیشتر هزینه های مالی شرکت اشاره کرد
آبان ماه 95 امید سخایی مدیر مالی توکاریل برنامه های شرکت توکاریل کاملا مشخص و با شفاف سازی است و شرکت اسیا سیر ارس در فرصت مناسب خود عرضه خواهد شد.
آبان ماه 95 حسین قاسمی مدیرمالی شرکت نیروکلر ما هر سال نسبت به سال گذشته حدود ۴ یا ۵ درصد افزایش فروش داشته ایم. برنامه فروش شرکت مشخص است و قیمت ها نیز ثابت بوده و برابر با قیمت های جهانی محاسبه می شود.
آبان ماه 95 علی شاهوردی معاون اقتصادی شرکت لوله و ماشین سازی مطئنا وضعیت شرکت لوله و ماشین سازی ایران بهتر و بهتر خواهد شد چرا که این شرکت یک شرکت ملی و با اهداف بین المللی بوده و در شرایطی که شرکت با بحران آب رو به رو است مطمئنا جایگاه شرکتی همچون لوله و مشاین سازی ایران بزرگ و بزرگ تر خواهد شد. سهامداران به هیچ وجه نگران وضعیت آتی شرکت نباشند.
آبان ماه 95 بیوک علی مرادلو مشاور خودرویی وزیر صنعت قرارداد بین ایران خودرو و پژو نهایی شده و سایپا هم با سیتروین قرارداد خود را نهایی کرده است
آبان ماه 95 مصطفی تنها عضو هیئت مدیره انجمن تایرسازان برای صنعت تایر باید بودجه ارزی قابل توجه پیش بینی شود و موجبات به روز کردن این صنعت چه به لحاظ به روز کردن تجهیزات و چه به لحاظ فناوری را فراهم آوریم
آبان ماه 95 سلمان خادم المله کارشناس ارشد بازار سرمایه صندوق‌های سرمایه گذاری زمین و ساختمان یک ابزار و یک نهاد بسیار مناسب برای تامین مالی بخش ساختمان و هم سرمایه گذاری در بخش ساختمان است
آبان ماه 95 محمود شهرضایی مدیرعامل شرکت صنعتی بهشهر ۸۰ درصد از سهام شرکت صنعتی بهشهر در انحصار سهامداران خارجی بوده و در خصوص خروج آن ها از مجموعه این شرکت صحبتی نشده است
آبان ماه 95 فریبرز کارگشا مدیر مالی شرکت قند خوی چند روز پیش نامه ای از طرف انجمن کارخانه های قند و شکر به شرکت های قندی ابلاغ شد که طی آن مبلغ ۸۴۳ میلیارد ریال از ۱۲۶۷ میلیارد ریال مطالبات شرکت های قندی از طریق تفاوت بهای شکر در سال ۹۳ به آن ها پرداخت می شود.
آبان ماه 95 مصطفی امید قائمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مهر آیندگان هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که من قیمت را پیش بینی می کنم، ولی شرایطی که در دنیا پیش می رود این است که قیمت نفت را دیگر از این بدتر نمی توان متصور بود، به نظر می آید قیمت نفت روبه بهبود است.
آبان ماه 95 حسن محتشم رئیس انجمن انبوه سازان تهران با توجه به انتخابات پیش رو که سال آینده برای ریاست جمهوری داریم، به نظر می رسد تا شهریور ماه سال آینده اتفاق خاصی نیفتد. ولی بعد از آن دیگر بستگی به انتخابات دارد که آیا دولت تغییر می کند یا نه و تصمیماتی که دولت در اقتصاد کلان کشور می گیرد بخش مسکن هم را شامل می شود، یا خیر.
آبان ماه 95 علیرضا نیک نشان عضو هیات مدیره زگلدشت گزارش های شش ماهه شرکت با پوشش مناسب و بدون تعدیلات مثبت یا منفی بر روی سامانه کدال منتشر شد و این موضوع نشان دهنده وضعیت مناسب و در مسیر حرکت کردن شرکت گلدشت است
آبان ماه 95 سعید لقمانی مدیرعامل شرکت فراورده های نسوز ایران مذاکرات ما با شرکت شرق آسیایی در شرف امضا کردن تفاهم نامه در خصوص توسعه توسعه بازار، صادرات و نیز مشارکت در ارتقاء کیفیت محصولات هستیم.
مهر ماه 95 محمد مجتهدزاده رییس کمیته زغال سنگ خانه معدن ایران قیمت جهانی زغال سنگ افزایش بالایی داشته است، ولی متاسفانه در داخل کشور به دلیل اینکه خرید آن در انحصار ذوب آهن است و این شرکت هم مصوبات وزارت صنعت و معدن را در خصوص افزایش قیمت اجرائی نکرده است.
مهر ماه 95 داوود عیسی زاده مدیرمالی شرکت واسپاری ملت صورت های سه ماهه شرکت بر روی سامانه کدال به موقع منتشر شد و صورت های شش ماهه نیز به زودی منتشر خواهد شد که نشان از عملکرد مناسب این شرکت در نیمه اول سال جاری خواهد داشت
مهر ماه 95 2 علی منصوری مدیرعامل شرکت آپ شرکت آسان پرداخت با حضور در صنعت خدمات الکترونیک و فعالیت در این حوزه عمدتا از محل خدمات پوز و کارمزدهای دریافتی حاصل از تراکنش های موبایل و درگاه های پرداخت اینترنتی کسب درآمد می کند
مهر ماه 95 1 محمد نوریان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اگر قیمت فولاد بهبود یابد، به صورت منطقی سنگ آهن هم رشد خواهد داشت. در حال حاضر به نظر می رسد که صنعت فولاد، دره مرگ را پشت سر گذاشته است و امیدواریم که به این شکل وضعیت ادامه یابد.
مهر ماه 95 3 ناصر تنگستانی مدیر مالی شراز برنامه ها و اقدامات انجام شده مربوط به بودجه پیش بینی شده پالایش نفت شیراز مطابق با پیش بینی ها بوده و همانند آنچه که سنجیده بودیم پیش رفتیم
مهر ماه 95 3 احمد مهدوی ابهری دبیر انجمن کارفرمایی پتروشیمی‌ها صنعت پتروشیمی می‌تواند در زمینه رشد اقتصادی نقش زیادی داشته باشد. دولت نمی‌تواند در پتروشیمی سرمایه گذاری کند و این موضوع باید توسط بخش خصوصی انجام شود.
مهر ماه 95 2 اصغر سمیعی رئیس اسبق کانون صرافان حدود ۸۰ درصد از عرضه ارز در اختیار بانک مرکزی است و تنها ۲۰ درصد آن در اختیار مردم و صادر کننده ها قرار دارد. پس اگر بانک مرکزی عرضه را کم کند، دلار افزایش پیدا می کند.
مهر ماه 95 1 بهمن مسعودی قائم مقام مدیرعامل بکهنوج سهم بکهنوج محدوده قیمتی بالای ۱۰۵۰ تا ۱۱۰۰ را شاهد خواهد بود و رو به روز عملکردهایی در شرکت اتفاق خواهد افتاد که موجبات رشد و سودآوری شرکت فراهم شود و این موضوع روی روند قیمتی سهم نیز تاثیر مثبت بسزایی خواهد گذاشت.
مهر ماه 95 00 وحید وحیدی معاون اقتصادی صنایع شیر ایران به نظر مجموعه شرکت و هلدینگ صنایع شیر ایران ساختار سرمایه شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان مناسب بوده و نیازی به افزایش دادن سرمایه از نظر ما نیست مگر شرایط اقتصادی شرکت به گونه ای شود که این نیاز در شرکت ایجاد شود
مهر ماه 95 0 محمود قسمتی مدیر خزانه داری شرکت ایران یاسا تایر شرکت ایران یاسا تایر در تلاش است تا برای اجرای طرح های توسعه ای خود برنامه مناسب و هدفمندی بریزد تا موجبات سوداوری شرکت فراهم شود،
مهر ماه 95 untitled-picture مسعود سزاوار مدیر عامل شرکت پاکشو شرکت پاکشو افزایش نرخ را در ابتدای سال مالی در صورت های مالی خود پیش بینی کرده بود و می توان در نیمه دوم سال شاهد تغییرات یا اصلاحاتی در صورت های مالی شرکت پاکشو مشاهده کرد.
مهر ماه 95 00 محمودرضا خواجه نصیری مدیرعامل شرکت تامین سرمایه آرمان نوسانات بازار سهام در ایران بسیار بالاست و بازار از این نوسانات و بالا و پایین شدن های بی دلیلی که گاهی اتفاق می افتد، رنج می برد جای خالی بازارگردان های حرفه ای در بازار سرمایه به جد احساس می شود.
مهر ماه 95 1 سید جواد جمالی مدیر سرمایه گذاری شرکت سبدگردان آسمان صندوق‌های سرمایه‌گذاری ماهیتا مرتبط با بانک‌ها هستند، پس بنابراین بانک هم مؤسسه و بنگاه است که برای این مؤسسه ریسک بالا معنایی ندارد؛
مهر ماه 95 0 حمیدرضا نبی زاده مدیرمالی شرکت نفت و گاز پارسیان احتمال تعدیلات و تجدید نظر چه منفی و چه مثبت برای پارسان نزدیک به صفر است. پارسان تا به اینجای سال موفق و با برنامه پیش بینی شده و مطابق با سیاست های شرکت پیش رفته است.
مهر ماه 95 2 غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی صنعت بانکداری تحرکات خوبی در این مدت اخیر داشته. اگر اقتصاد ایران از رکود خارج شود، این صنعت رونق خوبی خواهد گرفت و با ثبات خواهد بود.
مهر ماه 95 1 علی فیاض بخش مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نور دنا یکی از برنامه های همراه اول اجرایی کردن افزایش سرمایه بوده که برنامه این مجموعه عملی کردن این موضوع تا پایان سال مالی جاری است
شهریور ماه 95 0 عبدالرضا شیخان دبیر انجمن کارفرمایان سیمان با اعلام این خبر که قرار است کارخانه‌های سیمانی ظرفیت تولید خود را به ۷۰ درصد کاهش دهند، عنوان کرد که با توجه به اینکه بازار محدود شده است، این ۷۰ درصد جوابگو است.
شهریور ماه 95 3 رسول تاجدار مدیرعامل بیمه البرز شرایط صنعت بیمه به گونه ای است که نمی توان عملیات شش ماهه اول را به کل سال یا نیمه دوم سال تسری داد در این صنعت هر آن اتفاقاتی می افتد که امکان دارد سود شرکت را تحت تاثیر قرار دهد.
شهریور ماه 95 2 غلامحسین دوانی عضو انجمن حسابداران رسمی کشور سال‌ آینده مسایل سیاسی بسیار پررنگ خواهد شد؛ کسانی می‌توانند اقتصاد کشور را بهبود بخشند که در برنامه خود، حل و فصل مسایل سیاسی کشور را در اولویت قرار دهند.
شهریور ماه 95 1 شهریار شهمیری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره کارگزاری سهم آشنا با انتخاب جمهوری‌ خواهان شاید در روند اجرایی شدن سریعتر برجام اتفاق خوشایندی رخ ندهد و ما با کاهش سرعت اجرای برجام مواجه شویم، اما مسلما این گونه نیست که اگر رئیس‌جمهوری عوض شود، کل قضیه زیر سوال برود.
شهریور ماه 95 3 حسین جعفری رشت آبادی مدیر مالی شرکت صنعتی پارس خزر شرکت صنعتی پارس خودرو در نظر دارد تا در سال مالی جاری برنامه ها و طرح هایی از جمله احداث، تجهیز و راه اندازی کارخانجات پارس خزر در شهر صنعتی رشت را دنبال نماید.
شهریور ماه 95 2 کوروش پرویزیان رئیس کانون بانک‌های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان بانک مرکزی، بانک ها را ملزم کرده که کفایت سرمایه خود را افزایش داده و به ۸ درصد برسانند. البته برای انجام این کار بازه زمانی سه ساله را مشخص کرده است.
شهریور ماه 95 1 حامد فلاح مدیرعامل کارگزاری بانک دی سیاست پرداخت بدهی‌های دولت خوب و کار آمد است و می‌تواند بر بازار تاثیر مثبت داشته باشد.
شهریور ماه 95 3 احمد حاتمی یزد مدیرعامل اسبق بانک صادرات بخشی از دارایی های ارزی بانک مرکزی که حدودا بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار است، در دست افرادی همانند بابک زنجانی قرار دارد که تاکنون وصول نشده و یا بخشی از آن در اختیار شرکت نفت است.
شهریور ماه 95 2 مصطفی تنها دبیر انجمن تایرسازان واردات باید متناسب با نیاز داخل منهای تولید داخل باشد. میزان واردات تایر به ایران سقف ندارد.
شهریور ماه 95 1 محمد رضا عربی عضو سابق هیات مدیره سازمان بورس تحولات رخ داده در راس بازار سرمایه این تغییرات را مثبت ارزیابی و عنوان کرد که نباید از رئیس جدید سازمان انتظار سودآوری بازار را داشته باشیم
شهریور ماه 95 3 محسن میرزایی مدیرمالی گروه مپنا شرکت بورس به دلیل حکم دادگاه در خصوص برگشت سهام این شرکت از آستان قدس به وزارت نیرو بوده است، اما توصیه ما این است که شرکت بورس نماد را بازگشایی کند،
شهریور ماه 95 2 قاسم فدائی مدیرمالی شرکت صنایع کاغذ پارس با تک نرخی شدن ارز و نزدیک شدن نرخ ارز مرجع به نرخ ارز آزاد و یا حتی برابر شدن این دو نرخ فاصله قیمتی بین این دو نرخ از بین می رود و ما از این منظر شاهد رشد و اتفاقات مثبت در صنعت کاغذ کشور خواهیم بود
شهریور ماه 95 1 سید فضل الله امیرارجمندی مدیرعامل شرکت تلیسه دامداری نمونه این شرکت از شرکت های کم ریسک و مطمئن بازار سرمایه است، سرمایه گذاری در این سهم هیچ گونه ضرری برای سهامداران نخواهد داشت،
شهریور ماه 95 00 جواد قبرایی مدیر امور سهام بانک انصار بانک انصار در تلاش است تا هر چه سریعتر عرضه اولیه خود را به بازار ارائه دهد ضمن اینکه افزایش سرمایه بانک نیز در دستور کار قرار دارد.
شهریور ماه 95 3 محمدرضا حیدری ملایر مدیرعامل شرکت پاکسان پاکسان توانسته متناسب با بودجه خود پیش رود و از این پس نیز با توجه به سیاست های هیات مدیره ادامه خواهد داد. گزارش های منتشر شده ما در سیستم کدال این گواهی را می دهد که شرکت تا به اینجا موفق عمل کرده است و همین راه را ادامه خواهد داد.
مرداد ماه 95 untitled-picture داریوش روزبهانه رئیس هیئت مدیره کارگزاری بانک خاورمیانه کشف قیمت در این بازار خیلی صحیح انجام نمی‌شود و دامنه نوسان، حجم مبنا و گره معاملاتی موضوعاتی است که با تغییر چند دبیرکل کسی جرات اصلاح آن را نداشته است. بنابراین فکر می کنم باید به زیر ساخت های بازار توجه شود.
مرداد ماه 95 3 مجید خام‌وردی مدیرعامل شرکت سیمان بجنورد آنچه که در صنعت سیمان نامناسب است، نرخ تخفیفات زیاد آن است تلاش شرکت های سیمانی بر این است که با کاهش نرخ تخفیفات، قیمت سیمان به نرخ مصوب سال ۹۳ بازگردد
مرداد ماه 95 2 کمال خانزاده مدیرعامل کارگزاری رضوی برجام دستاوردهایی را برای بازار سرمایه کشور داشته که در این خصوص می‌توان به کاهش ریسک سیستماتیک بازار اشاره کرد
مرداد ماه 95 1 محمدعلی میرزاکوچک شیرازی مشاور سرمایه گذاری شرکت سبحان انکولوژی با تک نرخی شدن ارز و تساوی نرخ ارز مرجع و نرخ ارز آزاد ما شاهد نرخ های جدید دارو خواهیم بود و به نوعی شاهد افزایش نرخ دارو خواهیم بود
مرداد ماه 95 0 سروش نامدارپور مدیر مالی و عضو هیئت مدیره شرکت گلتاش رایزنی ها و مذاکرات با کشورهای خارجی برای جذب بازار آن ها وجود دارد تا بتوانیم بازارهایی جدید برای حضور را به دست آوریم و این مذاکرات همچنان وجود دارد.
مرداد ماه 95 untitled-picture بهروز زندی مدیرعامل شرکت سیمان شرق امیدواریم تا زمانی که پول به شرکت تزریق می شود، صنعت سیمان هم از رکود خارج شود و سیمان شرق بتواند به جایگاه گذشته خود در این صنعت برسد.
مرداد ماه 95 1 سید روح اله میرصانعی دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار یکی از نقدهایی که فعالین بازار در سالهای گذشته به سازمان مطرح می‌کردند، عدم رعایت مرز نظارت از دخالت است؛ بسیاری از ورودهای سازمان دیگر ورود نظارتی نیست. ورود در اجرا، عملا دخالت در اجرا است که از سالیان گذشته فعالان بازار این نقد را عنوان می‌کردند.
مرداد ماه 95 3 محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت اگر بخواهیم صنعت خودرو کشور را رونق بدهیم باید امتیازاتی برای این صنعت در نظر بگیریم. تامین مالی خودروسازان به منظور افزایش تولید انجام می شود که اهمیت بسیار ویژه ای هم دارد.
مرداد ماه 95 0 غلامحسین تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین بانک قوامین یک مرحله افزایش سرمایه را مدتی قبل انجام داد و به نظرم بانک مرکزی باید از افزایش سرمایه همه بانک ها استقبال کند. افزایش سرمایه، وضعیت بانک ها را بهتر می کند. مخصوصا اگر افزایش سرمایه از محل آورده سهامداران باشد،
مرداد ماه 95 download-4 فریبرز پرنا مدیرعامل فاذر ما به دنبال جابجایی تسهیلات ارزان قیمت با تسهیلات گران قیمتی هستیم که تا از این طریق هزینه های مالی شرکت را کاهش دهیم.
مرداد ماه 95 0 حیدر مستخدمین حسینی رئیس سابق هیئت مدیره سازمان بورس کاهش سود بانکی موثر و مفید نیست. حتی مضر هم هست. دولت باید قبل از کاهش سود بانکی بسته ای برای تقویت و راهبری بازارهایی مانند بازار سرمایه، بازار پول و بازار کالا در نظر بگیرد.
مرداد ماه 95 23img_1292 افراسیاب حسین زاده مدیرامور سهام تاپیکو اگر قیمت هر بشکه نفت خام به ۵۰ دلار برسد، پس از افتتاح هر سه فاز پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس، سودآوری ۲ هزار میلیاردی را برای ما به همراه خواهد داشت.
مرداد ماه 95 1 محمود شهرضایی مدیرعامل شرکت توسعه صنعتی بهشهر کاهش نرخ سود بانکی ۲۵ درصد هزینه های مالی شرکت را کاهش داده است.
مرداد ماه 95 1 علیرضا ساجی مدیرعامل مهرکام پارس از گزارش سه ماهه ای که منتشر شده، می توان متوجه شد که شرکت در گزارش سه ماهه خود فروش خوبی داشته است. از وضعیت فروش در این سه ماه راضی هستیم.
تیر ماه 95 photo_2015-11-29_14-23-58-1-300x300 ناصر تنگستانی مدیر مالی پالایشگاه شیراز پالایشگاه ها امسال در شروع سال وضعیت مناسبی نداشتند اما با اعلام نرخ جدید خوراک پالایشگاه ها، بخشی از مشکلات حل شد.
تیر ماه 95 0 احمد صادقی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان اجرای برجام و باز شدن ال سی ها تأثیر زیادی در رقابت سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در شرکت ذوب آهن اصفهان داشته است.
تیر ماه 95 1 احمد مهدوی دبیر انجمن صنفی پتروشیمی صنعت پتروشیمی در سال ۹۵ تعدیل مثبت خواهد داشت
تیر ماه 95 0 بختیار علم بیگی رئیس انجمن صنایع شوینده با برداشته شدن مشکلات بانکی، حجم صادرات محصولات شوینده وبهداشتی، تا ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت.
تیر ماه 95 Untitled picture سید ابراهیم سقائی فومنی مدیرعامل پتروشیمی فارابی روند فروش پتروشیمی فارابی از ابتدای سال گذشته افزایش یافته و این روند ادامه هم خواهد داشت.
تیر ماه 95 2 علی زند وکیلی دبیر کارگروه بازار دارایی فکری فرابورس صندوق های جسورانه به عنوان یکی از حلقه های تجاری سازی ایده ها و اختراعات هستند و ساختار آن به شکل صندوق های سرمایه گذاری بورسی هست که طبق اساس نامه و امید نامه خودشان این شرکت ها مدیریت می شوند.
تیر ماه 95 1 شاهین علمی مدیر امور سهام وغدیر بحث سوییفت یکی از مهم ترین عوامل افت سهام وغدیر و به طور کلی افت بازار سهام بوده است.
تیر ماه 95 photo_2016-07-10_23-17-11-2-300x300 علی حسینی مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در حال حاضر پتروشیمی خلیج فارس گسترده ترین پرتفولیوی محصولات مختلف پتروشیمی را دارد و در زمان خصوصی سازی این شرکت تمام واحد هایش از خوراک مایع استفاده می کردند در صورتی که در حال حاضر بزرگترین پروژه های گاز تحت اختیار هلدینگ خلیج فارس است.
تیر ماه 95 3 حمیدرضا قدری مدیرعامل شرکت صنعتی مینو صنعت غذا هم در زمان اوج تحریم ها به مشکل خورده بود اما این صنعت نسبت به اکثر صنایع، شرایط متفاوتی دارد.
تیر ماه 95 2 علیرضا عسکری مارانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران تا زمانی که مسئله تک نرخی شدن ارز مشخص نشود جذب سرمایه‌های خارجی به راحتی انجام نمی‌شود.
تیر ماه 95 1 رسول خلیفه سلطان دبیر انجمن صنعت فولاد شرایط فعلی بازار فولاد و نوع قیمت گذاری به گونه ای است که تولیدکننده های محصولات فولادی سودی نمی برند.
تیر ماه 95 Untitled picture محسن رنانی استاد دانشگاه اصفهان و اقتصاددان بازار سرمایه جزئی از همین اقتصاد است. تا زمانی که اقتصاد از رکود خارج نشود، بازار سرمایه هم با رکود دست و پنجه نرم خواهد کرد.
تیر ماه 95 2 علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی صنعت بانکداری اخیرا با تغییرات عمده ای مواجه شده که شاید مهم ترین این تغییرات در یکی دو ماه گذشته، کاهش نرخ سود بانکی بوده است.
تیر ماه 95 1 الهام خلیلی عضو هیئت مدیره قند نیشابور اگر که بازار روند صعودی خودش را از دست بدهد، این محتمل خواهد بود که شرکت‌های قندی و شکری با توجه به شایعات مربوط به افزایش سرمایه‌های آن‌ها، تحت تاثیر قرار بگیرند و در ‌‌نهایت یک رشدی را عاید سهامداران خود کنند.
خردادماه 95 5sd4 علیرضا قنبرعباسی مدیرعامل کارگزاری بانک خاورمیانه نقدینگی جدید زیادی وارد بازار نشده بود و بازار بیش از حد خوشبین شده بود.
خردادماه 95 985 محمدرضا نجفی منش عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان بعید می دانم قطعه سازان در سال 94 سودآوری چشمگیری داشته باشند و پیش بینی می شود سال 95 رشد 30 درصدی داشته باشند.
خردادماه 95 wwef رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی به توافق گمرک روسیه و ایران اشاره کردند که بر این اساس 20% تعرفه واردات محصولات لبنی به روسیه از بین فته است.
اردیبهشت 94 tgfsg مهدی اعتصام مدیرعامل تاید واتر خاورمیانه در خصوص افزایش سرمایه و ططرح های توسعه شرکت توضیحاتی رو دادند.
اردیبهشت 94 ewrwer عبدالرضا شیخان دبیر انجمن کارفرمایان سیمان صادرات سیمان به عراق را برای کشورهای صادرکننده سهمیه ای خواهیم کرد.
اردبیهشت 94 3245234 محمدسعیدی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی برای تعدیل سود باید زمان بدهیم تا هم قراردادهای جدید بسته شود، هم شرکت های خارجی برجام را باور کنند.
اردبیهشت 94 4545 احمد صادقی مدیرعامل شرکت ذوب آهن در خصوص برنامه ها و طرح توسعه و افزایش سرمایه نظرات ایشون در مصاحبه است.
اردبیهشت 94 2122 علیرضا سیری معاون سابق توسعه بازار تأمین سرمایه امین p/e بازار یکی دو واحد افزایش خواهد داشت و این یعنی سهمی که با p/e چهار در گذشته خریداری شده، در شرایط جدید با p/e شش هم ارزنده می‌شود.
فروردین ماه 94 2 حسین خزلی خرازی مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی لیدر آینده بازار صنعت بانک و صنعت تجهیزاتی خواهد بود.
فروردین ماه 94 1 بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به باور بنده سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ یک سال پر رونق برای فولاد خواهد بود.
فروردین ماه 94 sddfs علیرضا عسگری مارانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران گزارشی از وضعیت ونیکی و برنامه های شرکت
فروردین ماه 94 3535353 عبدالرضا شیخان دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان با توجه به برداشته شدن تخفیف‌های کارخانجات سیمان، این صنعت با رونق نسبی مواجه می‌شوند و اگر این اتفاق صورت نگیرد و رونق به این بخش تزریق نشود، ما به مرور شاهد تعطیلی کارخانجات سیمان در سراسر کشور خواهیم بود.
فروردین ماه 94 Untitled بیوک‌علی مرادلو مشاور خودرویی وزیر صنعت خودرویی ها دچار هیجان شده بودند و رشد اخیر انها حباب بوده است.
فروردین ماه 94 652 شاهین چراغی رئیس هیئت مدیره کارگزاری مهرآفرین سال ۹۵ یکی از سال‌های طلایی در تاریخ اقتصادی کشور است.
فروردین ماه 94 656 اکبر برندگی مدیرعامل شرکت داروسازی سبحان دارو شرکت ما قصد دارد که حدود ۱۳ میلیارد تومان در سال جدید از طریق آورده سهام دار افزایش سرمایه بدهد.
فروردین ماه 94 3433 حامد فلّاح جوشقانی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره کارگزاری بانک دی هم در میان مدت و هم در بلند مدت آینده صنعت بانکداری مثبت است.
فروردین ماه 94 Untitled محمد نوریان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال 95 افزایش سرمایه 104 درصدی خواهیم داشت. تولید سنگ آهن دانه بندی شده را کاهش می دهیم.
دی ماه 94 6 هادی موقعی دبیر انجمن شرکت های لیزینگی اگر پای لیزینگی ها به مسکن باز شود انفجار قیمت مسکن و تورم رخ خواهد داد و شرکت های لیزینگ وضعشان بهتر خواهد شد.
دی ماه 94 5 ابولحسن خلیلی دبیر انجمن روغن نباتی شرکت های روغنی افزایش نرخ ندارند و گزارش های 9 ماهه نسبتاً خوبی را روانه بازار خواهند نمود.
دی ماه 94 4 حیدر مستخدمین حسینی رئیس سابق شورای عالی بورس حال بازار بورس وخیم تر از آن است که با کاهش نرخ سود بانکی وضعیت بهتر شود. تنها راه برگشت اعتماد به بازار از طریق دولت است.
مهرماه 94 f9ffad302ab87d6d4426d07865cdd4e0 دکتر علی رحمانی مدیرعامل سابق بورس تهران بهترین سرمایه گذاری در شرایط رکودی فعلی خرید اوراق، سپرده سرمایه گذاری و خرید بیمه عمر است.
دی ماه 94 3 مهران باباپوران مدیرعامل کارگزاری صباجهاد مصاحبه جامع با ایشان در خصوص تأثیر متغیرهای بودجه 95 (نفت، دلار، بودجه عمرانی و ...) بر بازار سرمایه
دی ماه 94 2 رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی به دلیل تحولات بین المللی پیش آمده در خصوص اقتصاد کشور روسیه و برنامه ریزی های کلان اقتصادی، صنعت لبنیاتی چشم انداز روشنی در کوتاه مدت و بلند مدت دارد.
دی ماه 94 1 داریوش روز بهانه رئیس هیئت مدیره بانک خاورمیانه بازار سرمایه با توجه به تحریم های اخیر نسبت به قیمت نفت واکسینه شده و تأثیری از کاهش قیمت نفت نمی پذیرد.
دی ماه 94 7 قدیر قیافه رئیس انجمن سنگ آهن ایران با توجه به شرایطی که در بازار سنگ آهن پابرجاست شرکت های معدنی ناچار به تعدیل منفی سود سالیانه خود هستند.
دی ماه 94 6 سلمان خادم المله کارشناس بازار سرمایه و مدرس دانشگاه تنها راه خروج مسکن از رکود، تقویت طرف تقاضا است و برای دستیابی به آن می توان از ابزارها و نهادهای مالی جدید که اثر تورمی ندارند استفاده نمود.
آذرماه 94 5 بهرام شهریاری عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان قطعه سازها در شرایط مساعدی به سر نمی برند و حمایت ها باید از طریق لیزینگ ها و با نرخ بهره پایین ادامه داشته باشد.
آذرماه 94 4 فیروز منجیلی مدیر مالی و عضو هیئت مدیره شرکت ارس صبا خرید سهام چهار شرکت بورس کالا، بورس انرژی، فرابورس و بورس برای شرکت های حقوقی به شدت جذاب است.
آذرماه 94 3 علیرضا سیری معاون توسعه بازار تأمین سرمایه امین حقوقی ها در ریزش بازار دخیل نیستند چرا که اساساً رونقی در اقتصاد رخ نداده است.
آذرماه 94 2 یونس مظلومی مدیرعامل بیمه رازی گزارش 9 ماهه بیمه ای ها به دلیل رشد دیه و عدم افزایش حق بیمه ها همانند گزارش شش ماهه، جالب نخواهد بود.
آذرماه 94 1 علیرضا قنبرعباسی مدیرعامل کارگزاری بانک خاورمیانه تک نرخی ارز در کوتاه مدت رخ نخواهد داد و با افزایش ارز بر روی صنایع پتروشیمی و نفت باید سرمایه گذاری نمود.
آذرماه 94 432 غلامحسین دوانی حسابرس معتمد بورس پیش بینی میکنم نرخ دلار در بودجه 95 برابر 3200 تومان و نفت هم 40-45 دلار باشد.(تأثیر آنها بر صنایع هم اشاره شده است)
آذرماه 94 6633 رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولید کنندگان فولاد ضمن خوش بینی به شش ماهه آتی صنعت فولاد، واردات بی رویه از چین و پایین بودن تعرفه واردات از موانع رشد این صنعت به شمار می رود.
آذرماه 94 photo_2015-12-05_14-59-14 سیاوش محمدی مدیر هلدینگ IT بانک شهر لغو تحریم ها صنعت IT زودتر از صنایع دیگر تأثیر خود را خواهد گذاشت و می تواند این صنعت را به صنعت برتر بازار سرمایه تبدیل کند.
آذرماه 94 Untitled بهرنگ اسدی مدیرعامل سرمایه گذاری دانایان پارس کاهش نرخ سود بانکی منطقی نیست اما کاهش 3-4 درصدی آن می تواندمحرکی برای بازار سرمایه باشد.
آذرماه 94 photo_2015-11-29_14-47-12 ناصر تنگستانی مدیرمالی شرکت پالایش نفت شیراز تا مشخص نشدن ابهامات نرخ مواد اولیه و کیفی سازی خط تولید صورت مالی ارائه نخواهد شد و بنزین هزار تومانی تأثیری بر سودآوری ما ندارد.
آذرماه 94 photo_2015-11-24_10-29-25 مهرزاد منتظری مدیر تحلیل کارگزاری اقتصاد بیدار بعد از برداشته شدن تحریم ها، صنعت غذایی برای سرمایه گذاری مناسب ارزیابی می شود.
آذرماه 94 photo_2015-11-23_10-06-51 خانم الهام خلیلی عضو هیئت مدیره قند نیشابور با توجه به افزایش بارندگی، شاهد افزایش سودآوری شرکت های قندی غرب کشور خواهیم بود که اغلب این شرکت ها در صورت مالی خود این افزایش را دیده اند.
آبان ماه 94 8 دکتر شاهین شایان آرانی مدیر سابق سرمایه گذاری گلدمن ساچ آمریکا قیمت ها به کف خود رسیده اند و بازار یکسال دیگر در این شرایط به سر می برد و پس از آن رفع تحریم ها در بازار نمایان خواهد شد.
آبان ماه 94 139407201158482501078722 محمدرضا نجفی منش عضو انجمن قطعه سازان خودرو تعیین قیمت دستوری عامل زیان ده بودن خودرویی ها می باشد و در گزارش 9 ماهه شرکت های خودرویی گزارش مثبتی نخواهند داشت.
آبان ماه 94 5554545 دکتر ولی نادی قمی مدیرعامل تأمین سرمایه نوین اثر تحریم ها تا بهار بر روی سودآوری شرکتها مشهود نخواهد بود و تا بهار 95 بورس رشد زیادی نخواهد کرد.
آبان ماه 94 photo_2015-11-02_10-06-56 سید حسین شفیعی معاون اقتصادی سابق تیپیکو سرمایه گذاری در دارویی ها در بلندمدت سود قابل توجهی را کسب خواهد کرد.رفع تحریم ها سودآوری این شرکت ها را افزایش خواهد داد.
آبان ماه 94 photo_2015-11-15_11-41-43 علی اصغرزاده مدیرعامل کارگزاری آفتاب درخشان گزارش های 9 ماهه نسبت به گزارش های 6 ماهه بهبود خواهد داشت و صنایع خودروسازی، بانک، پتروشیمی و فولاد پس از رفع تحریم شرایط بهتری خواهند داشت.
آبان ماه 94 20141027104237-Sena-unnamed دکتر خسرو مصلح آبادی عضو هیئت مدیره کارگزاری صبا جهاد با افزایش نرخ دلار در بازار صنایع صادرات محور همچون پتروشیمی و فولادی و معدنی رشد خواهند داشت و به ضرر شرکت های خودرویی و دارویی خواهد بود.
آبان ماه 94 527826_762 هادی موقعی دبیر انجمن لیزینگی ها آینده صنعت و شرکت های لیزینگی روشن است و قطعاً این شرکت ها در آینده می توانند ضریب نفوذ بیشتری را کسب نمایند.
آبان ماه 94 81336166-5991431 دکتر محمود رضا خواجه نصیری مدیر سابق نظارت بر بازارهای بورس با بسته خروج از رکود دولت، سطح نقدینگی افزایش یافته و جریان نقدینگی وارد بورس خواهد شد.
مهرماه 94 مهدی طحانی مدیرعامل مشاوره سرمایه گذاری آوای آگاه با بسته خروج از رکود دولت، اقتصاد و بورس می تواند نیمه دوم سال را نفس تازه ای بکشد.
مهرماه 94 31760_488 پژمان کیا مدیرسرمایه گذاری کارگزاری بانک آینده کاهش ذخیره قانونی بانک ها چراغ سبزی به بورس است و بانک ها شرایط بهتری را خواهند داشت

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 247


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [پنجشنبه 19 اسفند 1395 ] [ 8:39]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 180
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 913
باردید دیروز باردید دیروز : 273
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 913
بازدید ماه بازدید ماه : 913
بازدید سال بازدید سال : 60,848
بازدید کلی بازدید کلی : 954,794

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.222.163.85
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir