')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

به گزارش ملت بازار، رستم شاه گشتاسبی در جلسه معارفه این شرکت به منظور عرضه 10 درصدی سهام در هفته جاری، با ارایه آماری از یک موسسه بین المللی گفت: طبق اطلاعات ارایه شده از سوی این موسسه بعد از سال 2022

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



به گزارش ملت بازار، رستم شاه گشتاسبی در جلسه معارفه این شرکت به منظور عرضه 10 درصدی سهام در هفته جاری، با ارایه آماری از یک موسسه بین المللی گفت: طبق اطلاعات ارایه شده از سوی این موسسه بعد از سال 2022 تراکنش های غیرنقد نسبت به نقد روند رو به رشدی خواهد داشت این در حالی است که طی سال 2015 به میزان 3.5 درصد از تراکنش های پرداخت در جهان در کشور ایران صورت پذیرفته است.

این مقام مسئول در خصوص سهم بازار «پرداخت» در میان شرکت های PSP گفت: بر اساس آمار تهیه شده شرکت به پرداخت ایران از میان 12 شرکت دارای مجوز با سهم بازار 23.51 درصدی در صدر جدول قرار دارد. علاوه بر این سهم بازار این شرکت از حیث مبلغ تراکنش نیز به میزان 32 درصد برآورد شده است.

به گفته وی، شرکت به پرداخت ملت از لحاظ تعداد پایانه های فروشگاهی فعال سهم 16 درصدی را به خود اختصاص داده و شاخص اثربخشی پایانه کارتخوان فروشگاهی فعال سیستمی در آذر ماه سال جاری به 1.66 رسیده است.

این مقام مسئول با معرفی اجمالی شرکت به پرداخت ملت خاطرنشان کرد: این شرکت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی، فعالیت خود را از سال 84 به عنوان ارایه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی آغاز کرد.

گشتاسبی سرمایه شرکت را 95 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: «پرداخت» در 24 آذر 95 به شرکت سهامی عام تغییر یافت و 13 بهمن ماه سال جاری در بورس تهران پذیرش و درج نماد شد و امیدواریم عرضه اولیه 10 درصد سهام آن نیز پیش از پایان سال جاری عملیاتی شود.

معرفی خدمات و محصولات «پرداخت»

وی در ادامه به معرفی خدمات و محصولات شرکت به پرداخت ملت پرداخت و گفت: درگاه پرداخت اینترنتی، پایانه فروشگاهی، برنامه موبایلی سکه، کیوسک، کد دستوری USSD (#741*)، پایانه اختصاصی صنوف، دستگاه خودپرداز، پایانه پرداخت بهای سوخت، سامانه پاسخ صوتی محاوره ای، VTM و خود دریافت را از جمله خدمات و محصولات این مجموعه است.

این مقام مسئول ارایه خدمات ویژه به مشتریان ارزنده از طریق کارت وفاداری، ارایه سرویس به بیش از 850 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی فعال در سراسر کشور، مشارکت اجرای چندین مرحله طرح ملی توزیع سبد کالا در سراسر کشور، بهره برداری از تعداد 100 پایانه IVR به پرداخت ملت، پشتیبانی فنی و سرویس دهی به 4500 دستگاه ATM در کل کشور و استفاده از جدیدترین مدل پایانه های فروشگاهی جهت افزایش سرعت و امنیت سرویس ها از جمله مهم ترین خدمات شرکت به پرداخت ملت اعلام کرد.

دستاوردها

گشتاسبی به دستاوردها و افتخارات شرکت نیز اشاره کرد و گفت: کسب رتبه نخست در بین شرکت های داخلی ارایه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در کشور، کسب رتبه نخست خاورمیانه در بین شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت کارتی و کسب رتبه 23 در عرصه بین الملل از بین 150 شرکت بزرگ ارایه دهنده خدمات پرداخت کارتی را از دستاوردهای «پرداخت» دانست.

وی در ادامه به جایگاه 23 شرکت به پرداخت ملت در میان شرکت های ایرانی در صنعت پرداخت در جهان بر اساس گزارش نیلسون ریپورت هم اشاره کرد.

برنامه های آتی

مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت امکان فروش سوئیچ به بانک ها و سایر شرکت های پرداخت و ارایه خدمات به کلیه بانک های کشور را از جمله مهم ترین برنامه این شرکت در آینده اعلام کرد و گفت: مذاکره با این گروه ها آغاز شده و بدون شک خبرهای خوبی در این زمینه به زودی به گوش خواهد رسید.

گشتاسبی راه اندازی بزرگ ترین شبکه تخفیف در کشور، ورود به حوزه پرداخت الکترونیک خدمات حمل و نقل شهری، افزایش تعداد پایانه فروش در بازار با هدف افزایش 20 درصدی سهم بازار، ارایه ، توسعه سرویس های ارزش افزوده بر روی پایانه فورش، همکاری در توسعه ارایه خدمات پرداخت الکترونیک به کشورهای همسایه، توسعه ابزارهای جدید پرداخت در بازار، تمرکز بر حوزه فروش شارژ با هدف ارتقای حداکثری درآمد از این کانال، توسعه به حوزه پرداخت آفلاین و نوسازی ناوگان پایانه های فروش را از دیگر برنامه های شرکت به پرداخت ملت در آینده اعلام کرد.

پیش بینی سودآوری شرکت تا سال 98

در ادامه مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت به وضعیت مالی شرکت در سال های آتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سود خالص شرکت در سال مالی 96 به نسبت سال مالی جاری افزایش 111.5 درصدی داشته و از 120 به بیش ازد 253.8 میلیارد تومان رسیده است. این در حالی است که این روند سودآوری تا سال 98 می تواند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص مفروضات سودآوری «پرداخت» طی سال های آتی، خاطرنشان کرد: با بررسی روند مبالغ تراکنش در پایانه های فروش طی سال های اخیر می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که طی سال های آتی شاهد رشد 20 درصدی در مبالغ تراکنش ها باشیم. علاوه بر این از محل فروش شارژ و دریافت کارمزد از شرکت شاپرک و اپراتورها می توان عایدی مثبتی را نصیب شرکت کرد.

گشتاسبی انعقاد قرارداد 3 ساله با بانک ملت را در روند کسب درآمد این شرکت از این محل قابل توجه دانست و گفت: همچنین با عملیاتی شدن قراردادهای تازه با برخی بانک ها می توان گفت روند سودآوری شرکت تضمین شده خواهد بود.

انتهای مطلب

 

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
 
 

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 58


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [سه شنبه 24 اسفند 1395 ] [ 16:20]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
قیمت جدید شیر و ۱۴ محصول لبنی ابلاغ نشده / قیمت پیشنهادی دامداران تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 163
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,021
باردید دیروز باردید دیروز : 273
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 1,021
بازدید ماه بازدید ماه : 1,021
بازدید سال بازدید سال : 60,956
بازدید کلی بازدید کلی : 954,902

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.117.183.118
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir