')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://endbourse.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

آموزش و سیگنال خرید وفروش در بورس

طی دادوستدهای امروز اکثر نمادهای گروه خودرویی شروعی متعادل و مثبت اما پایانی متعادل داشتند که در این میان نمادهای خساپا، خپویش، خریخت، خلنت، خنصیر، خزر و خمحور از اقبال بیشتری برخوردار بودند تا جایی ک

banner
کدام سهم تا پایان سال 2 برابر می شود؟
جستجوگر پیشرفته



طی دادوستدهای امروز اکثر نمادهای گروه خودرویی شروعی متعادل و مثبت اما پایانی متعادل داشتند که در این میان نمادهای خساپا، خپویش، خریخت، خلنت، خنصیر، خزر و خمحور از اقبال بیشتری برخوردار بودند تا جایی که نمادهای خپویش، خزر و خلنت صف خرید را تجربه کردند.  

گروه آی تی با ادامه صف خرید بسیار پرحجم همراه با عرضه های بیشتر نسبت به روز کاری قبل در نماد های وب (حدود 54 میلیون سهم)، شروعی همراه با صف خرید نمادهای آپ و اپرداز، تشکیل صف خرید نماد مداران در آخر بازار، معاملات مثبت نماد سیستم و دادوستدهای متعادل و منفی سایر هم گروهی ها دنبال شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در همان شروع بازار با عرضه صف خرید، معاملات پرتقاضا، پرحجم و صف خرید مجدد نماد تازه وارد چدن مواجه شدیم که در نهایت با معاملات حدود 43 میلیون سهمی و صف خرید به کار خود پایان داد.

طی دادوستدهای امروز اکثر نمادهای گروه خودرویی شروعی متعادل و مثبت اما پایانی متعادل و منفی داشتند که در این میان نمادهای خساپا، خپویش، خریخت، خلنت، خنصیر، خزر و خمحور از اقبال بیشتری برخوردار بودند تا جایی که نمادهای خپویش، خزر و خلنت صف خرید را تجربه کردند. درگروه متعادل و مثبت حمل و نقل نماد توریل علیرغم انتشار گزارشی مناسب در کنار نماد حپارسا با معاملاتی منفی مواجه بود در آن طرف نماد حسیر معاملاتی پرتقاضا و مثبت تر از هم گروهی ها را تجربه کرد.

در شروع بازار نماد فخوز (تعدیل مثبت) با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد متوقف شد، فایرا، فپنتا، ومعادن و کمنگنز نمادهای صف خرید گروه های متعادل و مثبت فلزی و معدنی در بازار امروز بودند در آنسو فلوله، کیمیا، کچاد، کبافق، کطبس و زنگان نمادهای منفی گروه های مذکور بودند به طوریکه نماد فلوله با صف فروش به کار خود پایان داد همچنین نماد ذوب پس از ارائه اطلاعات پیش بینی سود و توضیحات تکمیلی مربوطه با رشد حدود 2 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.

در گروه سرمایه گذاری نماد وتوصا با صف خرید شروع شد و نماد وخارزم پس از جابجایی بلوک حدود 80  میلیون سهمی، در کنار نمادهای وگستر، وتوسم و سدبیر صف خرید را تجربه کردند که در شرکت وخارزم، شناسایی سود مناسب در پی معامله تهاتری پیش رو، احتمالا مجمع جذابی را برای آن ایجاد خواهد کرد. در انتهای بازار و با عرضه مکرر صف خرید، افزایش حجم دادوستدهای نماد وخارزم قابل توجه بود.

درگروه های غذایی و قندی معاملاتی اکثرا منفی در جریان بود که در این میان تشکیل صف خرید نماد قثابت و دادوستدهای مثبت نمادهای غشصفها، غشهداب، غشاذر، قمرو و غمارگ چشم نوازی می کرد.

نماد شدوص درگروه متعادل شیمیایی علیرغم بازگشایی موفق (با رشد 30 درصدی) روز گذشته، با صف خرید در کنار نماد شفارا سپری شد، نماد شپاکسا به دلیل خبر افزایش حدود 12 درصدی محصولات شوینده، با معاملاتی مثبت همراه بود در آنسو و درگروه پرپتانسیل اما کم فروغ فراورده های نفتی که اکثرا متعادل و منفی بودند، نماد شتران از تقاضای بالاتر و معاملاتی مثبت تر از هم گروهی ها به کار خود پایان داد.

پسهند نماد صف خرید گروه لاستیک و پلاستیک سازی، پاسا نماد مثبت و مابقی هم گروهی ها متعادل و منفی دنبال شدند در طرف دیگر بازار نماد کلوند در گروه کاشی و سرامیک دومین روز صف خرید خود را تجربه کرد، نماد کترام دومین روز از صف فروش را تجربه نمود و مابقی متعادل به کار خود پایان دادند.

در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای کگل، خساپا، فولاد، آپ و ومعادن با رشد حدود 190 واحدی به ارتفاع 85,819  رسید که در این بین نمادهای کچاد و فارس بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.

پ.ن: این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری آبان است. تاکید می شود این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش بر عهده نخواهد گرفت


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 74


نویسنده
نویسنده : امید شمس آرا
تاریخ : [جمعه 07 مهر 1396 ] [ 10:47]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
لینک کانال تلگرامی نخبگان مهندسی در بورس و تحلیل های هر روز دلار و طلا و سکه و بورس تاریخ : یکشنبه 01 اردیبهشت 1398
چند عامل و شایعه که موجب نوسان ناگهانی و شدید قیمت ها و شاخص شد تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
علل افت سریع و شدید امروز شاخص و پیش بینی روند معاملات فردا تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398
سه احتمال برای آینده سهام شرکت های کوچک و بزرگ و رالی ادامه‌دار بورس تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
پیش بینی روحانی از رشد اقتصادی ۹۸ و خوش بینی به بازگشت آمریکا به برجام تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
«راهبی که فراری اش را فروخت» و داستانی واقعی که زندگی میلیون ها نفر را متحول کرد تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
مختصری از کتابِ «بیندیشید و ثروتمند شوید» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
چرا باید این کتاب را بخوانید : «هنر جنگ» تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398
خط مقاومت مهم ۳۱۰ هزار واحدی شاخص و تحلیل تکنیکال آینده تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8551
کل نظرات کل نظرات : 367
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 83

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 65
باردید دیروز باردید دیروز : 315
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 7
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 666
بازدید ماه بازدید ماه : 2,059
بازدید سال بازدید سال : 40,757
بازدید کلی بازدید کلی : 934,703

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.146.221.204
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir